poster

Fotky zítřka

  • USA

    Time Lapse

Sci-Fi / Thriller

USA, 2014, 104 min

Režie:

Bradley King

Scénář:

Bradley King, Bp Cooper

Hudba:

Andrew Kaiser

Producenti:

Rick Montgomery, Bp Cooper

Střih:

Tom Cross

Scénografie:

Traci Hays
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dubinak
    ***

    Tomuhle filmu škodí hlavně docela přepálená stopáž a překombinovanost. Mně osobně to druhé zmíněné příliš nevadilo, i když to rozhodně dost ubralo Time Lapse na kráse a je škoda, že se ten závěr špatně chápal. Na to, že je to ale Kingův debut, opravdu ráda mu dám tři velké spokojené hvězdy. Nejsem si jistá, jestli scénář opravdu vždy dával smysl, ale s přehledem mě zaujal už jen ten zajímavý nápad a jeho podání. Škoda jen občasných zbytečných dialogů a příliš natahovaných scén.(23.7.2015)

  • eLeR
    ***

    Fajn ukážka toho, čo dokáže človek urobiť kvôli peniazom, že drogy sú zlé, a že nerobí dobroty, keď s dvoma chalanmi býva jedna baba ... no a do toho sa ešte montuje obrovský foťák, ktorý sa ani nezmestí do kabelky. Nápad výborný, ale chýbala mi lepšia atmosféra, aby ma to viac vtiahlo. FILMOVÁ RULETA 2017(8.2.2017)

  • MrHlad
    ***

    Mám rád tyhle komorní sci-fi a dialogovky. Time Lapse není bez chyb, ale dva slušní herci, výborná hudba, zajímavý nápad a sympaticky znepokojující atmosféra mi vlastně ke spokojenosti celkem stačili. Přesto by téhle science fiction variaci na Mělký hrob asi víc slušel nějaký čtyřicetiminutový formát, protože často bylo vidět, že King někdy neví, co si s tím vším počít a nemá dost nápadů na to, aby bavil hodinu a tři čtvrtě. Na celovečerní debut ale rozhodně dobré a určitě budu vyhlížet další režisérovy projekty.(2.6.2015)

  • PavelVanekArt
    ***

    „Nikdy nevyjebávej s časem." Ale ať čas vyjebe s náma, že. Filmy o časových paradoxech, smyčkách a cestování mám rád. Je tu vynikající Predestination, nadprůměrné Welcome to yesterday a katastrofální Next. V roce 2014 se vyskytlo komorní sci-fi drama Time Lapse. A až na pár detailů to není vůbec špatný. Trojice přátel, malíř, flákač a malířova buchta, objeví tajemný fotoaparát, který dělá fotografie o 24 hodin do budoucnosti. Rozhodnou se přístroj využít pro své osobní účely. Vydělávat prachy, malovat obrazy. Fakt originálně trávený čas. Jenže přístroj nejde přenést a míří jim přímo do obývacího pokoje z domu odnaproti. Pak se ale začnou objevovat zvláštní fotografie. Dobře, ne až tak zvláštní. Objeví se i kus násilí, jenže to nějak nestačí. Vcelku originální věc, ale viděl bych to spíše jako knihu než jako průměrný film. Po celou dobu stopáže mě to drželo v napětí, bavilo mě to a netroufal jsem si odhadnout konec. Bohužel to skončilo klasicky „přítomnost je už v hajzlu, zlepšeme alespoň našim druhým já budoucnost." Nebudu Vám tu popisovat jak funguje čas a prostor, sám o tom vím prd a při troše hloubání na to sami přijdete. Prostě nesmíš měnit předem nastavenou budoucnost, osud, říkejte si tomu třeba chleba s máslem, je to fuk. Všechno je předem nalajnovaný a hrdinové si to bohužel uvědomují. Herecky to bylo dobrý, uvěřitelný. Sympatickej casting (v malířově osobnosti jsem se skoro viděl, flákač byl jak parodie na Vojtu Kotka a ta holka... byla prostě holka), kolikrát nápaditý střih. Rušivě působilo snad jen prolínání scén. A těch několik detailů, které to sráží k průměru. Časový kraviny, co Vám budu vykládat. Jako film na půlnoční promítání to sedlo, ale zřejmě na to za chvilku zapomenu. Čas je sviňa no. Tak s ním nevyjebávejte. 3* a.k.a 55%(14.6.2016)

  • maddy
    ****

    Nízkorozpočtové, nenápadné indie s príchuťou sci-fi. Svojim spôsobom mi Time Lapse pripomenul minuloročný Coherence. Tiež je situovaný prevažne len do pár miestností rodinného domu a jeho okolia, účinkuje v ňom malý počet postáv a celý je postavený na jednom nápade z ranku sci-fi. Tentoraz sa pohráva s cestovaním čase a pojednáva o takzvanom "Bootstrap paradox", čo je zjednodušene povedané situácia kedy udalosti z budúcnosti začnete napodobňovať v minulosti/súčanosti, aby sa v skutočnosti mohli stať. Centrom diania tu je jeden tajomný fotoaparát, ktorý v určitú hodinu dňa nafotí miestnosť z protiľahlého domu akurát na fotografii je znázornené to čo sa udeje o pár dní neskôr. Solídny nápad, ktorý vo filmoch ešte nie je opotrebovaný a navyše v tomto prípade aj veľmi solídne spracovaný. Tá „indie forma“ filmu vyslovene pristane, nepotrebuje to žiadne veľkolepé zábery, pretože si to plnohodnotne vystačí s tajomnou atmosférou okolo ústredného fotoaparátu a so sympatickým triom ústredných postáv, ktoré jednajú v rámci možností uvážene. Bál som sa, na takýto nezávislý snímok, aj dlhšej stopáže 100 minút, ale tá nakoniec nie je žiadnym problémom, nechýba niekoľko zvratov a postupne sa z malého indie sci-fíčka stane až taký psycho-thriller. V podstate na tom nie je nič zvlášť unikátne, ale podobné poctivé prácičky natočené za domom za „pár stovák dolárov“ mi sú svojim spôsobom sympatické pokiaľ je vidieť, že ich tvorcovia majú snahu, nápad a dostatočnú filmársku zručnosť. Preto prihodím aj tie štyri hviezdičky a som veľmi zvedavý čo Bradley King predvedie ďalej, snáď aj s oveľa vyšším rozpočtom. CELKOVO: 3,5* (7/10)(23.1.2015)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace