Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sek
    **

    Kterak se režisér utopil ve vlastní šťávě. Film je o to smutnější, že Vorel je mnohem obludnější a patetičtější právě v tom, co Pražskou pětkou a dalšími počiny tolik kritizoval. Kdyby z toho filmu udělal komedii a opřel se o svoji nejsilnější zbraň, groteskní nadsázku, oslovil by diváky mnohem víc.(26.9.2002)

  • Toj
    ****

    Tomáš Vorel mě už nejednou překvapil některými filmy o kterých jsem občas ani neměl tušení, že existují... A podobně jako Cesta z města je i tenhle počin trošičku podhodnocený. Autor natočil netradičně depresivní zpověď z prostředí Karlova mostu. To prostředí umělců a "umělců" se mi dost líbilo. Vorel se zajímavě vypořádává s FAMU, Věrou Chytilouvou (opravdu zajímavý pohled), ziskuchtivým producentem, cenzurou, komercí, reklamou, popularitou, zodpovědností, libidem, kapitalismem a komunismem... A ano, někdy to vyznívá jako trapné kopání kolem sebe na intelektuální úrovni studenta páté třídy, jindy Vorlovská poetika přehrávání a přehánění funguje dokonale. Každopádně nikdo nemůže tvrdit, že kamera (a mizanscéna) není chvílemi totálně geniální, a že příběhy zneuznaných umělců a jejich děl nejsou úžasné. Jó a viděl jsem to v DVD verzi, jestli tomu rozumím správně, tak nejhorší na tom je, že to bylo doplněno o ten Hanákův vnitřní hlas, což mě dost mrzí, protože jednak působil mnohdy trapně a byl jsem ochuzený o možnost tápat, uvažovat sám a v tichosti si interpretovat vyobrazení... To je něco, co se mi asi už nikdy nepoštěstí (již jsem všechny ty komentáře jednou slyšel a to nelze vzít zpět). Ale třeba je to jenom logický následek střetu Tomáše a producenta Roberta... :)(18.10.2009)

  • paascha
    odpad!

    Celá plejáda pitvorných tlam a polotlam se snaží ozlomkrk předvést to nejlepší, co do sebe nasáli během svých angažmá ve sklepích a jiných kdysi slavných ansámblech. Hlavní hrdina Tomáš, absolvent FAMU a někdejší slibný mladý režisér nás zatím připravuje na svá budoucí veledíla, nad kterými už jsem téměř omdlíval(8.8.2013)

  • Master19
    ***

    Po vnitřním boji, jestli dát velmi vysoké nebo hodně nízké hodnocení, jsem se rozhodl pro kompromis. Skvělé okamžiky střídají samoúčelné scény, doplněné šablonovitými postavami. Navíc řeka deprese nakonec zaplavuje úplně vše a těžko pak být nadšený z filmu, z kterého vám je mizerně (samozřejmě, že nemožné to není). Zajímavá je "parodie" Věry Chytilové, nebo Jan Slovák v roli Roberta, který je tu, oproti Mirkovi v Kouři, v úplně jiné pozici... PS: Viděl jsem pouze DVD verzi.(17.10.2007)

  • panmroz
    ****

    hodnoceno ze vzpominek snad šesnáctiletýho, jakože úplná bomba,nebrat tak vážně věty typu "nerozumíš mami, a nikdys nerozuměla", nebo "ale duši, duši si nekoupjej" (vypíchlé v recenzi v Ci J. Sedláčkem), užívat si parádní hudbu Franze, ksicht Hanáka, hrozné neherectví Martina Horáka, tu ponurost, přesvědčení "nikdy nebydlet v Praze", sochy Karla Pauzera, nevěřitelné frázování Jana Slováka, lysohlávky a Kamenný most. Nyní, v sedmadvaceti viděno znovu, s šokem zjišťuji, že se kdosi, snad pan režisér hnán úspěchem jeho nových počinů, rozhodl doplnit film hlasem o několik let staršího Tomáše Hanáka, jako vnitřním hlasem hlavního hrdiny, který komentuje dění na plátně. Kdo někdy viděl nějakou verzi filmu pro hluché, tj.titulky jako "zvoní budík", tak si musí připadat jako ve "verzi pro pomalejší" protože vše, čím tento film byl, je sprzněno tímto doděláním. A jakkoliv vypadají dobové triky legračně, nejsměšnější je poslední záběr digitrpaslíka zevnitř mostu úplně odstranit. zbabělé. takže - dvě hvězdy za verzi kterou od teď uvidí každej.(12.2.2010)

  • - Film sa v kinách dočkal veľkého finančného neúspechu a bol aj negatívne prijatý kritikou. Z tohto dôvodu sa Tomáš Vorel st. dostal do ťažkých depresií a uvažoval dokonca aj o samovražde. (Jello Biafra)

  • - V čase 3:40 projde po Karlově mostě před kamerou malíř Reon (Jan Zahradník) a v rukou si nese plastiku čerta. (vlasyrostou)

  • - V lednu 2016 proběhla premiéra režisérské verze snímku po 20. letech od vzniku snímku..Film byl digitalizován, přibyly vnitřní monology hlavní postavy Tomáše a digitální efekty. Film bude promítán pouze v klubových kinech. (sator)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace