Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Naprosto pravidelně se tu setkávám s průměrným, až podprůměrným hodnocením sci-fi filmů, který si pro nás Francie, snad, rok co rok chystá. Chrysalis určitě není špatný film. Jenže je hodnocenej dle mého tak průměrně, protože představuje těžko pochopitelnej příběh normální, běžnou formou, která možná nikoho nezaujme, ale přesto všecko se snaží stylově být na úrovni. Tak to u těhlech filmů bývá. Jakmile film nepochopí, okamžitě ho zatracují a to i přesto, že technicky zase tak špatně nevyzní. Pořád mu ale chybí něco, čím by dokázal film šokovat a to je asi největší problém současných sci-fi filmů. Pořád je ale Chrysalis film, který se dá v klidu dokoukat a sci-fi žánru ostudu neudělá. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Jako sorry, tohle je povídka do Krajních mezí, s celovečerákem to nemá nic společného. To noirové ladění je sice hezoučké, ale falešné jako Star Trek pro teenagery. Zdlouhavé, zbytečné záběry, zbytečné postavy, postavení kamery jako ve videohře. Jistě, námět o zálohování vzpomínek - možná to někomu, kdo nečetl Ijona Tichého od Stanislawa Lema přijde originální, ale mně ne. Naroubovat to na rádoby špionážní historku je sice hezké, to diváky láká, ale v tom případě je potřeba vyvarovat se nelogičností a něco víc prozradit o světě, v němž hrdinové žijí, pravidlech, a koneckonců i charakterech postav. Tohle je jen načrtnuté jako komiks, kde taky podrobnosti nehrají roli, a noir to spíše zneužívá, než nabízí. Ono by to moc rádo bylo jako Renesance, ale tam byl propracovaný děj s nějakými zvraty a propracovanější prostředí i vnitřní zákony příběhu. Btw, a stejně furt nevím, co znamenalo 7/4. Jizvy, ano, ale proč? ()

Reklama

Shit 

všechny recenze uživatele

Nečekaně perfektní sci-fi krimi thriller, kterej bere dech hlavně skvělým vizuálem, kdy ten takovej našedivělej look působí nesmírně dobře a hlavně to tomu dodává tu správnou atmosféru blízký temný budoucnosti, navíc kamera je takřka dokonalá a hodně často se používaj perfektní náhledy shora i různý jiný vychytávky + herci kvalitní, souboje na blízko v podávní Alberta Dupontela jsou něco, co se prostě musí vidět - úžasný spojení bojový techniky a pouličního praní, prostě něco mezi tim a vypadá to hodně dobře. A aby toho nebylo málo, tak mě dostal i příběh a hlavně jeho rozuzlení, původně sem chtěl dát 4*, ale ten závěr byl natolik dobře vymyšlenej, že musim jít na plno, to byla taková třešnička na dortu ()

Radiq 

všechny recenze uživatele

Pozor - není to žádná francouzská kravina, jak by mohl naznačit filmovej plakát! Je to docela pěkné futuristické krimi. Vytvořit reálně vypadající budoucnost není žádná lehká šťáva, jako že to není nic lehkýho. V tomhle filmu se jim to povedlo docela hezky (aspoň do určité doby) a nenásilně. Když říkám nenásilně, tak tím ale nemyslím bojové scény. Z těch se daly dělat docela dobrý odběry. Nevěděl jsem, že choreografa bitek dělal ten, co dělal Bournea, ale přesto jsem sem nevědomky napsal: bitky ala francouzskej Bourne. Holt - asi to jde poznat. ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Lehké sci-fi, které se snaží hrát na lidskou strunu budoucnosti. Francouzské sci-fi jsou často vizuálně uhlazené a zajímavé, ale nenabízejí dostatek myšlenek. Chrysalis představuje svět blízké budoucnosti, v kterém je prakticky vše identické, jako v tom dnešním. Až na pár zajímavých drobností jako je stroj na úpravu vzpomínek ... Přes svou krátkou stopáž film nenabízí žádnou velkou akci, ale spíše pobíhání a hádání hlavní postavy s někým dalším. Přesto vypadá celý film moc pěkně a je překvapující, že je uvnitř tak povrchní a v závěru tak předvídatelný. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama