Reklama

Reklama

Návrat velkého blondýna

  • Francie Le Retour du grand blond (více)
Trailer

Obsahy(1)

Když hraje na housle, je obdivuhodný, když si hraje na agenta, je k popukání. Pierre Richard postrach tajných služeb... Houslista Francois Perrin byl zcela náhodně vybrán v davu na letišti jako vějička, na kterou se měl chytit ctižádostivý náměstek velitele tajné služby plukovník Milan. Ten se totiž chystal intrikami zkompromitovat nejvyššího šéfa a obsadit tak jeho místo. Náměstek Milan strojil na záhadného velkého blondýna ty nejdůmyslnější léčky, poslal na něj svou nejsvůdnější a nejschopnější agentku Christinu a pak už měl jediné přání – zlikvidovat ho. Ale vše se mu jaksi vymklo z rukou: Christina se do Perrina zamilovala a do pečlivě nastražených pastí padali především Milanovi lidé a posléze i on sám... Pokračování veleúspěšné komedie režiséra Yvese Roberta Velký blondýn s černou botou, patří mezi to nejlepší ze zlatého fondu francouzské komedie. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (107)

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Řada gagů, zvlášť ty, v nichž Richard uniká dík svojí popletenosti z nástrah, je opravdu dobrá. Nejzdařilejší je v tomto ohledu "ukázka karate". Děj filmu ovšem přešlapuje na místě, neboť se potřebuje vrátit tam, kde začal. Zvláště první půle v Riu je ubíjející, jen vrší pokusy o zabití/záchranu a vede ke ztrátě zájmu o dění. Navíc náměstek velitele tajné služby Perrache ztratil svou integritu z prvního dílu, v němž v mezích možností chránil Richardovu postavu a představoval jakési svědomí tajné služby - tady je jednou takový, jindy makový. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Druhý díl Blondýna trpí všemi neduhy, které si divák jen může domyslet. Dějově se skáče na příliš velkém prostoru a tak po úvodním Riu se dostáváme zpět do Paříže. Mezitím nastávají jednotlivé zvraty, kdy ani na moment není dopředu jasné, zda-li to náš oblíbený blondýn vlastně celé přežije. Vyšetřující detektiv mě zrovna dvakrát nebavil. Zato Toulouse se svým věrným Perrachem stále vymýšlejí kterak si nakonec zachránit zdravou kůži. První díl okypoval velikou lehkostí, kterou již ten druhý ztratil. Humorných situací je poměrně hodně, ale již nejsou tolik zajímavé. První díl je ve své podstatě nadčasovou záležitostí. Druhý díl je zkrátka již jen druhý. 60% ()

Reklama

D.Moore 

všechny recenze uživatele

„Půjdeme teď spolu uctivě pozdravit našeho nového ministra.“ - „Dřív byl na zemědělství. Je mu pětačtyřicet, má ošklivou ženu a čtyři děti.“ - „Z čehož se dá usuzovat, že je schopen všeho.“ Těžko říct, jestli je Návrat velkého blondýna vážně horší než první film, protože je především jiný. Už není bláznivý, ale s přivřenýma očima uvěřitelný, tentokrát je jen bláznivý. Nikdo ze zúčastněných nicméně naštěstí nepřišel o tu nejdůležitější schopnost - pobavit. A Vladimir Cosma si při křížení motivu Velkého blondýna a Jamese Bonda krásně pohrál. ()

MarekT 

všechny recenze uživatele

Oproti prvnímu dílu spíše zklamání. Gagy, které v předešlém filmu fungovaly, už nemají takový účinek - třeba Jean Carmet už nepobavil tak, jak dříve, přesto je ale nejlepší, jelikož třeba situace, kdy Richard šťastnou náhodou unikne smrti zastřelením, se už začínají přejídat. Nehledě na to, že začátek s fingovanou smrtí Perrina by se dal klidně vystřihnout, jelikož mi do filmu nějak nezapadá. Ale špatná komedie to rozhodně není, hledáte-li oddechovou zábavu, klidně se podívejte. Pár vtípků i přes všechna negativa dokáže rozesmát a Cosma si jako obvykle vyhrál se soundtrackem (úvodní melodie předělaná do bondovského kabátu se mu povedla). ()

P/\/EL 

všechny recenze uživatele

1ka je lepší, rozhodně, oceňuju ten čistý styl, utahané tempo má svoje zvláštní kouzlo, ale moc zábavné to fakt není, většinou se moc neděje, ano, jistě, pár gagů je velmi podařených, ale mezitím celkem nuda, cejtim tam recyklaci z 1. dílu__no, Richard má lepší filmy a prostě, když budu srovnávat, tak....určitou atmosféru intrikářskou to má - elegance, bohužel pro mě nakonec celkem připitomělé... ()

Galerie (19)

Zajímavosti (4)

  • Hlavní hudební motiv (hudba Vladimir Cosma) vyzvánějí také zvony na pohřbu Velkého Blondýna. (gug)
  • Scenárista Francis Veber pojmenoval některé postavy podle měst nebo městských částí. Příkladem je Toulouse, Cambrai, Perrache atd. Chtěl tak předejít podobnosti se skutečnými osobami. (Komiks)

Reklama

Reklama