poster

Beginning of the End

Sci-Fi

USA, 1957, 76 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Arach.No
    ***

    Všechno co napsal Lima je naprostá pravda - triky jsou vysloveně hrozné, režisér s nimi absolutně neumí pracovat a jsou k smíchu. Tohle pro mě ale u B monster 50's hororu není žádný problém. I když lepší efekty někdy filmu prospějí - Tarantula, nebo fantastický Incredible Shrinking Man (to už ale rozhodně není guilty pleasure, ale výborný, bohužel dnes docela opomíjený kousek). Herecké výkony se tu nějaké odehrávají, dokonce ani začátek, než se objeví sarančata, nestihl nudit. Když se potom hmyzáci procházeli po obrázku domu a klouzali, při zásahu z hrdinovy zbraně, upřímně jsem se bavil. Dialogy jsou občas příjemně absurdní, tak jak to má v tomto typu filmu být. V rámci žanru určitě obstojně slušná zábava.(3.10.2012)

  • Tsunami_X
    **

    Dost nuda, pokud si zrovna nefrčíte ve stupidních dialozích a pomalém nástupu hmyzích monster. Radioaktivní kobylky tentokráte ohrožují Chicago. Interakce pochopitelně žádná – vše se odehrává před zadní/boční projekcí – a charaktery jak z příručky pro hrdiny. S triky to jde postupem času neuvěřitelně z kopce a úplný závěr s papírovými domečky už je vážně k uzoufání. Ještě štěstí, že to ten hluchoněmý klon Petera Falka koupil tak rychle.(8.8.2007)

  • Campbell
    **

    Těšil jsem se na další Gordonův film, zatímco většina lidí na tohohle režiséra plive já jeho filmy mám rád. Jsou zábavné, blbé a nepostrádaj atmosféru. Nicméně tohle se mu moc nepovedlo. Film děsně nudí, a není to pozdním přístupem ale spíše monstrama celkově. Kobylky nejsou zrovna strašidelné a je jich tu postupně tolik že to začne po chvilce nudit. Pár scén je výborných ale i tak dávám 2*.(30.11.2013)

  • Lima
    **

    Plakátové.info: NOVÁ VZRUŠENÍ! NOVÉ ŠOKY! NOVÝ TEROR!___Prý nejambicióznější Gordonův projekt, ovšem ani tady "Mistr" nepřekročil svůj stín. Opět se koná jeho typický trademark - mutace, tentokrát obřích sarančat. "Pozdní nástup" monster je u Gordona klasikou, tentokrát se první půlhodinu tlachá a tlachá, ambiciózní žurnalistka jezdí od záhadně zničeného města k policejní stanici, tam a zpátky a trousí ze sebe moudra o tom, jak smutné bylo fotit rozmbombardovaný Berlín po 2.světové válce. Příchod cca 5m dlouhých sarančat je dost komický, prostě se najednou "vyloupnou" ze země a za strašlivého kraválu útočí na lidi. Tenhle film je učebnicovým příkladem, jak NEMAJÍ vypadat zadní projekce - absolutně neladí ani situačně, ani kontrastně se zbytkem, interakce se vůbec nekoná, "akčnost" válečné vřavy se dodává tím, že "bojující" vojáci před projekcí kývou tělem ze strany na stranu, aby vyvolali zdání dynamičnosti. Vrcholem je řádění sarančat v Chicagu, záběry jejich lezení po domech Gordon vyřešil tak, že je v reálu za pečlivého snímaní kamerou nechal lézt po FOTOGRAFIÍCH domů a když je nějaká kobylka vojáky "sestřelena", jednoduše je zfouknuta z fotografie osobou mimo záběr kamery k tomu určenou :o) Finální zúčtování - 5-ti sekundové utopení sarančat v jezeře, zde suplované záběrem na cákající se hmyz v jakési kaluži - je pak vynucenou úlitbou nízkému rozpočtu.___NEJVTIPNĚJŠÍ OKAMŽIK: Sympatické bylo sarančátko, které oknem věžáku pozorovalo nic netušící ženu, jak si fénuje vlasy, ale volím moment, když monstr kobylky zachvacují Chicago, k smrti vyděšené Američany honí po parcích a ulicích a do toho se z městských ampliónů do ulic ozývá: "Prosím, zůstaňte klidní! Nepanikařte!"... :o)(7.2.2008)

  • Oktavianus
    **

    Sarančata lezou po fotce domu! Viděl jsem už ledasjaké "triky", ale tenhle zatím vede. Plus opět ujetá zadní projekce, která se znovu zoufale nepovedla skoro v každém záběru. Jinak je začátek strašně pomalý, ale po nástupu kobylek je hned o zábavu postaráno. Záběry se střídají tak legračně, že to vypadá, že vojáci a sarančata stojí tak metr u sebe, přesto mají spustu prostoru. A k tomu extrémně zábavné stupidní dialogy. Skoro se začínám stydět, že se mi první perla Bertíka Gordonů, kterou jsem viděl, tj. The Cyclops, docela líbila. Kobylka, která ale nakukuje a následně se probourá k nic netušící fénující se krasotince (a patrně ji zakousne), je ale prima.(9.5.2014)

  • - Tá istá zadná projekcia je vo filme použitá trikrát, je na nej prechádzajúce tmavé auto a v krátkej vzdialenosti za nim nasleduje biele. (beso74)

  • - Na začiatku mali filmári k dispozícii 200 lúčnych koníkov. Počas natáčania sa však začali navzájom požierať, a tak sa sotva tucet z nich dočkal konca natáčania. (beso74)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace