Reklama

Reklama

Obsahy(1)

I když hrdinka pracuje jako švadlenka, ráda by se stala návrhářkou. A nadání skutečně má, dokonce o ni projeví zájem podnikatel z Paříže. Jenže mnohé se ukáže být jinak, než se zprvu zdá. Platí to o lidech i lásce... (oficiální text distributora)

Recenze (59)

blackrain 

všechny recenze uživatele

Oddechová Červená knihovna. Herecké obsazení bylo opravdu skvostné. To se mi moc líbilo, ale bohužel mi přišlo, že bylo trestuhodně nevyužito, což se týkalo především jejich herckého potenciálu. Tady už je jasné, kam se bude ubírat Věra Ferbasová. Lída Baarová taky nebyla jenom za hezkou tvářičku. Růžena Šlemrová zahralá svůj klasický standard. Děj filmu je hodně jednuduchý a jeho konec je šťastný. Neurazí. ()

pytlik... 

všechny recenze uživatele

Baarové to tu fakt slušelo... bohužel během několika málo následujících let nabyl její obličej beznadějně obdélníkového tvaru a tak i přes své mládí působila jak usedlá žena středního věku. Ovšem co jí zůstalo, byl fantastický hlas plný tragiky, škoda, že ji režiséři nevyužívali do velkých dramatických rolí. Jinak se jedná o spíše průměrnou komedii, plnou Haasova tradičního brebentění (tak mladá a už učednice... ta může udělat kariéru, třeba už za rok bude... bez místa) a Ferbasové chechtotu. Veverka naopak tradičně prokázal, že v podstatě nic neovládá - ani hraní, ani zeměpis (kreslí Paříž na východ od Prahy) a navíc je silně nepůvabný. Za zmínku stojí, jak Frič na začátku dělal oslí můstky mezi scénami. Marvan řekne, že to rozmázne, a vzápětí se obraz rozmaže. Pištěk sdělí, že je nejvyšší čas, a zrovna začnou bít hodiny. Kdosi řekne, že se propadne, a příští scéna ukazuje, jak jede páternosterem dolu. Né že by mě to nějak nadchlo, ale zajímavé to je. ()

Reklama

Morien 

všechny recenze uživatele

Však holka žádnou práci nepotřebuje, když si nabrnkla továrníka, a továrník se může chovat jako predátor, když je továrník. Šmarja panno. Současné romantické filmy bývají taky bláboly, tak je radostné vidět, že se to časem nezhoršuje, nýbrž že to tak vždycky bylo. Ten ústřední hudební motiv mi velmi silně připomínal Ravelovo Bolero, zajímalo by mě, jestli jsem jen paranoidní, nebo jestli tam nějaká "inspirace" byla. ()

lucascus 

všechny recenze uživatele

Parádní dílko s velmi půvabnou Lídou Baarovou (z českých filmů je zde snad nejpůvabnější). Dokonce mě zarazilo, že slečna Baarovic zde i velmi dobře hraje (narozdíl od většiny ostatních českých filmů), německá škola ji asi dala lekci. Ferbasová s Mandlovou zde hrají pouze druhé housle, jedinou výraznou postavou kromě Baarové je zde tedy pouze Hugo Haas, který se zde perfektně převtělil do francouzského módního experta. A jeho francouzština je dokonalá... ()

IvonaK 

všechny recenze uživatele

Komedie o módním návrhářství a o tom jak Haas finančně podporuje Baarovou za její návrhy. A moc se mi líbila Haasova mluva. Ale ten konec samozdřejmě přihlouplý. Jaká to náhoda že se vybourali zrovna u budovy ve které pracoval Lídin frajer. A jak se všechno honem rychle vysvětlilo že nejsou milenci a že nemá nikde žádné dítě. Aha. To že Haas držel Baarovou v náruči a ohrabával ji, tak to je v naprostém pořádku. Ale tím že to nebylo nudné, tak tu hvězdičku navíc dám. ()

Galerie (3)

Zajímavosti (4)

  • Ludmila Babková, která ve filmu hraje maminku Lídy Baarové  (Líza Bártová) byla ve skutečném životě její opravdovou matkou. Na natáčení se vnutila sama s vysvětlením, že na dceru musí dohlížet. (Redyx1)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno