Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Cheryl dostane od tajemného muže lístky na film do nově opraveného gotického kina a vezme s sebou kámošku Kathy. Z diváků se tam ale postupně stávají vraždící monstra. (Netflix)

Videa (1)

Trailer 2

Recenze (183)

LION-MR.T 

všechny recenze uživatele

Spojení producenta Dario Argenta a režiséra Lamberta Bva nemůže vzniknout nic jiného. Nezapomenutelné masky,celé je to zasazné do kina,kde horory mají největší účinost a tohle musela být hrůza,už jen to točit. Skvělá hudba,skvělé gore scény. Pokud jste zvyklí na nějaké nehcutnosti a brutalosti jako já,tak vám to nepříjde zas tak extrémní,ale zase si může přiznat. Tohle je přece jenom klasika. ()

kitano 

všechny recenze uživatele

Ktomuto filmu ma viazu naozaj nostalgicke spomienky. Ako krpec som pocuval nadsene debaty mojich starsich surodencov o horore, v ktorom demonicka maska sposobi zmenu ludi na demonov. A potom som si ho samozrejme aj pozrel (jedna z mojich sestier mala pre mna pochopenie a vzdy mi dovolila sa pozriet na filmy, ktore mi vsetci zakazovali). Teraz som si to po rokoch zopakol a som navysost spokojny. Demons je horor velmi napadity. Skvele prostredie kina, zaciatok ktory sa paralelne rozvija s filmom beziacim v kinosale, jazda na motorke s katanou v pravej ruke, ci slepy dedo, ktory si nechava dej prave premietaneho filmu rozpravat od svojej omnoho mladsej manzelky, ktora sa popritom objima s muzom, ktory si nenapadne prisadol :). A dejove vakuum vyplnaju pocetne gore efekty. Tak to ma byt. Zlate osemdesiate roky... (8/10) ()

Reklama

SeBig 

všechny recenze uživatele

Jooo tak takovýhle filmy fakt můžu. Nehodnotím podle toho jak moc jsem se lekl nebo jaky byli efekty spíš na opak abych pravdu řekl lekačky moc nemusím a tohle lekačka nebyla i když to několikrát v pár záběrech vypadalo že se leknu tvurci ztoho nakonec lekavou scénu neudělaly ale nakonec jsem se teda fakt lekl ale nebudu tady řešit lekání :) ted k filmu miluju přesně tyhle typy filmu! Béčka, spousta krva, film naplněnou štávou akce a přehnanosti který proste běží celej film a žádné nudné pauzy a vysvětlování prostě to jede od minuty k minutě a tohle prostě jo! Nepochopil jsem to stim vrtulníkem a řikal jsem si že je to něco jako Braindead a Návrat oživlych mrtvol ale narozdíl od Braindead tohle bylo aspon od začátku dost dobrý a napínavý né prodloužený a nudný..a s návratem to srovnávám jen kvuli tomu že je to skoro to samý hlavne to spojuje tyto slova 80 léta, krev, monstra, vtipné scény to stačí! Vracím se ke scéně s vrtulníkem pak se to všechno nakonec vysvětlilo hlavně nakonci to bylo dobry :-D. Dokonce jsou tam nějaké scény vtipné proto to spojuji s Návratem Oživlých Mrtvol. A když jsem si řekl že je film přesně podle mího gusta musim tomu prostě dát ty čtyři! + chválím SOUNDTRACK excelentí skladby a výběr! ()

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Humorná nadsázka a osmdesátá léta italskému hororu dost svědčí. Nemá cenu se zamýšlet nad prostoduchým dějem, když se u toho tak dobře bavíte. Od začátku se Démoni profilují jako hutná popcornová jízda s množstvím povedených fórků i nechuťáren, hraje k tomu metálek, po kině jezdí motorky, šňupe se koks, atd. Jestli máte rádi Návrat živé smrti nebo dvojku Evil Dead, Démony nesmíte minout. Jóóó, a až půjdete příště do kina, dávejte si bacha, aby vám tam nespadla na hlavu helikoptéra. Člověk nikdy neví... ()

Sabrewulf 

všechny recenze uživatele

V dětství to byla jedna z mých srdcovek, ale po letech je z toho studená sprcha. Jasně, už tehdy jsem tak nějak podvědomě dokázal trošičku rozlišit to, že Démoni a Pátky 13tého nepatří mezi stejnou kvalitativní sortu jako třeba Věc nebo Moucha, ale pořád jsem teď očekával aspoň neškodné béčko. S hrůzou jsem zjistil, že to nemá daleko k braku. Začnu nejprve pozitivy. Masky a gore jsou parádní, o tom žádná. Ty démonské ksichty působí odporně a strašidelně pořád. Hudba taktéž suprová, nejen songy ale i původní theme. A do třetice - strašně moc mě fascinuje koncept, prostě ta základní dějová kostra nalákaných lidí do uzavřeného kina, ve kterém jede film v "real time" módu. Nic objevného, ale rozhodně ne tuctové. A za to jsou všechny ty hvězdy. Jenže pak je tu něco, co celý film totálně pohřbívá. --- Herci. Jako já nevyžaduju nutně v hororech výkony Džeků Nicholsnů a Toníků Hopkinsů, ale naprosto ochromen jsem zůstal při zjištění, že tady se hraje na úrovni filmů Bruna Matteiho. Pokud jste někdy viděli nějaký z jeho "skvostů", pak víte, že sledování herců v jeho filmech už přímo fyzicky bolí, či minimálně vyvolává salvy smíchu. A to je přesně tady -  typ hraní, kdy herci všechny úkony dělají jakoby na povel. Za zmínku stojí třeba hádka feťáků kvůli rozsypané droze. Za naprostý herecký koncert však považuju scénu, ve které hlavní hrdinové hledají jiný východ a narazí na místnost někde na půdě, kde jsou jen samé zdi. Statický záběr - chlapi stojí uprostřed scény, ženské rozeseté po okrajích. Beze střihu následuje toto: Hlavní hrdinka naběhne doprostřed a "na povel" začne hysterčit, druhá ženská naběhne doprostřed a "na povel" začne hysterčit, třetí ženská naběhne doprostřed a "na povel" začne hysterčit. Grandiózní. Celou tu ochotničinu pak ještě několikanásobně umocňuje naškrobený dabing/postsynchrony tolik typický pro osmdesátkové italské horory, kdy je ta angličtina pronášena s extrémně uhlazenou artikulací a bez jakýchkoliv ruchů jako echo apod. ("Dímns, instruments of ívl"). Těšil jsem se aspoň na kombo "motorka - katana - Accept", přičemž taková kombinace snad ani nejde pokazit a přece - namísto toho, aby scény byly uzpůsobené písničce, ve výsledku je to jen, jakoby jste si do libovolné akční scény v jakémkoliv filmu pustili libovolný nářez a čekali, jestli se něco z toho chytí. Navíc tam není ani žádná odezva ve stylu: seknutí - ruka pryč, seknutí - hlava pryč... Namísto toho jen máchání katanou zblízka. Ta scéna, na kterou jsem se prakticky celé roky těšil, mě zklamala neskutečně. Kdyby byl song alespoň celý, jenže on je nevhodně utnutý fade outem při kytarovém sóle, což je k danému dění na obrazovce tak brutálně mimo, až jsem se zařezával do křesla. Studem samozřejmě. Pak tu máme i hloupoučké chování postav, např. feťáci vlezou bočním vchodem do kina, dojdou k hlavnímu vchodu a když vidí, že se tam dělo něco nekalého, řeknou, že musí najít východ ven a jdou hledat všude možně, jen ne tam, odkud přišli. Film, jež by hrozně moc potřeboval remake, ale s tím, že se zachová stejná podoba bubáků (víme, jak dopadl Evil Dead). Normálně jde o parádně nechutnou podívanou, jakmile se ale začne mluvit/hrát, padá neskutečně na hubu (i v rámci nostalgie). P.S: Zařazení feťáků do děje jsem vůbec nepochopil, nemělo to tam vůbec žádný vliv, protože dveře kina se stejně dokázaly otevřít samy od sebe. P.S.2: Smáš évryfing! Smáš évryfing! Smáš évryfing! () (méně) (více)

Galerie (34)

Zajímavosti (15)

  • Natáčelo se také v klubu Goya v Berlíně. (Chatterer)
  • Film vznikl současně v anglické i italské verzi. Ty se od sebe zásadně liší ve zvukové stopě. Mezinárodní anglická verze sází více na efekt – zatímco italská verze pod řadou scén nemá dialogy ani ruchy a v lekačkách sází na klasické orchestrální prvky italských hororů, anglická verze takřka permanentně tlačí ponurou atmosféru přízračnými tóny. Obě verze mají stejnou původní instrumentální hudbu i většinu převzatých písní, ale minimálně ve scéně, kdy diváci utíkají z hledištěx obsahují obě odlišnou píseň. (JFL)
  • Rozpočet filmu byl 1,8 milionu dolarů. (Chatterer)

Související novinky

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno