Nastala chyba při přehrávání videa.
  • SeanLSD
    ****

    Chudáci umelci. Chudáci ich matky, ženy a deti. Šťastní tí, ktorým cez alkoholový a iný opar toho už moc nedochádza. Ako všetci trpia, do riti ! Jediné slovo : DEZILÚZIA. Zo života, umenia, ľudí, ideálov, sveta všeobecne. Tak silná, jednoduchá a výstižná, až ju nebolo treba ani natáčať - stačí pozrieť sa okolo seba v tých dňoch, kedy slnko nesvieti tak jasne. Kto tento film chápe, ten ho prežíva každý deň. Tí ostatní z neho asi veľa nemajú. Že ano, Tome ? a najhoršie na tom, že takto asi bude reálne vyzerať moj vlastný život, ak sa mi splnia moje vlastné sny....(30.4.2009)

  • hirnlego
    ****

    Kamenný most je určitě z toho nejlepšího, co se dá v české kinematografii devadesátých let nalézt - avšak jen za předpokladu, že člověk narazí na původní verzi a né na ten paskvil na DVD (s Hanákovým polopaticky vysvětlujícím "vnitřním" komentářem - nic ve zlym, Tomáši, ale proč ses na to sakra radši nevysral?). Že film neměl úspěch u diváků, to bych bez problémů pochopila (ano, většinový divák se prostě radši baví, než aby se na svůj ubohej zpackanej život v žumpě dnešní doby musel koukat nejen v zrcadle), ale že propadl i u kritiků, to mi hlava prostě nebere - vždyť kamera je nádherná (některé obrazy bych si s klidem pověsila na zeď - a to vážně nejsem kýčař), hudba taktéž, obsah silný, herecké výkony, až na jednu-dvě výjimky, výborné - tak proč?? To se snad na Vorla všichni domluvili, jinak vážně nevim. Každopádně, film to není dokonalý, je někde těsně nad 4* - avšak za to, že Vorel dopustil, aby se "stalo" to DVD, a nebo že aspoň následně okamžitě nespálil všechny kopie, se nebudu namáhat se zaokrouhlováním nahoru. Až ta komická "verze pro blbečky" zmizí z povrchu zemskýho, dejte vědět a já své hodnocení znovu zvážím.(16.12.2008)

  • Toj
    ****

    Tomáš Vorel mě už nejednou překvapil některými filmy o kterých jsem občas ani neměl tušení, že existují... A podobně jako Cesta z města je i tenhle počin trošičku podhodnocený. Autor natočil netradičně depresivní zpověď z prostředí Karlova mostu. To prostředí umělců a "umělců" se mi dost líbilo. Vorel se zajímavě vypořádává s FAMU, Věrou Chytilouvou (opravdu zajímavý pohled), ziskuchtivým producentem, cenzurou, komercí, reklamou, popularitou, zodpovědností, libidem, kapitalismem a komunismem... A ano, někdy to vyznívá jako trapné kopání kolem sebe na intelektuální úrovni studenta páté třídy, jindy Vorlovská poetika přehrávání a přehánění funguje dokonale. Každopádně nikdo nemůže tvrdit, že kamera (a mizanscéna) není chvílemi totálně geniální, a že příběhy zneuznaných umělců a jejich děl nejsou úžasné. Jó a viděl jsem to v DVD verzi, jestli tomu rozumím správně, tak nejhorší na tom je, že to bylo doplněno o ten Hanákův vnitřní hlas, což mě dost mrzí, protože jednak působil mnohdy trapně a byl jsem ochuzený o možnost tápat, uvažovat sám a v tichosti si interpretovat vyobrazení... To je něco, co se mi asi už nikdy nepoštěstí (již jsem všechny ty komentáře jednou slyšel a to nelze vzít zpět). Ale třeba je to jenom logický následek střetu Tomáše a producenta Roberta... :)(18.10.2009)

  • Bakllazaan
    ****

    Scénář: Jaroslav Dušek a Tomáš Vorel st........ Není to kdovíjak převratné, ale něco to v sobě má. Je to eště z doby, kdy mél Vorel a jeho kámoši co nabídnout a vyprávět, měli v sobě divokost a né stařeckou demenci. Ale co zůstalo do dneška, je perfektní smysl pro výběr lokace, kterou umí jen "sklepáci". Najít škaredé opuštěné místo, a svým bytím mu vkouzlit patinu magičnosti. 75%(24.6.2009)

  • panmroz
    ****

    hodnoceno ze vzpominek snad šesnáctiletýho, jakože úplná bomba,nebrat tak vážně věty typu "nerozumíš mami, a nikdys nerozuměla", nebo "ale duši, duši si nekoupjej" (vypíchlé v recenzi v Ci J. Sedláčkem), užívat si parádní hudbu Franze, ksicht Hanáka, hrozné neherectví Martina Horáka, tu ponurost, přesvědčení "nikdy nebydlet v Praze", sochy Karla Pauzera, nevěřitelné frázování Jana Slováka, lysohlávky a Kamenný most. Nyní, v sedmadvaceti viděno znovu, s šokem zjišťuji, že se kdosi, snad pan režisér hnán úspěchem jeho nových počinů, rozhodl doplnit film hlasem o několik let staršího Tomáše Hanáka, jako vnitřním hlasem hlavního hrdiny, který komentuje dění na plátně. Kdo někdy viděl nějakou verzi filmu pro hluché, tj.titulky jako "zvoní budík", tak si musí připadat jako ve "verzi pro pomalejší" protože vše, čím tento film byl, je sprzněno tímto doděláním. A jakkoliv vypadají dobové triky legračně, nejsměšnější je poslední záběr digitrpaslíka zevnitř mostu úplně odstranit. zbabělé. takže - dvě hvězdy za verzi kterou od teď uvidí každej.(12.2.2010)

  • - V čase 3:40 projde po Karlově mostě před kamerou malíř Reon (Jan Zahradník) a v rukou si nese plastiku čerta. (vlasyrostou)

  • - Postava Jany Synkové až nápadně připomíná známou českou režisérku Věru Chytilovou. (ondey)

  • - V lednu 2016 proběhla premiéra režisérské verze snímku po 20. letech od vzniku snímku..Film byl digitalizován, přibyly vnitřní monology hlavní postavy Tomáše a digitální efekty. Film bude promítán pouze v klubových kinech. (sator)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace