Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Anton je, tedy býval, slavný divadelní herec, leč krutý život počal mu do cesty klásti proradné překážky. Například židli nebo díru, což si po čtrnácti pivech zkuste zdolat, vy kreténi. Když ho ředitel divadla vyhodí z práce a jeho manželka chce z bytu, vezme Anton osud do svých rukou. A začne chlastat ještě víc. Rozjede se taková plejáda fantastických zážitků, výtvarných skvostů a (ne)chtěných vtipů, že vám záchvaty smíchu možná už zůstanou a budete muset na smací odvykačku. Srandičky mají ovšem jeden háček – Antonova manželka se tomu vůbec nesměje. A opustí ho i s jeho synkem Tomáškem, tátovým největším obdivovatelem. Anton v zoufalství (a kocovině) synkovi nakecá, že se chystá na misi na Mars, proto je tohle období tak těžký. A težký období to teda ještě bude, že i let do Vesmíru bude proti existenci na Zemi pohoda. Ovšem kdo jiný z nás, nebojácných Čechů, by měl dokázat cestu na Mars než Anton? (Goodmind films)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (48)

dopitak 

všechny recenze uživatele

Mimořádný wtf projekt! Začátek přitom zdá se být seriózním počinem, mladý herec si přihýbá více, než by bylo zdrávo, pročež dostane od řídi Čtvrtňase padáka. A jde to s ním z kopce a kamera je u toho. Nic mimořádného. Pak ale přijdou fantazie a především Dušek a jeho třistapadesátikilová milenka. A když si říkáte, jestli se tvůrci neposrali, tak přijde Ohnivák a auta jak z Demolition mana, a násilí vtrhne do ulic a Milanovi i na hajzl. Konec už je úplně v režimu "nejenom že jim hráblo, byli zfetovaný a jsou to magoři" ale ještě něco navíc. Mazec, ke kterému nějak neumím zaujmout bodový postoj. Katakombes Milou Kinematografos. ()

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Hodně bláznivá a absurdní komedie, která je záměrně napsaná a natočená tak, aby byla co nejvíc bizarní a ujetá. Její podstatou je totiž oslava svobodné tvořivosti a fantazie, doprovázená podvratnou a nespoutanou vzpourou proti konvencím filmového vyprávění, jenž se neustále pohybuje na hranici mezi realitou, sny, halucinacemi a něčími představami. Tomu je podřízeno úplně vše, v důsledku čehož děj Mstitele získal podobu neustálého vršení vizuálně a obsahově výstředních scének, které však budou na většinu diváků pravděpodobně působit pouze jako bezobsažná fantasmagorie. Bez ohledu na to, jestli se na výraznou stylizaci a výlučnou formu filmu vnitřně napojí, nebo nenapojí. Tyto scénky jsou totiž sice v řadě případů realizovány s pozoruhodnou kreativitou, leč ve filmu obvykle figurují jen pro kreativitu samotnou a i přes zjevnou kurióznost nejsou dostatečně zábavné (protože nejsou prakticky vůbec vtipné, jsou jen divné) a tudíž celý film samy o sobě neutáhnou. Výsledkem je nehorázný úlet, zároveň jde ale do určité míry i o uměleckou výpověď jeho autorky, která v něm dostála své punkové vizi totálně svobodomyslného příběhu o nevyzpytatelnosti života, naději a lidských snech a patrně jej i zvládla natočit tak, jak jej natočit chtěla. Dostatečně zajímavý a zábavný je však Mstitel díky své jinakosti a svéhlavosti jen sporadicky, a to i přesto, že nahý Jaroslav Dušek pobíhající po centru Prahy, oděný pouze do kartonové krabice, je v něm jednou z těch méně mimózních věcí. ()

Reklama

Djoker odpad!

všechny recenze uživatele

Retardovaný tandem Klein Svoboda se utrhl ze řetězu. Místo nástupu do Bohnic však oba pacienti vrší jednu prasečinu na druhou, myslí si, jak jsou vtipní, ale nic nedává smysl a potlesk za tvůrčí odvahu taky nepřichází. Mělo jít o komedii pro svobodné duše, takže nemůže chybět Dušek, ovšem ani ten to nezachrání. ()

sochoking 

všechny recenze uživatele

Pripomínalo mi to nepodarený pokus o škandinávsku bizarnosť, ale bohužial, s hercom, ako je Daniel Fischer, z toho vyšla totálne trápna chujovina. V druhej polovici som si dokonca naivne myslel, že to chytá druhý dych, lebo som sa pár krát zasmial, ale ruské finále... To je čistá zlosť. To som chcel už zabíjať! Jednu hviezdičku udeľujem iba kvôli Jaroslavovi Duškovi, ktorého mám veľmi rád. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Lucia Klein Svoboda se asi musela zbláznit, jinak si nedovedu vysvětlit, že někdo, kdo před 5 lety natočil výborné Pirko, přijde s něčím tak šíleným. Ne že bych měl něco proti boření konvencí a fantazijní volnosti, ale v Mstiteli prostě nedává nic smysl, je to jen vrstvení více či méně bizarních (a povětšinou nevtipných) situací kolem - mně osobně extrémně nesympatické - hlavní postavy, která se jen oddává bezbřehému chlastání, a už druhý den pomalu zapomínám, o co tam vlastně šlo. Párkrát jsem se u té slátaniny nevěřícně rozchechtal a měl nutkání se ptát, zda se mi to jen nezdá, ale povětšinou mě to bohužel jen otravovalo či nudilo - nedal jsem se předem odradit místním nevalným hodnocením, a tedy dobře mi tak, že jsem musel vidět něco takového. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (6)

  • „Není to film z jednoho večírku, chystali jsme ho poctivě a dlouho. Ale chtěli jsme ho mít co nejvíce nespoutaný, ničemu se nebránit, a hlavně jsme ho chtěli mít tak zábavný, jak to jen jde,“ uvedla režisérka a scenáristka filmu Lucia Klein Svoboda. (SONY_)
  • „Takové filmy, kdy divák dostane pěstí do obličeje, jsou občas potřeba,“ uvedl Jaroslav Dušek. (SONY_)
  • „Film jsem natočila poctivě a s pokorou, při tvorbě jsem měla na mysli křehké duše. Film by měl divákovi odlehčit od tíhy reality. Nejvíc mě potěšilo, že při pracovní projekci pro herce jsem viděla spokojenost, Milan Šteindler mi řekl, že jediná vada filmu je, že ho neudělal on. Tuším ale, že konzervativnějšího diváka film asi zvedne ze židle,“ uvedla režisérka a scénáristka filmu Lucia Klein Svoboda. (SONY_)

Reklama

Reklama