poster

The Angriest Man in Brooklyn

Komedie / Drama

USA, 2014, 83 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Thomick
    ***

    Komedie se zřejmě největší koncentrací nesmyslně patetických proslovů a na pohled parodických scén. Robin Williams si po Crazy Ones užívá dalšího svýho umíráčku, tentokrát do slova a do písmene, náznaky zlepšení ale nevidno. V klení - disciplíně, která mu má bejt tolik blízká - se nechává suverénně zastínit i poněkud křehkou Milou a divák aby ve finále hořce litoval, že se snímek radši netočil okolo jeho (upozaděnýho) bratra. --- Aspoň na průměrný tři hvězdy to vyzdvihla stylová koncovka a fajn vypravěč.(1.6.2014)

  • Ollie235
    **

    Další důkaz o tom, že dobré obsazení neudělá dobrý film. Když vám totiž Robin Williams jenom běhá po městě a ,,fuckuje" všechno a všechny kolem tak je to ze začátku sice sranda, ale po chvíli to přestane bavit a filmu už nezbude vlastně vůbec nic. Mila Kunis i Peter Dinklage jsou totiž naprosto nijací (stejně jako zbytek herců) a ani příběh, ani dialogy, ani občasné pokusy o vtip to zachránit nezvládají. Dvě hvězdičky jsou za celkem povedený začátek, který jsem si i díky dost nízkým očekáváním (bohužel byly opodstatněné) poměrně užil.(4.8.2014)

  • SaNcHeZ_cz
    **

    Tohle prostě nefunguje. Pár světlých momentů nezachrání jinak slabě zahranou sbírku zbytečností, patetických best of a vůbec tak nějak všeho zbytečného v podobných snímích. Sympatické obsazení si naneštěstí vybírá také slabší chvíli a tak není Angriest Man in Brooklyn ničím jiným než jen komediálním zklamáním, které neospravedlňuje ani tu necelou hodinu a půl kterou vám zabere.(18.7.2014)

  • kingik
    ***

    Willamsova finální koketérie se smrtí. Kdo by si býval pomyslel, že nezůstane jen u ní. Robin Williams má jen 90. minut na to, aby si stihl dát dohromady svůj život. Přesně tolik mu zbývá života, tedy alespoň podle unáhlené diagnózy, kterou mu v ordinaci a v rozčílení sdělila mladá doktorka. Je otázkou, zda se dá za tu dobu stihnout sex s manželkou v jejich ochladlém vztahu, udobřit se s rozhádaným synem, vyhnout se mstivému taxikáři z Uzbekistánu nebo mít trpělivost s koktavým prodavačem videokamer. Když máte mozkové aunerysma a bezprostředně vám hrozí mrtvice, je těžké se uprostřed hektického New Yorku nerozčílit. Film je remakem u nás prakticky neznámého filmu "The 92 Minutes of Mr.Baum", který natočil izraelský režisér Assi Dayan. Zvláštností je, že stejně jako Dayan, i Robin Williams zemřel v roce 2014. A možná tenhle film byl určitou předzvěstí hercova osudu. V něm si totiž vydatně zahrává se smrtí, až se jí po peripetiích nevyhne. Nevím, čím to, ale Williams mně nepřipadal v nikterak oslnivé herecké formě. Jeho výkon skoro zanikl, přičemž ho vydatně přehrávali ostatní herečtí kolegové. Do své poslední filmové role se příliš zaníceně nepoložil, ale rozhodně to neznamená, že by ji odflákl. To vůbec ne. Daleko zanícenější dojem na mě zanechala producentka filmu Mila Kunis v roli mladé doktorky Sharon Gill, která převzala otěže nad indisponovanou hlavní hvězdou filmu a pomáhala filmu, jak se dalo. Její sympatická aura průměrně zrežírovaný film dotlačila k přijatelnému, avšak nijak oslnivému výsledku. Režijní veterán Philip Alden Robinson se na režijní scénu vrátil po dvanáctileté pauze. Jeho sterilní přístup a sterilní formou podávání nápadů částečně pramení z toho, že jde o remake. Jím přepracovaná látka u diváků příliš emočních závarů nevyvolá. Vše spíše připomíná vývar z původně chuťnoučké polévky. Nelze se divit, že působí divně, že umírající Henry Altmann má za bratra liliputa (Peter Dinklage), doktorka spíše vyhlíží jako týnedžerka, dva hlavní protagonisté sdělují své myšlenky i pocity formou vnitřního hlasu, v tomto případě funkční jen na konci filmu, nápady s koktavým prodejcem, bezdomovci, vyprovokovaným uzbeckým taxikářem nebo s nenávistným spolužákem jsou málo využité a hlavní hrdina má výduť v mozku, oproti nádoru, který byl v původní verzi filmu. Režie nemá optimální tempo, dynamiku ani švih a film se při své skromné stopáži (cca 80.minut) jeví delší, než ve skutečnosti je. Ještě horší je to s technickou kvalitou filmu, kdy režie si velmi nezkušeně vede v dramatických scénách (a to jich je ve filmu pohříchu málo), jako je například scéna se skokem z mostu, kdy se to neobešlo bez, dnes již jen ojediněle používané, zadní projekce. Zkrátka ta dlouholetá režijní pauza byla na výsledku znát. Na druhou stranu, ta herecká sestava hodně film zachraňovala. Osvěžujících sekvencí bylo pomálu, ale přece jen se našly. K nim určitě patří dobře vystižená scéna s policejní hlídkou, nebo většina společných scén tandemu Williams/Kunis. Nerozhodnost, respektive nejasný tvůrčí záměr, zda setrvat v absurdním pojetí, dramatickém, komediálním, nebo rovnou to rozbalit se sociální kritikou či satirou, zůstal v konečném kontextu hrubě nedotažen. Přitom prvky z každé této oblasti mají své zastoupení, ale to, co mohlo film udělat příjemně nekorektním, je jen naznačeno a tím to hasne. Nehledě na to, že se tady stíhá až moc, co by se v reálu stihnout za ten časový limit prakticky nedalo.Tenhle film si svůj patetický ráz neodpustí, ale v tom je náhodou dobrý a i určitým způsobem to na diváka zabírá, když je potřeba. Nejvíce tedy film zaujme Milou Kunis, prohlídkou New Yorku a zvláštní osudovostí spojenou se zesnulou hereckou star Robinem Williamsem. 60%(3.2.2015)

  • Mrkvič
    **

    Nebýt toho, jak moc má film společného s osudem Robina Williamse, asi bych ho ani nedokoukal. Ona je to ale jedna z posledních šancí tohoto herce v něčem novém vidět a tak jsem viděl celé to komorní drama o nasranosti, rodině a lásce. Má to naštěstí jen 80 minut a je to slušně zaplněno zajímavýma postavičkama, které ztvárňují herci, u kterých jsem třeba ani nevěděl, že ještě žijí (a možná pořád dabují Dart Vadera :) Takže to šlo, ale nic extra.(17.11.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace