Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Organizovaná banda rozhodnutá přepadnout transport peněz vymyslí zástěrku pro odlákání pozornosti policie. Využije k tomu tři teenagery z okraje společnosti, včetně Nathalie Dufourové, která je postřelena a na následky zemře. Její matka Jean (Annie Girardot) se s tím odmítá smířit a rozhodne se pomstít smrt své dcery. (borsalino)

Recenze (29)

borsalino 

všechny recenze uživatele

Další z osudových rolí Annie Girardot. Tentokrát ztvárnila roli matky (Jean Dufour), jejíž dcera je zapletena do přepadení banky a později je zastřelena. Zoufalá matka je rozhodne pomstít smrt své dcery. Rozhodně nejde o špatný počin, ale čekal bych trochu více, děj je vedený dost přímo a předvídatelně, čímž film trochu zbytečně ztrácí. Každopádně Annie Girardot padly tyto role jako ulité. ()

majo25 

všechny recenze uživatele

Postaršia matka mstiaca smrť svojej adolescentnej rebelujúcej dcéry. Originálne možno, v niečom aj uveriteľné - napr. akcia, v niečom zasa ani nie - chladnokrvnosť matky či podivínsky vyšetrovateľ, ktorý s vrahyňou sympatizuje a nepredloží ju zákonu. Obstarožná herečka v hlavnej úlohe, naviac kriviaca papuľu pod náložou cigariet, nie je žiadna výhra, ale zasa ani prepadák. ()

Reklama

Martin741 

všechny recenze uživatele

Jo, scenar je otrepany a staromodny, no rozhodnetempo ke na u rovni, dialogy su perfektne. navyse spom si maximalne uzival realie Francuzska 80. rokov. Roku 1984 vsak francuzske kina valcoval velky hit s Lee Marvinom : Canicule 1984, ktory natocil Yves Boisset. Tento Liste Noire je oproti uz spominanemu filmu vyrazne slabsi 77 % ()

Aky 

všechny recenze uživatele

Nevím příliš, proč se zde filmu nedostalo vyššího hodnocení. Jedná se rozhodně o nadprůměrný film ze silného období francouzského krimi dramatu. Příběh je ve svých jednotlivých sekvencích značně originální a neobyčejně jej povyšuje osobnost Annie Girardotové, která je skvělá i v poloze, která pro ni není typická a v níž by si ji člověk příliš neuměl představit. ()

vesper001 

všechny recenze uživatele

Motiv zoufalé matky, které přání smrti zbavilo sebeovládání i budoucnosti, je starý jako lidstvo samo. Zde je ale příběh až příliš předvídatelný (příjemným osvěžením je jen moment, kdy Jeanne vymění střelivo za těžkou techniku) a zlosyni mi beznadějně splývali. Naopak jsem ocenila větší prostor, který dostal můj velký oblíbenec a velmistr vedlejších rolí, Paul Crauchet a „delonovsky“ ledový pohled temných očí rozlícené Annie Girardot. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama