Reklama

Reklama

Polky Ewa (Marion Cotillard) a její sestra Magda (Angela Sarafyan) emigrují v roce 1920 do Ameriky s vidinou lepšího života. Jenže život je komplikovaný a stejně tak se zkomplikuje jejich situace. Ewě se do cesty připlete labilní Bruno (Joaquin Phoenix) a podává jí pomocnou ruku. Bohužel pro sestry není vše, jak se zdá, proto můžeme s napětím sledovat cestu k jejich lepším zítřkům. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (9)

Trailer 1

Recenze (56)

lamps 

všechny recenze uživatele

Luxusně procítěná a obrazově autentická filmařina, která skrze pomalé tempo nádherně rozvrhne pohnutý příběh dvou hlavních postav a hodnotu spásného amerického snu současně devalvuje i udržuje v plytké naději. Za velkou část mé intenzivní divácké odezvy bezpochyby může i krásný ženský úkaz jménem Marion Cotillard, která zahrála fantasticky, ale James Gray znovu potvrdil svůj cit pro komorní a psychologické příběhy, které se neodehrávají a nekončí úplně tak, jak bychom si dle měřítek klasické hollywoodské výpravy představovali - a i v tomto případě má za to můj obdiv. ()

kareen 

všechny recenze uživatele

Tak trochu mě zmátl přívlastek mysteriózní thriller, takže když do děje vstoupil ten kouzelnický eskamotér, začala jsem v duchu spřádat různé bláznivé teorie, to jak jsem čmuchala nějakou skrytou lotrovinu. Ale nic takového se tu nekoná, The Immigrant je více přímočarým romantickým filmem, než cokoliv jiného, jen v centru příběhu nestojí žádný pohádkový happy páreček. Milostný vztah trýznitele a jeho oběti je velmi silným tématem, takový Dostojevský na něm postavil jeden ze stěžejních směrů své důkladné exkurze do nitra člověka a ačkoliv v tomto případě se nejede až tak na doraz, temná atmosféra, absence zbytečného sentimentu a více než přesvědčivé herecké výkony Marion, Joaquina i Jeremyho z toho rozhodně nedělají žádnou selanku. A Malarkey (kterému tímto děkuji za tip) má pravdu, takové filmy si nezaslouží zapadnout do šedého průměru. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Používá svoje tělo, aby přežila a posunula se o krůček dál. Je to hřích? Marion Cotillard a Joaquin Phoenix táhnou historické drama, které si nehledá diváka úplně snadno. Polka Sonya se dostává na americkou půdu, zatím bez nemocné sestry, zato záhy s pochopením, že začít někde znovu nebude vůbec lehké. Zvlášť když má pěknou tvářičku a dostane se do prostředí kurev, šejdířů a podvodníků. Režisér James Gray má s přistěhovalectvím osobní zkušenosti, sám vycházel z rodinných historek i dobových fotografií a novinových článků (imigrantské světy – Noc patří nám – ho jednoduše lákají). A už počtvrté se před kamerou sešel právě s traumatizovaným kšeftařem Phoenixem a tahle spolupráce nese své ovoce. Jeho mimořádné oči se i tentokrát dívají na tenhle nespravedlivý svět zdánlivě nevinným pohledem a zároveň se zneklidňující nejistotou šílence. Kameraman Darius Khondji (Sedm, Evita) znovu velmi nápaditý!! ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Zaujala Marion Cotillard a líbil se mi i vizuál. Ale jinak se jednalo o nudný příběh o nedobrovolně dobrovolné prostitutce, která tak trochu trpí Stockholmským syndromem. Docela mě zklamal Phoenix, od něhož jsem čekal trošku víc, ale je pravda, že vzhledem k mizerně napsané roli a stejně mizerné režii toho asi přiliš předvést nemohl. 25% ()

Morien 

všechny recenze uživatele

Fascinující uvědomění - Marion a Joaquin jsou stejně staří. Je také stejně smutné pozorovat, jak jsou najednou oba bezkrevní, a přitom dřív oba byli krevní, a to docela dost. A taky bych vůbec nevěřila, že Joaquin je starší než Jeremy, když už jsme u toho. Mám v sobě problém probudit soucit k tomuto filmu. Ačkoliv se vyjadřuje k věcem, jaké by mě za jiných okolností bez okolků několikrát rozbrečely (zvlášť když pomyslím, že režisér vychází ze zkušeností svého dědečka a babičky), tady to ale nějakým způsobem nefunguje. Ze všeho nejvíc to vypadá jako epizoda z nějakého seriálu typu Sága rodu Forsythů, natažená nedopatřením na dvě hodiny. Tempo a načasování zvratů mi nesedělo, nemůžu vlastně říct, jestli bylo špatné nebo ne, ale pro mě absolutně nepřístupné. Prostřední hodina byla vyloženě nepříjemná ke sledování. Ale abych jenom nedštila stěžování, tak je pravda, že Marion působí jako herečka z němého filmu a její tvář je v tomto smyslu velmi dobová a evokativní. Ale já v podstatě nejsem velký fanda dobových filmů a byla bych radši, kdyby se se to žánrově obrátilo a psychedelicky proměnilo mnohem dřív a mnohem víc. Protože scéna, kdy Joaquin táhne pytel po schodech a Marion jde za ním mi přišla velmi mocná a díky ní jsem si ten film dokázala představit skvělý a silný - kdyby se to nasnímalo a sestříhalo, kdyby k tomu režisér přistoupil moderně a progresívně. Kdyby. ()

Galerie (218)

Zajímavosti (8)

  • Film byl poprvé uveden na filmovém festivalu v Caanes (Petrasuvicka)
  • Posledný film, ktorý sa natočil podľa scenára Rica Menella, ten zomrel ešte pred premiérou, 1. marca 2013, na srdcovú príhodu. (beso74)

Související novinky

Ztracené město Z na obzoru

Ztracené město Z na obzoru

28.12.2014

Dlouho odkládaný projekt The Lost City of Z je pro režiséra Jamese Graye srdcovou záležitostí, spustit se ho snaží již několik let. V příběhu skutečně žijícího britského armádního důstojníka,… (více)

Reklama

Reklama