Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Co znamená rodinné pouto ve světě zločinu? ... Mladík Brad Whitewood pozná svého otce až v dospělosti. Protože nemá žádné vyhlídky na dobrý život, přidá se ke zlodějskému gangu, kterému Brad Whitewood starší šéfuje. Pro začátek začne spolu s kamarády krást místním farmářům traktory, které od něj otec „kupuje“. Jednoho dne je však mladík svědkem, jak otec nechá chladnokrevně zabít bývalého kumpána, který mu začínal být nebezpečný. Brad by se od té chvíle rád vrátil ke spořádanému životu, avšak pozná, že opustit svět organizovaného zločinu není tak jednoduché. Otec se neštítí ničeho, a tak se v ohrožení života ocitá nejen Brad, ale i jeho bratr Tommy a milovaná dívka Terry… (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (58)

no2 

všechny recenze uživatele

6/10 - Také mě v dětství provázela všudypřítomná popová hudba ´eighties´ a k tomuto filmu mě přivedl videoklip k písničce Live to Tell zpěvačky Madonny tuším z jejího druhého CD True Blue z roku 1986 - Quentinovy Reservoir Dogs  jsem viděl už před pár lety a vzpomínám, jak v úvodním rozhovoru v restauraci Tarantino a spol. - mj. experti na Madonninu tvorbu - rozebírali obsah některých jejích textů; uznávám, že takové znalosti o tvorbě této popové hvězdičky nemám a ani už mít nebudu, jelikož v současné době její hudební, ani jinou tvorbu nesleduju... Ale CD True Blue jsem si nedávno z nostalgie poslechl a připadá mi, že v mnohém by se dalo přirovnat k tomuto filmu - také na True Blue jsou silná místa, hitovky, které neomrzí na x-tý poslech, které se střídají se skladbami nedomrlými, tzv. vycpávkami, takže celek je značně nevyrovnaný a nutí vás k tomu si udělat "výběr" v mp3... Něco podobného se dá říct o filmu Tváří v tvář smrti / Na dosah - téměř dvě hodiny se místy vlečou jako slimák, a když už začínáte zívat nudou a kroutit hlavou nad některými scénami, dostanete ránu mezi oči a rázem sledujete jiný film, napínavý akční thriller se silnými, vypjatými momenty, abyste si za pět minut šli opět postavit vodu na čaj... Stejně jako True Blue na poli hudebním, tak i tento film se nezapsal do zlatého fondu americké kinematografie 80. let, nečekal jsem tedy od něj žádný zázrak a odcházím tedy od televize nezklamán... ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Kvalitný thriller s vynikajúcim obsadením je natočený podľa skutočného príbehu Bucea Johnsona staršieho a mladšieho, ktorí žili v pensylvánskom mestečku Brandywine River Valley. Kruté násilie nakoniec vstúpi aj do vlastnej rodiny. Otec a syn. Večná téma, ktoré sa v tomto filme režisérovi Foleyovi podarilo v americkom štýle preniesť na filmové plátno. Zaujímavé je odpútavanie syna od zidealizovanej predstavy o svojom otcovi, ktoré vyvrcholilo obeťami, aby sa ďalej mohol zločin rozvíjať ako zlo, ktoré uznáva len svoje hodnoty. Veľmi silný film. Sean Penn podľa môjho názoru už v tomto filme dokázal, že je mimoriadnym hereckým talentom. ()

Reklama

dopitak 

všechny recenze uživatele

Nejmladší Sean Penn, co jsem kdy viděl, a taky nejmladší Christopher Walken. A ten jeho účes.. První polovinu filmu jsem se jen pochechtával jejich vizáži a tu druhou čekal, jak to celé dopadne. M. S. Masterson je typická kočka osmdesátých let, takže to všechno do sebe pěkně zapadá. Trošku mě zaráží "postřehy" některých kolegů, kteří si stěžují na "feeling" ve stylu osmdesátých let a ohrnují nad ním nos. Já naopak říkám - to byly zlaté časy. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Walken jako kápo traktorové Cosa Nostry svádí na scestí svého nemanželského synka (mladičký S.Penn). Až na hudbu Patricka Leonarda a Foleyho hru se světlem a stíny ve všech směrech průměrné drama plynoucí ospalým tempem amerického venkova. Nicméně pozor! V dosud nepříliš frekventovaném subžánru "agriculture robbery“ to lze považovat za dílo takřka stěžejní.. ()

blackJag 

všechny recenze uživatele

Kriminální drama založené na skutečných událostech a obsazené známými tvářemi (i když třeba mladý Sutherland nebo Strathairn jenom statují v bezeslovných rolích). Sean Penn svůj talent teprve pozvolnu rozehrává (a tato poloha je mi daleko příjemnější než současný sklon k přehrávání), ale Walken ovládá svou roli ze samozřejmou suverenitou a jde vidět, že film je postaven především kolem jejich postav. Škoda, že je scénář jen průměrných kvalit a lepší vyhlídky má až ke konečnému zúčtování. Nostalgické tempo dotváří syntezátorové snění Patricka Leonarda, který složil i ústřední píseň LIVE TO TELL pro Madonnu. 60% ()

Galerie (189)

Zajímavosti (7)

  • Matka sourozenců Pennových, herečka Eileen Ryan, si ve filmu zahrála jejich babičku. (Fenk)

Reklama

Reklama