Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film Lovci a oběti je inspirován skutečnými příběhy a životními situacemi, ve kterých se můžete už zítra ocitnout i Vy nebo někdo Vám blízký. Co máte dělat, když se ocitnete v nekonečné spirále dluhů? Jak se zbavit exekutorů nám hlavní hrdina Jakub (Martin Kraus) ukáže. Ale jak si poradit s partičkou gangsterů toho nejhrubšího zrna v čele s Jakubem Mohamedem Alim, před kterou žádný prachy neschováte? Nebo jak vyřešit podraz drsného lichváře Josefa Vrány a jeho asistentky Evy Decastelo s jejich pekelnými úroky, který naskakujou, jak puchejře v malejch botách? S tím Jakubovi pomůže mafián s ostrými lokty a neskutečně dlouhými prsty - jeho „Anděl strážný" Tomáš Hanák se svým právníkem Markem Vašutem a synem Pájou – Jaromírem Noskem, kterým kryje záda úplatný policista Zdeněk Mahdal se svým kolegou Milošem Vávrou. Tak to je hřiště, na kterém hraje Jakub hru jménem život ve stylu SEX, MONEY AND ROCKńROLL. Tedy až do chvíle než udělá pod nátlakem vymahačů krok vedle – za hranu zákona. V tu chvíli začíná jeho běh o život. Jakubovy problémy se dotknou i jeho rodičů Karla Heřmánka st. a Veroniky Freimanové. Pomocnou ruku se mu snaží podat jeho kamarádi Martin Písařík, Karel Heřmánek ml., zpěvačka EKI, raper JAY DIESEL, ale i psychiatr Zdeněk Podhůrský. A protože životní zoufalec Jakub je opravdu magnetem na problémy, sáhne si na dno i na poli lásky, a to s Nikol Kouklovou a Evou Marešovou. Tenhle film prostě jednou provždy změní Váš pohled na život! Jste připraveni vidět svět takový, jaký je? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (67)

Foox 

všechny recenze uživatele

Drtivá většina českých dramaturgů si asi vážně řekla - "hele, slyšeli jste o tý lobotomii? Prej je to to super věc, tak dem do toho ne!" Jak jinak si vysvětlit, že celá příběhová stránka, co se do kvalit týče, nevyrovná ani dramatickému kroužku speciální základní školy. Jako by nestačilo, že hlavní hrdina (Pan velká Obět) je sympatický jako něco mezi rektálním teploměrem a prázdnou placatkou, a to se Martin Kraus opravdu snaží! Jenže takhle papírově slabou postavu by neutáhl ani geneticky upravený syn Jacka Nicholsona a Meryl Streep. Ostatní postavy se vždy kolem něj pouze mihnou, často naznačí svou menší zápletku, ale buď se nevyřeší, nebo jen vyšumí, což irituje stejně jako páska na oku. Tomu všemu nasazují korunku snaživé, ovšem nepovedené, akční scény, těžce nezvládnutý střih a hudební motivy lacině vykrádající kultovní gangsterky. O to smutnější je promrhaný čas opravdu skvělých herců, nejenom zmíněného Krause, ale občasné zjevení Hanáka vždy potěší, ovšem největším kladem filmu je záporák v podání Jakuba Mohameda Aliho, jenž stojí za vyzdvižení. 30% ()

claudel 

všechny recenze uživatele

Další z řady debutů, u nichž píši obdobný komentář - schází ruka zkušeného dramaturga nebo scénáristy. Film se potácí a utápí sám sebe ve zbytečných scénách a hlavně v příšerných výkonech neherců, amatérů či snad náhodných kolemjdoucích nebo kamarádů režiséra. Je to škoda, námět a leitmotiv má určitě hodně do sebe, ale provedení se nevydařilo. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Týpek z tohoto filmu je po krk v dluzích z nerozumného podnikání. Společník je fuč. Aby se dluhů zbavil, vytlouká klín klínem. Občas zabrousí i do ženského klínu. Ale hlavně půjčuje si od špatných lidí a dluží špatným lidem - gaunerům různé kategorie gaunerství. A činí tak opakovaně. Pod nátlakem dokonce začne na zakázku krást auta pro svého drsného vymahače a ocitne se za hranicí zákona (film ale tohle moc neřeší). Náhle se však objeví "hodný" strýček Příhoda, který dluhy za naivního blbečka zacvaká. A švorcák si tak nemusí podepsat vlastní parte a spokojeně může žít dál i se svojí vyvolenou po svém boku. Na diváka Jakub působí jako slaboch, oběť vlastní naivity a důvěřivosti, občas jako suverén a lovec dámských rozkroků. Jestli mu budete fandit, aby se z dluhů vysekal, toť otázka. Martin Kraus svého outsidera nehraje nijak val(id)ně. Prostě v divákovi nic nevzbudí. Po nějaké chvilce ho začnete za jeho permanentně útrpný výraz nesnášet. Nesnášet patrně budete i všechny ostatní účinkující v tomhle příležitostně trapném českém thrilleru, který občas dosahuje zábavně blbé úrovně Nahoty na prodej, chce být autenticky cool jako Bony a klid, občas je i svůj, ale s málo zdatnou, začátečnickou režií, která nemá potřebnou razantní sevřenost a kompaktnost, vládne klipovým stylem z laciné kategorie, sahá maximálně po ceně za (ro)zvrzaný počin roku. Marcuse Trana tak Martina Gavriely intenzivně ožužlávala v pelechu, až dostal geniální nápad něco zrežírovat. Převzal nedokončený materiál po bezejmenném režisérovi a z původně hudebního filmu natočil pozérskou frašku s cool animovanými úvodními titulky, zpomalenými bitkami a replikami, kterým pro technické nedostatky zvuku není dost často rozumět, nelze ani přehlédnout rozdílnou barevnost záběrů v rámci jedné scény. Kdo v takovém filmu může asi tak hrát, že. Ano, pro Tomáše Hanáka se konečně našla role mafiána s lidskou tváří, nesmí chybět Vašut v roli právníka, Nosek, Písařík, Podhůrský, Heřmánek ml. a další kvalitní herci. Ty jo, ti herci mně nevadili a můžete si sami dosadit, jak kvalitní jsou. Herecké výkony film docela drží. A nechybí Marcus Tran osobně v roli asistenta šéfa. Ten ale hrát neumí, i když se zlepšuje. A pro Martinku, životní partnerku, se už našla pouze nadbytečná rolička televizní hlasatelky. Přihodil se komparz sestávající z atraktivních slečen, které se pro potřeby filmu mihnou v baru, squash centru a jinde. Nemusím snad ani psát, že se film inspiroval západní produkcí, ovšem nezapomíná ani působit realisticky. V počátku film dokonce umí solidně bavit, ale následně začíná políčko po políčku hloupnout, stane se nepřehledným, scenáristicky nepříliš zvládnutým, v horších chvílích se ohání neoriginálními voiceovery a průpovídkami herců do kamery, v lepších chvílích nastupuje Hanák, který si určitě kladné hodnocení zaslouží za svůj mafiánský šarm i přístup k roli, která je na naše poměry neobvyklá. Ještě klika, že v našich končinách nevzniká mnoho tématicky spřízněných filmů. K tomu jim dopomáhej Tranďák! 50% () (méně) (více)

LadyPupu odpad!

všechny recenze uživatele

Námět ok, v téhle republice jsou dluhy mezi lidmi rozšířené jako mor. Ale to zpracování. Kamera zabírající převážně detaily obličeje "herců". Ty "herecké" výkony. Co to do pííííííp bylo? Kraus je herec? Je? Aha, tak to tady nebylo poznat. Přeju Marcusovi a jeho partě, aby se tímto filmem nezadlužil a pokud možno, aby už nenatáčel nic se stopáží nad 5 minut. Jo a ten závěr mi samozřejmě jako pozornému divákovi neunikl, dokonce jsem ho i pochopila. Pokud měl překvapit, nepřekvapil. ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Taky mělo zůstat u klipu. Tenhle film má opravdu jeden z nejhorších scénářů za dlouhou dobu, kde se musí autoři neustále dopomáhat voiceoverem, aby bylo vůbec jasné, co se děje. Navíc už tu dlouho nebyl tak ukázkový hrdina-chcípák, který je hajzl a slaboch a nezaslouží si nic než co největší nepřízeň osudu. Nakonec to za něj ale zacvaká strejda Hanák, čímž se rozplývá i nějaká agenda přiblížit problematiku dlužnictví - znát principy není k ničemu, když je nedokážu zapracovat do příběhu. ()

Galerie (156)

Zajímavosti (5)

  • Při akční scéně (pronásledování kradeného auta) zasáhla do natáčení skutečná policejní hlídka, která projížděla kolem a přestože nebyly porušeny žádné předpisy, tak ze stylu jízdy 3 aut nabyla přesvědčení, že došlo k trestnému činu. Vysílačkami bylo okamžitě rozhodnuto, že bude obětováno auto s kamerou, které zastavilo. Po zhlédnutí záběrů z natáčení policisty, jsme dostali 30 minut na dotočení scény, za slibu, že vymažeme záběry ze zásahu skutečného policejního vozu. (Zdroj: Nero Production)
  • V červnu 2013 byl natočen původně hudební film s grafickými prvky, přičemž se jedna jeho dějová linka okrajově dotkla citlivého tématu - zadlužení mladého muzikanta Jakuba (Martin Kraus). Po zkušebních projekcích filmu v listopadu 2013 se producent filmu na základě drtivého zájmu diváků právě o téma dluhů rozhodl právě toto téma rozpracovat do hloubky tak, jak ještě v žádném českém filmu dosud nebylo. Z původního filmu tak bylo použito pouhých 20 % současné stopáže a 80 % filmu bylo natočeno v květnu a červnu 2014 podle nového scénáře. Na finální verzi dialogů se podíleli i herci Tomáš Hanák, Jaromír Nosek, Martin Kraus a Jakub Mohamed Ali. (Zdroj: Nero Production)
  • Ve filmu se objeví několik akčích scén. Hromadnou bitku v autoservisu s kradenými auty kaskadéři nacvičovali několik týdnů v tělocvičně a použité zbraně i scénář jednotlivých bojových scén do detailu konzultovali s producentem. Kromě této hromadné bitky byly všechny akční scény pro zachování autentičnosti natáčeny v reálném prostředí bez jakýchkoliv omezení. Takže například přepadení auta na rušné křižovatce v Praze bylo natáčeno za plného provozu. (Zdroj: Nero Production)

Reklama

Reklama