Reklama

Reklama

Recenze (9)

borsalino 

všechny recenze uživatele

To bylo sakra syrové, žádné crcání s psychologickými profily, příběhy, milostnými avantýrami..., natáhnout kvér a jde se na to. Přestože na snímku zapracoval zub času, tak film stále vede k zamyšlení, že se venku stále potulují týpci z "lepších" rodin, pro které je běžný život nudný a z malých klukovin se postupně propracují až na dost slušné psychopaty. Jen ta radostná hudba mi lezla na nervy. Závěr však prozrazuje, že někteří z nich mají alespoň špetku ruzumu. Rozhodně film stojí za shlédnutí. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Najlepsi film rezisera Romola Guerrieri -Girolamiho budea si 10 000 dollar per un massacro. Toto snad ani nie je poliziotteschi, trvari sa to ko krimi/fryler. Jo, Karle Chrochte, viem, ze scenar napisal Fernando di Leo, ale to bol u mna pod/priemerny reziser, a jeho filmy mi svinsky rychlo vyfucali z hlavy uz par minut po dopozerani. Milian bol kubansky katolik povodne a ako herca ho zboznujem, len tu bol .. zbytocny. To vylupenie banky je snad najdementnejsia lupez aku som videl, bez napatia, tempo je priserne, dialogy otrasne, kulisy plane ....nezachranilo to ani par autonahanciek - aj tak to boli stare polorozpadnute a hrdzave kraxne : 40 % ()

Reklama

vitekpe 

všechny recenze uživatele

Komisar Milian nahani particku vyrostku z lepsich rodin, kteri zacnou z nudy prepadavat a vrazdit. Doslova femme fatale (Eleonora Giorgi) je zde milenkou toho nejslusnejsiho z padouchu, a zaroven se snazi spolupracovat s policii. Vytecnym vtipem je, ze jedna z postav si prozpevuje ustredni hudebni pokres (ve scene ve stodole). To si odjinud nepamatuju. Film ma vyrazne postavy a je moc pekne natocen. Zaroven je zajimavy jakymsi pokusem o presah do intlektualne spolecenskych vod (viz proslov komisare k rodicum pachatelu, rozhovor komisare a Ley, atd.) Neni to podle meho uplne typicke poliziotteschi, je to totiz mnohem filmovejsi, coz me osobne vubec nevadilo. Rozhodne je to v zanru dilo vyjimecne a nadprumerne. 4+ ()

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Sluníčko, příroda, pohoda... a trojice parchantů, kteří ukradnou, co vidí, a nechávají za sebou hromady mrtvol i bezmocnou policii. První z nich vypadá rozumně, ale je psychopat, druhý je posera a třetím je s realitou neobeznámený, otravný, řehtající se magor (a taky fanda přes filmy). Všechno jim prochází, protože v životě neslyšeli slovo "zábrany". Do rytmu jim hraje lážo plážo muzika, jako by se nic nedělo, a po disku není ani slechu (jsme vůbec v Itálii?). Milian v roli bezejmenného komisaře filmu doopravdy nevévodí a s přibývajícími minutami se z něj spíš vytrácí. Dlužno podotknout, že ty minuty i bez něj utekly jako nic, poněvadž akce je v nich požehnaně, a když není zbytí, Eleonora Giorgi (z Argentova "Inferna") se pochlubí tím, co jí vpředu narostlo. Příběhu se tvůrci nevěnovali tolik, jak by si zasloužil, ale nemůžu jim upřít, že poslední chvíle filmu mají šťávu a samotným závěrem mě taky docela překvapili. Vůbec to nebylo špatné. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Tak i poliziotteschi žánr má svoji spodinu :o) Ano, má to ďábelské tempo, pořád se tu něco děje, hodně akce, střílení, nevinných obětí (napočítal jsem na 20 zabití), ani nahota a automobilové honičky nechybí a……celé je to úplně pitomé. Nechápete motivaci těch mladíků, kteří se vydali na cestu zločinu, protože film vám to primitivním scénářem neumožní, jejich násilnický vůdce je castingový omyl, protože vypadá jako Mirek Dušín, který by mouše křídlo nezkřivil, jeho parťák se svojí holkou mají tucet možností, jak tu spirálu násilí ukončit a raději se nechávají sebou vláčit jako onuce atd. atd. Prostě celé to chování hlavních postav vám nedává žádný smysl, ale protože se na to dobře kouká (rozuměj – je tu hodně akce), tak to tak necháme, rejžo. A policajti? Ti tu jsou jako páté kolo u vozu, banda nesvéprávných pitomců. Jedinou smysluplnou scénu tu má Tomas Milian v roli komisaře, když vyčítá rodičům těch tří darebáčků, co za zmetky to splodili. Jedině Milianovi jsem tu roli věřil a to je dost málo. ()

Zajímavosti (3)

  • Ve scéně, kdy skupina lupičů v autě zastaví na mostě nad dálnicí, jde o stejný most, který v jiném polizotteschi Milano calibro 9 (1972) podjíždí Ugo Piazza (Moschin Gastone). V dalších záběrech je k vidění i mýtná brána a odbočka na Arese, kudy Ugo v dramatickém závěru Milano calibro 9 (1972) projíždí. (Šéfik)
  • V 59. minutě kamera detailně zabere policejní auto, které se po kolizi převrací. Když se ale dostane do klidné polohy, lze v autě spatřit figuríny. (Šéfik)

Reklama

Reklama