Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Je nejasné, co se přesně stalo, když byl devatenáctiletý Talib Ben Hassi v policejní vazbě. Policisté Jens a Mike jsou na běžné hlídce v kodaňském ghettu ve chvíli, kdy v rádiu oznámí Talibovu smrt. Zpráva roznítí nekontrolovatelný vztek mezi mládeží v ghettu, kteří touží po odplatě. Najednou se oba policisté ocitají v pastí a musí bojovat zuby nehty, aby našli cestu ven. Nadčasový thriller o policejní brutalitě a rasovém napětí vás stejně jako francouzský film Bídníci nenechá chladným vůči násilí všude kolem. (Film Europe)

(více)

Videa (3)

Trailer 4

Recenze (73)

Marze 

všechny recenze uživatele

Nocni akcni thriller o preziti. Znemozni vam to dychat do posledni sceny. Lovci se stavaji lovenymi. Filmova remesla jsou na urovni.Na druhou stranu je to predvidatelne a postavy pro me nebyly moc zajimave. Film se dotyka demografickeho posunu v Evropu. Behem jedne generace zen jich vzdy jedna tretina kvuli nizke porodnosti zemre.Jak rika vynikajici psycholog Jeronym Klimes,je to situace srovnatelna se stredovekym morem.Proto jsou do EU importovani ve velkem na praci mlsdi arabsti muzi.Policiste zde jsou vykresleni jako zli a jeden z dvojice je rasista. Cele je to natoceno z uhlu pohledu policie. Libila se mi treba scena s policistou,psem a vytahem. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

„Nezapomeňte, že jste jediná ochrana občanů před totálním chaosem. Musíme nastolit pořádek dřív, než o tom začne někdo pochybovat. A řád diktujete vy. Dobrou službu! A opatrujte se navzájem…“ Dánská odpověď na francouzský snímek Severní Marseilles a jemu podobné? Ne tak docela. Shorta není tak přímočará. Zároveň se snaží o jakýsi smírčí, antirasistický podtext. A ten místy dost drhne, pro některé diváky bude možná úplně nepřijatelný. A tahle slabina je ke škodě jinak docela slušně natočeného filmu. Izolovaná oblast, kde policie není v bezpečí (a naopak má na sobě terč, po kterém všichni jdou), se stává válečnou zónou. A tím pádem není až tak těžké udržovat divákovy obavy o hlavní hrdiny, jakkoliv to nemusí být se sympatiemi k nesourodým policistům úplně jednoduché, ba naopak. Každopádně, snímek má nějaké to napětí, atmosféru i akci, je docela zábavné odhadovat, jak se zachovají parťáci, „naočkovaná“ mládež či náhodní civilisté, protože ohrožení obnažuje charaktery…Škoda těch much, takhle to budou pouze lepší 3*. ()

Reklama

Omnibus 

všechny recenze uživatele

"Zapálit auťáky, vykrádat krámy, fňukat o rasismu, pod sukní mámy." Skrz pavouka v rozbitém čelním skle policejního auta, kulturně obohaceném dlažebními kostkami, je prd vidět. To se pak hodnému (Mirek Dušín hadr) a zlému poldovi (nácek jeden pokérovanej) blbě rozlišuje mezi hodnými a zlými imigranty (pardon, chtěl jsem říct frustrovanými). A divákovi se pak blbě rozlišuje mezi špičkovým, drsně reálným policejním thrillerem a průměrnou ideologickou agitkou, s vykonstruovanou bytovou zápletkou a závěrem bez přesahu, zato s pár WTF scénami. Například Mikeovo nesmyslné zahození funkčního samopalu, či Jensovo přerušení útěku a čekání na "milé kluky", čili na zmrzačení či smrt. A co na to psychologické testy příslušníků dánské policie? Jen hořce pláčou. Frederik Louis Hviid a Anders Ølholm si s nimi pěkně vytřeli zadek. Je cosi shnilého v thrilleru dánském. Jen tři slabé, nahnilé hvězdy. ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Ano, ano!!! Taxe mají točit filmy! Nesympatický, samozřejmě hloupý!!!(jak jinak) zkurvený předsudečný rasista a zapřisáhlý xenofob spolu se sympatickým, filantropickým, chytrým a megasprávňáckým sluničkářem mají problém v naprosto přirozené a všemi chtěné hnědodánské ummě plné jen a jen bílých ovcí, spravedlivě rozhořčené po hnusně rasistickém zakleknutí krystalicky nevinného Hassana ibn Floyda. A jak už to v Novém světě musí chodit, sluníčkář rád položí za svou svatou a neoddiskutovatelnou pravdu život, zkurvený rasista zchytří a prozří, jaký byl zaslepený předsudečný debil, vezme práci v neziskovce a naučí se ze srdce milovat všechny ty kulturně nádherné a společensky totálně prospěšné islamisty, co ho postřelili, a se kterými se přeci každý tak rád podělí o generacemi zasraných privilegovaných otrokářů vybudovaný blahobyt. Je mi teď upřímně líto například Saudské Arábie, Ománu, Jemenu, Jordánska, Sýrie a dalších tolik pokrokových zemí, jejichž pilíře společnosti raději odcházejí do roztrhání těla pracovat pro rozvoj západní civilizace nevěřících psů, než aby přispěli ke zvelebování své rodné hroudy až k dokonalému chalífátu. A kromě té přízemní demagogie to navíc byla na hlavu postavená a zoufale nudná Shračka. Loučím se předvolebním heslem čektekových antifasmažek – Mohamedán do každé rodiny! Pěkně za tím korektním světem všude kolem zaostáváme. Musíme si tedy pořádně vrhnout rukávy, soudruzi, a začít daleko usilovněji pracovat na těch lepších zítřcích. Vždyť bez práce s budováním přistěhovaleckých ghett v žádném případě nejsou koláče v podobě nepokojů v nich! ()

kenkaku odpad!

všechny recenze uživatele

To, že se první 1/3 filmu jen čistě žvaní není ani tak problém, jako to že v jednotlivých pasážích nedává smysl. Proč musí přes celé ghetto (a pak zase jdou zpět)? To jsou jako na ostrově? Vážně se ta dvě paka musí porvat jako retardi bez výcviku? Proč s sebou pořád tahají toho fracka? Vážně nemají jiné priority (třeba vlastní krk)? Vážně ten automat v tom ghettu zahodil? K tomu debilně dlouhé záběry (mnohdy rozmazané) na nic a o ničem. Vážně jsem asi viděl jiný film než ostatní (ti se 4 hvězdičkovým hodnocením obzvlášť). ()

Galerie (14)

Zajímavosti (3)

  • Rocková pieseň, ktorú môžme počuť v jednej scéne v rádiu vo vozidle, je „Drinking With Myself“ od kapely Alabama Black Snakes. Produkčný dizajnér filmu, Gustav Pontoppidan, hrá v tejto kapele na bicie. (ShortyIC)
  • Hlavné postavy Mike Andersen (Jacob Lohmann) a Jens Høyer (Simon Sears) prešli pred začiatkom natáčania rozsiahlym výcvikovým táborom s technickým poradcom Dennisom Petersenom. (ShortyIC)
  • Ghetto Svalegården v Kodani, kde sa film odohráva, je vymyslené. (ShortyIC)

Reklama

Reklama