Režie:
Enzo BarboniScénář:
Enzo BarboniKamera:
Aldo GiordaniHrají:
Terence Hill, Bud Spencer, Yanti Somer, Harry Carey Jr., Jessica Dublin, Adriano Micantoni, Riccardo Pizzuti, Enzo Fiermonte, Gilberto Galimberti (více)VOD (2)
Obsahy(1)
Joe a Bambini patří na Divokém západě k pěkným výlupkům, málokdo ale tuší, že oba psanci jsou ve skutečnosti bratři. Když se pak po letech konečně sejdou v domě své máti, musejí odpřisáhnout, že se o sebe navzájem postarají. Bambini dostane za úkol naučit lenivého karbaníka Joa pořádnému řemeslu jako je přepadání dostavníků nebo krádeže koní a Joe má zas tahat své prchlivého bratra z problémů. A protože každý přistupuje ke svěřenému úkolu po svém, zamotá se sourozenecká dvojice do složitého plánu s převleky za vládní agenty a podivnou misií, kde mniši místo rozhřešení rozdávají monokly... Ve volném pokračování bláznivého westernu Pravá a levá ruka ďábla (1970) se opět sešlo herecké duo Bud Spencer a Terence Hill pod režijní taktovkou Enza Barboniho. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (200)
Ruky boli lepšie v bitkách, ale tento film je skvostný vďaka GENIÁLNYM hláškam. Nič zábavnejšieho pri tvorbe dvoch hereckých legiend nenájdete, pretože toto je vrchol ich zábavy. Smial som sa tri štvrtiny filmu a ešte teraz mi z toho slzia oči. Prvý film je však stále mojou najväčšou srdcovkou. ()
Na podobné řemeslné úrovni jako díl předchozí, se stejnými sympaťáky v hlavních rolích a totožným (jak jinak) stylem humoru. Jenže zpestření v podobě některých scén, ať už legendární fackovačka u baru, karetní partie nebo návštěva nóbl restaurace, je tak pikantní, že navzdory slabším chvilkám nelze než chválit. Na odreagování a zasmání ideální záležitost... ()
----- "Proč jsi mamince nenapsal ?" ... "Protože neumím psát - a vy neumíte číst." ----- Leč starý dobrý Západ ještě nedošel tak daleko, aby slovo mělo větší váhu nežli zbraně - tudíž čtení a psaní zůstávají i nadále dovednostmi nedůležitými, víceméně nadbytečnými - vysokého věku se můžete v pohodě dožít i bez nich. Oproti "Pravé a levé ruce ďábla" je příběh možná maličko rozvolněný, ale když dojde na lámání chleba, oba jeho hrdinové opět nezklamou - solidní 4* jsou proto zasloužené ... bez nejmenších pochybností. ()
"A proč jsi nenapsal? Protože neumím psát a vy neumíte číst." Druhý díl u nás velmi populární Pravé a levé ruky ďábla vlastně prakticky v ničem nezaostává za tím prvním. Barboni tu společně se Spencerem a Hillem dali novou omáčku na italské špagety v podobě nadsázky a humoru a zase jim to klaplo. U mě lautr stejná zábava pochopitelně i s velkou dávkou nostalgie a nemám důvod měnit hodnocení. ()
Tak kdybych to mel srovnat s prvnim dilem tedy s filmem Pravá a levá ruka ďábla, musim rici, ze toto pokracovani je o neco malo lepsi. Bohuzel az prilis moc se drzi zabehlych koleji a onen pribeh neni zase az tak uplne odlisny. Podstatou techhle filmu je ale jejich zabavnost a ta tu rozhodne je, i kdyz rekneme na rovinu, ze stejne jako u mladsiho bratricka prvni polovina filmu je rozhodne lepsi nez druha. No a co je oproti Pravá a levá ruka ďábla v tomhle horsi? No je to naprosto jednoduche, zaverecna bitka je jeste o velky chlup trapnejsi nez minule jinak bych byl spokojen. ()
Galerie (19)
Zajímavosti (13)
- Scéna, ve které Trinità a Bambino obědvají v restauraci, nebyla předem napsána. Režisér Enzo Barboni jen zvolal “akce“ a Bud Spencer a Terence Hill improvizovali. (Stocki)
- Po tom, čo sa Trinity (Terence Hill) a Bambino (Bud Spencer) nechali podplatiť Parkerom, vrátili sa do San Jose. Scéna ich návratu ukazuje ako sa nesú na koňoch a niekoľko metrov pred nimi kráča staršia žena v tmavomodrom oblečení. V ďalšom prestrihu, keď ich kamera sníma oveľa bližšie, vidieť, že žena v tmavomodrom oblečení kráča nelogicky za nimi, navyše po pravej strane vidieť muža ako ide na koni, hoci v scéne predtým žiadny iný muž na koni nešiel. (AxelWers)
- Scéna v restauraci rozesmála diváky v severní Evropě natolik, že značná část z nich musela být hospitalizována. (Jizni Tlapa)
Reklama