• Vesecký
    ***

    Překrásná a milá, skvělá komička a velmi přirozená, zůstává Trudou Grosslichtovou, ať ji na ČSFD bůhvíproč přejmenovali... Každý film s ní si vychutnám a neměl by tento film tři hvězdičky, kdyby v něm nehrála. Příběh to byl totiž primitivní, s řadou nepochopitelně pojatých zápletek, aby film dosáhl své délky, musel se tu objevit uprchlý trestanec z Ďábelských ostrovů. Ovšem občas se člověk usmát musel. Taky tomu, jak skoro všichni na Riviéře (krom obsluhy hotelu) mluvili česky, ale to je slabina českých veseloher, táhnoucí se až k Slunci, senu, erotice... Rozhodně to není film nějak povedený, Innemann měl ostatně filmy velmi různé kvality, své asi sehrál scénář.(22.2.2016)

  • Big Bear
    ****

    Tak tuhle komedii jem vůbec neznal a opravdu královsky jsem se u ní pobavil. Dnešní komedie tomuto nesahají ani po kotníky. Zaujalo mně to ústřední duo, které chvilkami jakoby vypadlo z oka pánům V + W. Další věc co mne zaujala, že se to točilo opravdu v zahraničí, což na tehdejší dobu i filmy té doby nebylo obvyklé. Vtipných momentů i hlášek je tam více než dost, ke konci to už krapet začalo ujíždět díky uprchlému zločinci, ale budiž. I tak jsem film v pohodě dokoukal do konce a na konci zůstala spokojenost z nepromarněných 90 minut před obrazovkou. Dávám tedy za 4 miliony ze strýčkova dědictví ! * * * *(30.3.2018)

  • Marthos
    ****

    Vynikající situační veselohra, kde nechybí řada originálních převleků a záměn. Děj filmu se odehrává na francouzské Riviéře, která byla tehdy filmaři náležitě oblíbena a využívána. Karel Lamač s Trudou Grosslichtovou vytvořili velice sympatickou dvojici, která je zajímavá třeba už jen tím, že se odehrává vlastně mimo skutečné identity jejich postav. Svěží konverzační tempo udržuje krok s dějovými zvraty, originální je ve svém provedení i pěvecký klip Járy Kohouta. Filmaři tehdy spojili příjemné s užitečným a výsledkem je jedna z nejzábavnějších veseloher.(4.10.2008)

  • NinadeL
    *****

    Geniální sranda, která pokračuje v nastolené výuce Trudy Grosslichtové Karlem Lamačem. "Jó, Marietto, tos mi dělat neměla / měl jsem si tě držet tři kroky od těla." Kuplet Járy Kohouta a jeho neodolatelný taneček je pak už jen sladkým bonbonem v napjatém závěru. No a krise? Máme se dnes ještě hodně co učit :)(15.2.2009)

  • dr.fish
    ***

    Karel Lamač je mágem němého filmu a všechny jeho výrazové prostředky tomu odpovídají. Je mistrem gesta, nikoli slova. (na rozdíl od Wericha- je mu velmi podobný postavou i tváří). Snad proto se ve filmu místy ztrácí, ba topí. To je na škodu, neboť trocha té sebejistoty by filmu prospěla. Grosslichtová je proto daleko výraznější a řekl bych lepší. Scénář je velmi prostoduchý a víceméně není co hrát, herci celých 90 minut nezvládli vyplnit improvizacemi, nuda zavládla zejména na začátku, pak už se to dalo. Na hranici dokoukání, ale podotýkám, že při důkladnější přípravě by se dala vytěžit špičková komedie. Potenciál by tu byl. 60%(21.7.2012)

  • - Filmovanie prebiehalo v Cannes na Francúzskej riviére. (dyfur)

  • - V divadelních hrách Josefa Skružného lze najít také veselohru o 3 dějstvích Tři kroky ode mne! (1926). Není ale potvrzeno, že byla předlohou právě pro tento film. (NinadeL)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace