Režie:
Joe WrightScénář:
Tracy LettsKamera:
Bruno DelbonnelHudba:
Danny ElfmanHrají:
Amy Adams, Fred Hechinger, Gary Oldman, Julianne Moore, Jennifer Jason Leigh, Wyatt Russell, Brian Tyree Henry, Jeanine Serralles, Anthony Mackie (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Kvůli agorafobii se drží doma, ale posedlost novými sousedy jí nedá spát – psycholožka, co se snaží vyřešit brutální zločin, který na vlastní oči viděla z okna. (Netflix)
Videa (2)
Recenze (217)
Tohle je hodně stupidní snímek! Dosti průhledný děj, kdy už na začátku vlastně víte jaký bude konec. Napětí bylo asi jak když krájíte tupým nožem a co se týče hereckých výkonů, tak hrozně nudné, bez života. Ani Amy Adams to moc nezachránila, i když popravdě to asi bylo to nejlepší z celého snímku... 25% ()
(5/10). Od Ženy v okně jsem toho očekával daleko více. Amy Adams mě dost bavila v podobně laděném psycho seriálu Ostré předměty a očekával jsem podobnou kvalitu. No bohužel jsem dostal dost ubohou divnou verzi. Nedívá se na to špatně až na některé scény, které mi přišly až fakt ubohé, ale to by se tomu dalo ještě odpustit. Režisér měl k dispozici přehršel herců, kteří by si zasloužili daleko víc prostoru, ale oni ho tady nemají. Jediný, kdo trochu dostal svému jménu, byl Gary Oldman. Jinak můj objev roku Wyatt Russell bohužel nemohl pořádně předvést co v něm je. Shrnutí - Docela pitomý thriller, který se v závěru snaží být překvapivý, ale ve výsledku to je tak akorát trapné a pro potřeby scénáře. Viděl bych to na průser a promarněnou příležitost. Jsem z toho fakt zklamaný a mírně znechucen. ()
Amy Adams jako agorafobický křeček v noční košili se sklony k alkoholismu a přehánění. A nebo..? Wright nejspíš tušil, že disturbování přes okno do dvorů a ložnic už je vyčerpané téma, tak se snažil vše ozvláštnit vizuální samohanou v modro-nachově-oranžovém oparu a „vyššími“ scénami jako třeba zasněžený vrak auta v obývacím pokoji. Bez Hitchova nadhledu a s finále na střeše se špatným odtokem dešťové vody však nakonec místo vrcholu došlo k ochabnutí.. Oldmana trošku načesat nahoru, obléct do červeného sametového županu a už by zase mohl olizovat břitvu.. ()
Ambiciózní Joe Wright mě poslední roky solidně zklamává. Chlapík je docela puntičkář, který rád experimentuje, jenže tím, že leccos podřizuje formální stránce a že kdejakou příležitost využívá k dynamičtějšímu ozvláštnění děje, může někoho otrávit. Mnoho sterilního a prázdného zůstalo po Anně Karenině i Nejtemnější hodině. I tady měl před kamerou spoustu talentu, ovšem výsledek je chaotický a (zbytečně) ambiciózní. Nespolehlivá hlavní hrdinka a vražda v protějším domě. Psycholožka Amy Adams se totiž bojí opustit domov, přitom přijímat návštěvy ve své „bezpečné zóně“ dokáže. Třeba novou sousedku Julianne Moore, která najednou mizí a hlavní postava přestává důvěřovat své vlastní pomíchané mysli. Potěší paranoidní atmosféra umocněná kulisami obřího domu, méně pak nevyužití herci ve vedlejších rolích. Každopádně je cosi špatně, když po půl hodině sám sebe nachytám, že dění na plátně moc nevnímám. ()
Hitchcockovka bez Hitche,která není vůbec špatná,ale k tomu aby byla opravdu dobrá jako by jí něco chybělo.Nejsem teď úplně schopen identifikovat co to je,protože mě prakticky celou dobu bavilo novou Wrightovku sledovat,nedá se jí upřít slušná atmosféra,vizuál je taky v pořádku,stejně jako herci (hlavně Amy Adams protože zbytek má hodně málo prostoru),ale schází tomu větší šmrnc a charisma.Co se týká zvratů,tak ty jsou víceméně očekávatelné a žádný z nich mi nepřišel extrémně přestřelený,ale vlastně ani moc překvapivý (ve tom smyslu,že po první zvratu/odhalení sem čekal ještě minimálně dva a bylo celkem jedno jaké budou)...60% ()
Galerie (27)
Zajímavosti (7)
- Natáčení probíhalo od 6. srpna do 30. října 2018 v New York City. (SONY_)
- Úvodná scéna, kde hlavná postava uteká dole schodmi s červeným dáždnikom, sa natáčala 38 krát. (Black_spider)
- Anna (Amy Adams) pozerá pred spaním filmy Temná pasáž (1947), Laura (1944), Rozdvojená duša (1945). (megajalec)
Reklama