Reklama

Reklama

Ford představí svou vizi nového odvážného příběhu. Dolores se díky Bernardovi a Muži v černém konečně vyrovná s tím, kým skutečně je. Maeve dává do pohybu svůj plán na osvobození, zatímco Westworld čelí velkému převratu. (HBO Europe)

Recenze (38)

Kimkong 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nakonec vše vysvětlili. Půlka seriálu je tedy jen mišmaš 30 let starejch vzpomínek a vše co se děje se už dříve x krát stalo. Každopádně vzpoura strojů pokračuje a misky vah s obětmi na straně lidí a výtvorů se začínají přehoupávat na druhou stranu. Osobně mám obavy o pokračování, neboť jak jsem zmínil v úvodu, vše již bylo vysvětleno a tento seriál těží hlavně z neznáma a jeho odhalování. ()

Martinius 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

dejove linie su az prilis neprehladne, miestami nelogicke az absurdne. uplne v nich chyba aj napriek vyvrcholeniu sezony pocit gradacie a predtucha, ze sa zomelie shitstorm. nolaniatka by si mohli pozriet spielbergov jurassic park, aspon by sa noobi priucili od majstra, ako sa nieco take robi. posledny diel je velke sklamanie z jedneho hypu. eleanor +1 ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

V první řadě byla vypravěčská spletitost s filosofickými úvahami o povaze vědomí nebo o umělé inteligenci. V druhé řadě popohánějí tvůrci příběh více dopředu. Stále je zde ale několik paralelních dějových linií. Mizí také nahota a objevuje se více krve. Scénárista se například brání před svým výtvorem utrženou lidskou nohou. ()

Superkritik 

všechny recenze uživatele

Tenhle dil byl famozni a skvele zakoncil celou serii. Vsechno do sebe krasne zapadlo. Dlouho jsem nevidel serial s tak propracovanym scenarem s nekolika twisty (pripomnelo mi to film The Prestige, ktery napsal Jonathan Nolan se svym bratrem Christopherem). A vyborne herecke vykony (nejen) Jeffreyho Wrighta, Eda Harrise a Anthony Hopkinse jsou tresinkou na dortu. Za me 97%. ()

alisa.upir 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Otázka kde a jak přesně vzniká "consciousness" je něco, čím si částečně zabývá dnešní neurologie. Je úžasný sledovat jak se vyvíjí Dolores, jak přichází na to, že hlasy v její hlavě jsou vlastně její. Mind blowing je zjištění, že vlastně celý tý dějový linie se pořád a pořád opakují, protože po posledních Arnoldových updatech před 35 lety začali hosts postupně nabývat vědomí. Jenže to nikdo nechce, na druhou stranu nikdo kvůli tomu nechce park nadobro zavřít, a proto při jakýmkoliv náznaku, že host nabývá consciousness, bude úplně vymazán. Případně aspoň jeho hlava, jako v případě Dolores. Jsem fakt zvědavá, jak se to dál bude vyvíjet, protože být v bdělém stavu, a být opravdu člověkem, jsou dvě naprosto různé věci. Cesta od základních pudů k lásce a soucitu je strašně daleko. a Dolores čeká strašně dlouhá cesta, pokud se tam jednou chce dostat. Navíc jsem zvědavá, jak to vlastně je s Fordem, to byl určitě nějakej další masterplan, zvlášť když ke konci prohlašoval "Beethoven, Mozart, and Chopin never died, they simply became music." No a konečně otázka jestli se vše odehrává v realitě, nebo v nějaké další simulaci simulace - opravdu můžou hosts pozavraždit lidi? Jako dost mi to v tý hlavně šrotuje po shlédnutí, jsem nadšená. ()

Galerie (12)

Zajímavosti (2)

  • V závěru epizody během Fordova (Anthony Hopkins) projevu hraje úprava písně „Exit Music (For a Film)“ od Radiohead. Tato píseň byla původně napsána pro film Romeo a Julie (1996). (Rejfa)
  • Po titulkoch nasleduje ešte jedna scéna. (powda)

Reklama

Reklama