Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Automobilový závodník Francois Holin ztratil licenci, když při nebezpečném jezdeckém manévru tragicky zahynul jeho partner a Francois byl označen za viníka. Náhle byl bez práce i bez peněz na nákladný život, na jaký si zvykl. V té situaci přijal nabídku z prostředí organizovaného zločinu a stal se řidičem gangsterů s přezdívkou Ho. S morálkou si žádné velké starosti nedělal - ovšem pouze do chvíle, kdy v bandě došlo k podrazu, který se Holinovi příčí. Od té doby jedná na vlastní pěst. Obratně manipuluje s lidmi od policie i z galérky a nekompromisně trestá všechny, kdo se provinili proti kodexu cti podsvětí... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (71)

topi 

všechny recenze uživatele

Škoda některých nesmyslných situací, které kazí celkový dojem z jinak výborné kriminálky, kde Belmondo hraje bývalého automobilového závodníka, který se svezl na dráhu zločinu. Jako gangster je bezkonkurenční, ale jeho chování je poněkud rozporuplné. Je vidět, že scénáristé měli zřejmě každý svoji vizi a na filmu je to bohužel vidět. Body navíc přihodím za perfektní scénu ve vězení, za opět překrásnou Joannu Shimkus, sekne jí to stejně jako v Dobrodruzích a za jak jinak než klasicky parádní hudbu Francoise de Roubaixe. ()

Pink.Panther 

všechny recenze uživatele

Nesympatický sympatický dareba - není v tom slovním spojení cosi těžko řešitelného? Bebel měl o hlavní postavě jinou představu než režisér. A tak zatímco Belmondo dobře hraje sympatického darebu, Enrico špatně režíruje nesympatického Holina, kdy ani scénář není to nejzábavnější od daného autora. Belmondo ve skutečnosti evokuje moderního macho hrdinu, což je popis, který mnohem lépe vyhovuje mnoha jeho budoucím rolím. Navíc na stejných sekvencích a téměř současně evokuje Robert Enrico poníženého zlomeného muže. Tato divergence úhlu pohledu, odhalí část problému - tady je nutno říct, že když viděl konečný střih, neskrýval Belmondo své zklamání a Giovanni prohlásil že si bude své scénáře režírovat sám. Mám na Enrica stejný názor jako Belmondo, tak jen doplním, že vzniknul méně úspěšný Belmondův film a jediná jeho spolupráce s Enricem. Vše završuje Roubaixova otřesná honky-tonk hudba. Možná že všeříkající informace je, že Belmondo po tomto filmu vyměnil svého agenta... 50% Produkce: Cocinor ()

Reklama

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Člověk si pořád říká, že ho jeho oblíbení herci už jen tak nepřekvapí, ale ono se pokaždé najde něco, co mu tuhle domněnku okamžitě seškrábne jak hadr na stole prach. Ho! není úplnej top samotného Bebela, chvílemi to byla docela nuda, ale pořád musím říct, že plno scén mě dokázalo chytnout a potvrdily mi, že není na starou dobrou školu francouzských kriminálek a jejich naprosto upřímných a přirozených kaskadérských kousků, kde člověk nestačí zírat. I proto mě Ho! nedonutilo usnout a to je známka dobrého filmu. ()

vypravěč 

všechny recenze uživatele

Poněkud skicovitě zpracovaná psychologicky barvitá, podnětná látka. Měl jsem pocit, že mnoho nedořečeného nebylo ani naznačeno, že hodně zůstalo mimo obraz a hrubé tahy zamaskovaly nejeden podstatný detail, ukrytý někde pod vrstvami dobrodružných akcí. Stejně tak z velkoměstské atmosféry zbyla jen esence, příležitostně oživovaná výbornou hudbou. Škoda tohoto díla, které mělo ještě zrát... ()

bloom 

všechny recenze uživatele

Neberte to jako typický Belmondův film, je zde mnohem méně humoru. Právě vyznění postavy jako nesympatické bylo vizí režiséra Enrica, ačkoli byla v rozporu s představou Belmonda a autora předlohy José Giovanniho. Mně se prostě líbí atmosféra snímku podtržená jednou z nejlepších hudebních prací Francoise de Roubaixe. A právě ona "pouťová" improvizace nejvíc. Co však trochu kazí dojem, je dabing přesluhujícího Jiřího Krampola. ()

Galerie (22)

Zajímavosti (3)

  • Robert Enrico vnímal hlavní postavu Holiho trochu jinak a nedržel se tolik Giovanniho předlohy, což vadilo jak Belmondovi, tak i samotnému Giovannimu. Když Belmondo viděl film celý sestříhaný, byl trochu zklamaný. Giovanni sám film zcela zavrhl a jen se utvrdil v tom, že je nejlepší převadět si své knihy do filmové podoby sám. (Pierre)
  • Belmondo sám zažil nebezpečnou nehodu, při které málem usmrtil spolujezdce. Šlo o dospívajícího syna slavné francouzské herečky Jeanne Moreau, který nakonec z nehody vyvázl bez doživotních následků. K nehodě došlo během natáčení filmu Moderato cantabile (1960) v režii Petera Brooka, kde Moreau a Belmondo hrají hlavní role. [Zdroj: Jean-Paul Belmondo – kniha Mých tisíc životů] (PetrHendrix)

Reklama

Reklama