Obsahy(1)
Reklama na parfém módního domu Gucci. Vůně je inspirována nadčasovým kouzlem Hollywoodu a jeho hvězd, ale také kolekcí šatů Gucci Premier představenou v roce 2010 na filmovém festivalu v Cannes. (J.Connor)
Recenze (25)
Ťažkotonážny glamour so známou melódiou od M83. ()
Glanc, smyslnost, vlasy Blake Lively a čistokrevná refnovina. Formálně dokonalá, až běží mráz po zádech a podobně do sebe zahleděná jako Jen Bůh odpouští. Při minimální délce skvěle padnoucí kombinace. ()
Co zde dělá reklama na voňavkluGucci teda nechápu,ale budiž ... Jinakmě napadá a co si vzpomínám,tak takhle se člověk cítí a připadne si po kvalitní čisté lajně koksu... Takže je to spíš reklama na drogy.. :-D ()
Esenciálny neónový klipový Refn post-pusherovskej éry. Elegantný, jednoduchý a efektný vizuál, štýlová hudba, Blake Lively. ()
Takže film Gucci Premiere: Dokonalost: Dokonalost iluze nabadající, co muži a ženy mají chtít: Mají chtít přelud. Pozoruhodné je, že dokonalost není nijak narušována tím, že výchozí pohled Zlaté dámy není ani uhrančivý, ani indiferentní, nýbrž uhranutý, čímž vyjadřuje doporučený postoj adeptky celebritismu před premiérou. Ještě pozoruhodnější je, že Matrix je si sebou tak jistá, že neváhá stavět na odiv proces výroby iluze. Tomu se ale nemohu divit: účast na tvorbě iluze je přece předpokladem pro to, být prominentním účastníkem iluzorního světa. A zde, při natáčení, při "bytí při tom", adekvátně nastupuje zcela jiný výraz Zlaté dámy, pohled, který říká právě a pouze "vidíte, že jsem při tom". Je to příbuzný typ výrazu, s jakým jsme se v klasické podobě setkávali u Václava Klause, kdykoli byl zabírán ve společnosti světových státníků. S tím rozdílem, že z modelek nečiší potřeba, aby všichni viděli, že jsou u toho, jejich výraz tuto skutečnost prostě konstatuje; jejich hmyze dokonalé mimikry také zamezují tomu, aby bylo znát, že tato skutečnost je to jediné, o co jde; podobné zamezení pochopitelně u Klause není dosažitelné, o propastném rozdílu v eleganci bytí nemluvě. ()
Nejsem si úplně jistý proč vůbec má obyčejná minutu a půl dlouhá reklama svůj vlastní záznam na csfd, podobných jako tahle se najdou doslova miliony, ale když už tu je... je to hezké. Čistá estetika klasického Hollywoodu obalená ve zlatě - žádný děj, jen hezké záběry na Blake Lively a Gucci parfém. Ale to s tou holčičkou jak už vidí zlaté prasátko je lepší. ()
Dovedu si představit, že firma Gucci dala Refnovi jasná pravidla, co smí a nesmí natočit. Tak či tak, jedná se spíše o průměrnou reklamu - a nezachrání to ani Blake Lively. ()
Dvě hvězdičky za Blake Lively, ale jinak reklama otřesná, nemám rád tyhle reklamy na parfémy. ()
High class elegance. City at night with the bright light. Slušné. ()
3 jen proto, že je to reklama-jinak je to parádní pís of árt.. ()
Nevím co na tomhle hodnotit. Přece jenom je to reklama a ty úplně nesnáším. Stejně jak u krátkometrážních filmů, tak i reklamy hodnotím nejvýše třemi hvězdami. Takže kamera dobrá, střih není rychlý, takže taky dobrý a Blake Lively je vcelku krásná herečka, takže ta minuta za to stojí. ()
Třpytivé, dramatické, sexy. ()
´Glanc, smyslnost, vlasy´ ... chůze ... no já nevím, já si vám při sledování spíše vzpomněl na ´Mars Attacks!´ - Blake mi připomněla ladnou chůzi té návštěvnice Bílého domu, co potom ukousla prst Jerrymu (Press Secretary Jerry Ross - skvělý Martin Short) .... ()
Skvěle natočené, zpomalené záběry se skvěle padnoucí hudbou, krásná žena tvářící se sexy, ale pořád jenom reklama. To se hodnotí blbě. ()
Nebýt blondýna... ()
Reklama mě nijak nezaujala. Ničím. Maximálně vizuálem, na který jsem u reklam tohoto typu samozřejmě zvyklej. Takže za ***. Neurazí, Nenadchne. Hudba M83 potěší. Nicméně když jsem se časem dozvěděl, že reklamu dělal N. W. Refn... Chtěl jsem jít se dvěma hvězdama okamžitě dolů. Jsou horší. Beru tedy jednu. ()
Ten pocit luxusu Vás úplně pohltí a to natolik, že na konci Vám to dojde...tohle si nikdy nebudu moci dovolit. Jinak Blake výborná, hudba skvělá, kamera přesná. ()
Velmi slušně natočená reklama, navíc s velice příjemným bonusem ve formě mojí oblíbenkyně - krásné Blake Lively, která mi zřejmě na chvíli zatemnila mozek, takže ve finálním hodnocení půjdu o trochu dolů, přece jenom bych asi neměl být zaujatý a snažit se zhodnotit především video jako takové a ne pouze Blake :). ()
Jediný důvod proč se hodnotí tato reklama je pan režisér. Audio-vizuálně se mu to povedlo, to je bez debat. Jen mě nedochází proč je na ČSFD možnost hodnotit už i reklamy? Tak to potom přidejte Jogobellu, Monte, atd... ()
Tak za prvé je to reklama a za druhé je to celý tak nablýskaný, že kdyby to šlo upéct ještě víc dozlatova, asi by to udělali... ()
Reklama