Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Cheryl dostane od tajemného muže lístky na film do nově opraveného gotického kina a vezme s sebou kámošku Kathy. Z diváků se tam ale postupně stávají vraždící monstra. (Netflix)

Videa (1)

Trailer 2

Recenze (183)

Matty 

všechny recenze uživatele

Film, který stojí na straně příznivců hororového žánru, nikoliv přihlouplých filmových hrdinů, což dává najevo neustálým pomrkáváním a náznaky, pro ty, kdo již nějaký ten horor viděli. Vtipně byly vybrány oběti (arogantní černoch, rozhádaný pár, nevidomý muž), z nichž větší část sleduje horor bez patřičné úcty a následně jen s krajní neochotou přijímá roli aktivního účastníka absurdně ultra-drastického dění. Nedokázali si vychutnat film, tak si film vychutná je. K definitivnímu průniku zla do dosud normálního světa dochází symbolicky po protrhnutí promítacího plátna. Krom zapojení do cinefilních her s dvojí realitou se nabízí také ošemetnější výklad anti-náboženský (promítací kabina jako „místo“, kde lidé v nouzi hledají spásu – marně) anebo si zkrátka můžete užít výborné (ve smyslu nechutné) masky, punkový soundtrack a těžce brakový závěr. Hezky z pohodlí a bezpečí domova. Dokud se vám něco nezakousne do krku. 65% Zajímavé komentáře: Mr.Apache, kitano ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Heavy metal, zubní pasta Stoma, půlky pingpongových míčků místo očí a hlavně GORE. Hnisavé, krvavé, levné, neutuchající - fandové tohoto VHS kultu oprávněně vrní blahem. Mě však zaujalo jen prvních 5 minut v metru, než se z toho stal o něco brutálnější Thriller bez Michaela Jacksona, nicméně je tu jedna věc, které si cením - zatímco o existenci sešitu formátu A4 nazvaného Scénář či hereckých "výkonech" polemizovat lze, o tom, jestli byli Demons děláni srdcem, nikoliv.. Ke zdejším krkolomným výkladům snímku bych přidal i verzi, že démoni představovali rozpínající se komunismus, neboť přeživší prchali z Berlína směrem na západ a taky, jaká je barva vládce pekel? No správně, rudá.. Jinak vzhledem k celkovému feelingu mi tam drobátko scházel komisař Schimanski, co by přijel mírně navátý z Duisburgu, aby to maškarní v kině Metropol rozehnal.. ()

Reklama

dubinak 

všechny recenze uživatele

Takže za A) proč vůbec někdo dělá dvě verze tohoto filmu, jednu v angličtině a druhou v italštině? Za B) proč je na Netflixu ta v angličtině jenomže pouze s italským dabingem, kde není vůbec slyšet okolní backgroundové zvuky? Už jenom to mi brutálně kazilo zážitek, ale největším kazem je tu asi hloupý a tupý scénář a šílené chování nesympatických postav. Na mě to působilo prostě strašně směšně, pardon. Horor v tom v roce 2021 nevidím ani omylem, ač si umím představit, že třeba masky v tu dobu mohly šokovat. Já dávám z úcty tři, ale spíš chci dát dvě. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Drsnej a zároveň vtipnej horůrek ala Evil Dead a nebo Braindead a s hodně netradiční svižnou hudbou, která některým scénám dodává skoro až kulervoucí status. Dokonce sem si při těch nádherných jatkách v závěru, kdy tam Geroge na motorce a s mečem všechny démony nádherně naseká jako sekanou vzpoměl na legendární scénu se sekečkou z Braindeadu, kterou považuju za nejlepší krvavej masakr celý kinematografie a tohle se tomu mírně přibližuje. A nelze samozřejmě taky nezmínit ty nádherný brutální až nechutný triky při zabijení a stříkání hnisu kam se dá. Budu asi muset skouknout i druhej díl, jinak to asi nepůjde ()

