Reklama

Reklama

Tony Arzenta

  • Itálie Tony Arzenta (více)

VOD (1)

Rozhodnutí mafiánského nájemného vraha Tonyho Arzenty (Alain Delon) pověsit kvůli rodině svou práci na hřebík má za následek krvavou tragédii. Šéfové se totiž pokusí přivést zabijáka k rozumu tím, že brutálně zavraždí jeho manželku a dítě. Tony Arzenta (Alain Delon) je víc než jen obyčejný nájemný vrah. Je to jeden z nejlepších profesionálních zabijáků, jaké má mafie ve svých řadách. Ta si cení hlavně jeho výjimečných schopností, odvahy i neochvějné loajality. Tony se však jednoho dne rozhodne se svou prací seknout. Chce začít nový život, trávit víc času s milovanou ženou a synem, kterého zbožňuje nade vše. Mafie si ale nemůže dovolit nechat Tonyho odejít. Ví toho příliš mnoho. A nyní ohrožuje její bezpečnost. Jediný způsob, jak by se mohl z osidel mafie dostat, je nohama napřed... (Cinemax)

(více)

Recenze (49)

Aky 

všechny recenze uživatele

Gangsterka z dob, kdy francouzská a italská kinematografie v tomto žánru vládla svět. Delon v nejlepších letech a nejlepší formě, příběh odsýpá, má i hlubší ponor než jen honičky v autech (které jsou ovšem na danou dobu vydařené). Konec je trošku předpokládatelný, ale má-li být logický, asi jiný být nemohl. ()

Markussis 

všechny recenze uživatele

Jednoduché, přímočaré a působivé. Děj od začátku do konce, žádná pauza ani dlouhé přemítání. Líbilo se mi velmi prostředí. Na snímku je znát ta uvěřitelná stará pachuť prohnilé mafiánskíé Itálie už od úvodní písně. Je to taková přirozená stylovka bez větší hloubky. Delon jako štvaná krysa jménem Arzenta je nádherně ledově divoký a živelný. ()

Reklama

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Jedna z mnoha gangsterek, v níž se zabiják rozhodl pověsit pistoli na hřebík a věnovat se rodině. Mafii se to opět velmi překvapivě nelíbilo. Pozitivy filmu jednoznačně zůstávají automobilové honičky a závěrečný Delonův vytřeštěný výraz. Naopak za velmi komický lze označit skon Haninova mafiána, to se skutečně nepovedlo. ()

Rosalinda 

všechny recenze uživatele

"Tony, varuji tě, spravedlnost přenech bohu. Nesnaž se dělat jeho práci. Boží hněv je mnohem větší než tvůj a stejně tak jeho odplata." Svatá pravda, na kterou ale Tony Arzenta pochopitelně neslyší a tak se film podbarvený lahůdkovou hudbou bez jediného hluchého místa střídavě rychlým a pomalým tempem žene k logickéhu, ale i přes to překvapivému konci. Arzenta své protivníky kosí se sladkou urputností a nejde mu snad nedržet palce přes veškerou brutálnost, se kterou tak činí. Nádherná úvodní písnička Ornelli Vanoni, perfektní kamera, skvělý Delon s tradičně zdánlivě bezemoční tváří plnou emocí. Příjemně neukecaný syrový film, kterým si režisér Tessari nahodil laťku hodně vysoko. Angličtina v tomto případě filmu narozdíl od francouzského dabingu sedí (a to i přes to, že upřednostňuji většinou FJ před AJ, o originálu nemluvě... samozřejmě, ale ten jsem neměla možnost zhlédnout). Alaina Delona jsem už viděla v hodně italských filmech, takže mě jeho trochu netradiční role "krapet studenějšího" Siciliána nijak nepřekvapuje, ani neruší. A i ostatní byli perfektní. Vidím jen jedinou drobnou chybičku, a to v závěrečných titulkách, ve kterých nám překřtili ctěného pana Mozarta z Amadea na Amedea, ale vem to čert. Zkrátka další skvělý film, na který se určitě ještě podívám a ráda. "Když je rozhodnuto, je rozhodnuto." ()

choze 

všechny recenze uživatele

Průměrný scénář bez zajímavých postav a většího napětí, u kterého bych ocenil, kdyby hrdina postupoval poněkud rychleji a efektněji a ne, že jen za někým tu a tam přijde, střelí ho mezi oči a hotovo. Dvě ucházející autohoničky, slušná kamera a výprava. Zasmušilý Delon žádné velké herectví nepředvádí. ()

Galerie (20)

Reklama

Reklama