Režie:
Bernard BorderieKamera:
Henri PersinHudba:
Michel MagneHrají:
Michèle Mercier, Jean Rochefort, Jean-Louis Trintignant, Claude Giraud, Giuliano Gemma, Robert Hoffmann, Jacques Toja, Robert Porte, Noël Roquevert (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Poté co byl hrabě de Peyrac na základě králova příkazu zatčen za čarodějnictví a posledního lednového dne roku 1661 upálen na Place de Gréve, mladá vdova Angelika najde své místo mezi ostatními opovrženými, na slavném pařížském Dvoře Zázraků, který je útočištěm lupičů a žebráků. Zde potkává svého přítele z dětství v Poitou – Nicolase, který se stal vůdcem pařížských lupičů. Stává se královnou pařížské lůzy. Má mnoho nepřátel, jak u dvora, tak v podzemí. Ale Angelika se nevzdává, zachraňuje své dvě děti a naplňuje svůj odvážný plán. Chce zpátky svou čest, tituly, majetek i postavení u dvora. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (133)
Michéle Mercier, Michéle Mercier a její boky, Michéle Mercier a její dechberoucí ramena, Michéle Mercier a její krásná prsa, Michéle Mercier a její líbezná tvářička a zase ta Michéle Mercier. Jo a ještě trošku starodávné Francie, krásných zámků, honosných kostýmů, precizně vyrobených kulis. No prostě vše tak, aby se to líbilo, jak ženám, tak i mužům. [6760. hodnocení, 126. komentář, 64%] ()
Druhý díl ze všeho nejvíc připomíná Cimrmany, tedy v tom, s kým skutečně slavným své doby se Angelika potkala - a s některými i vyspala. Jak zhruba dvakrát nebo třikrát zopakuje Plessis de Belliere - je to pouze vypočítává mrcha. Zvláštní, že tenhle díl nemá v oblibě ani moje žena.Není divu, na téhle Angelice, vypočítavé mrše, nic romantického není. ()
No, to už je horší. Po relativně stravitelné jedničce, kde pro samou roztomilost ti hezcí lidé místy zapomínali hrát, ale motivaci postav přesto šlo uvěřit, scénář měl celkem hlavu a patu a s přimhouřeným okem se na to dalo koukat jako na stylizovanou sociálně laděnou dobovku, přechází dvojka mnohem víc na troškovsky lidově-zábavnou notu všelijakých těch směšně se ksichtících neohrabaných hrabátek, policajtů, hostinských a trpajzlíků, atraktivních prostředí čokoládových salónů a šílených dějových zvratů – nahoru, dolů, nahoru, dolů, jen aby se toho co nejvíc stalo, chlapi kolem kapou jako mouchy, jen aby mohli nastoupit další, a z hlavní postavy se rychle stává ta těžko přijatelná amorální zrůdička, jako kterou ji mám odjakživa zařazenou. Dost špatně se mi v tom hledá něco, čeho bych se chytil, ale něco tam přece jen je – asi ta dobová atmosféra, trocha napětí a tu a tam trocha hodně přeslazeného, ale přece jen poetična. Jsem vážně zvědav, jestli se tím medovým královstvím prokoušu až k Sultánovi. ()
Celá táto "séria" sa nedá z dnešného pohľadu racionálne hodnotiť. Hlavná predstaviteľka je nymfomanka, ktorá hľadá "lásku" aj pri "raňajkách". Scenár je z každého uhlu pohľadu zhustený melodramatickými sračkami. Ale vysvetlite to našim maminám a babkám. Tie na to nikdy nedajú dopustiť. Najlepšie zo všetkého je romantická hudba, ktorej je v takomto filme veľká škoda. ()
Toto je asi jedina cast, ktora ma zo vsetkych zaujala najmenej a niekedy sa pytam, ci vobec mala zmysel. Jedine stretnutie s Nicolasom stalo za to, aby som vedel, ako sa bude dej uberat dalej... 14.12.2008 ____ Michele Mercier - (Angelika) +++ Jean Rochefort - (Desgrez) +++ Claude Giraud - (Philippe de Plessis-Bellieres) +++ Giuliano Gemma - (Nicolas) +++ Jean-Louis Trintignant - (Básnik Špina) +++ Hudba: Michel Magne +++ ()
Galerie (83)
Photo © Compagnie Industrielle et Commerciale Cinématographique (CICC)
Zajímavosti (8)
- Postava básnika prezývaného Špina (Jean-Louis Trintignant) bola reálnou postavou francúzskych dejín. Jeho skutočné meno bolo Claude Le Petit. (Raccoon.city)
- Při rozhovoru Angeliky (Michèle Mercier) s Philippe de Plessis-Bellieresem (Claude Giraud) je možné všimnout si jeho ozdoby u límečku. V jednom záběru má postraní mašle černé a sotva se otočí, tak má mašle bílé. (Pepy)
- Prvý diel Angelika, markíza anjelov (1964) a druhý diel Skvelá Angelika sa z ekonomických dôvodov nakrúcali súčasne a mali spoločné dekorácie. (Raccoon.city)
Reklama