Sabrewulf 

všechny recenze uživatele

V dětství to byla jedna z mých srdcovek, ale po letech je z toho studená sprcha. Jasně, už tehdy jsem tak nějak podvědomě dokázal trošičku rozlišit to, že Démoni a Pátky 13tého nepatří mezi stejnou kvalitativní sortu jako třeba Věc nebo Moucha, ale pořád jsem teď očekával aspoň neškodné béčko. S hrůzou jsem zjistil, že to nemá daleko k braku. Začnu nejprve pozitivy. Masky a gore jsou parádní, o tom žádná. Ty démonské ksichty působí odporně a strašidelně pořád. Hudba taktéž suprová, nejen songy ale i původní theme. A do třetice - strašně moc mě fascinuje koncept, prostě ta základní dějová kostra nalákaných lidí do uzavřeného kina, ve kterém jede film v "real time" módu. Nic objevného, ale rozhodně ne tuctové. A za to jsou všechny ty hvězdy. Jenže pak je tu něco, co celý film totálně pohřbívá. --- Herci. Jako já nevyžaduju nutně v hororech výkony Džeků Nicholsnů a Toníků Hopkinsů, ale naprosto ochromen jsem zůstal při zjištění, že tady se hraje na úrovni filmů Bruna Matteiho. Pokud jste někdy viděli nějaký z jeho "skvostů", pak víte, že sledování herců v jeho filmech už přímo fyzicky bolí, či minimálně vyvolává salvy smíchu. A to je přesně tady -  typ hraní, kdy herci všechny úkony dělají jakoby na povel. Za zmínku stojí třeba hádka feťáků kvůli rozsypané droze. Za naprostý herecký koncert však považuju scénu, ve které hlavní hrdinové hledají jiný východ a narazí na místnost někde na půdě, kde jsou jen samé zdi. Statický záběr - chlapi stojí uprostřed scény, ženské rozeseté po okrajích. Beze střihu následuje toto: Hlavní hrdinka naběhne doprostřed a "na povel" začne hysterčit, druhá ženská naběhne doprostřed a "na povel" začne hysterčit, třetí ženská naběhne doprostřed a "na povel" začne hysterčit. Grandiózní. Celou tu ochotničinu pak ještě několikanásobně umocňuje naškrobený dabing/postsynchrony tolik typický pro osmdesátkové italské horory, kdy je ta angličtina pronášena s extrémně uhlazenou artikulací a bez jakýchkoliv ruchů jako echo apod. ("Dímns, instruments of ívl"). Těšil jsem se aspoň na kombo "motorka - katana - Accept", přičemž taková kombinace snad ani nejde pokazit a přece - namísto toho, aby scény byly uzpůsobené písničce, ve výsledku je to jen, jakoby jste si do libovolné akční scény v jakémkoliv filmu pustili libovolný nářez a čekali, jestli se něco z toho chytí. Navíc tam není ani žádná odezva ve stylu: seknutí - ruka pryč, seknutí - hlava pryč... Namísto toho jen máchání katanou zblízka. Ta scéna, na kterou jsem se prakticky celé roky těšil, mě zklamala neskutečně. Kdyby byl song alespoň celý, jenže on je nevhodně utnutý fade outem při kytarovém sóle, což je k danému dění na obrazovce tak brutálně mimo, až jsem se zařezával do křesla. Studem samozřejmě. Pak tu máme i hloupoučké chování postav, např. feťáci vlezou bočním vchodem do kina, dojdou k hlavnímu vchodu a když vidí, že se tam dělo něco nekalého, řeknou, že musí najít východ ven a jdou hledat všude možně, jen ne tam, odkud přišli. Film, jež by hrozně moc potřeboval remake, ale s tím, že se zachová stejná podoba bubáků (víme, jak dopadl Evil Dead). Normálně jde o parádně nechutnou podívanou, jakmile se ale začne mluvit/hrát, padá neskutečně na hubu (i v rámci nostalgie). P.S: Zařazení feťáků do děje jsem vůbec nepochopil, nemělo to tam vůbec žádný vliv, protože dveře kina se stejně dokázaly otevřít samy od sebe. P.S.2: Smáš évryfing! Smáš évryfing! Smáš évryfing! () (méně) (více)

Galerie (34)

Zajímavosti (15)

  • Ve scéně, kdy skupina drogově závislých jede autem, hraje skladba „White Wedding“ od Billyho Idola. (Knowho)
  • Film bol zakázaný v Západnom Nemecku a na Islande. (Paldiny)

Související novinky

Reklama

Reklama