Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Krimi
  • Akční
  • Animovaný

Obsahy (49)

La ragazza di nome Giulio

La ragazza di nome Giulio (1970)

Silvia Dionisio v roli Jules. Jules (Giulio) je mužské jméno, které nosí mladá dívka. Jules žije v Benátkách se svou matkou (Esmeralda Ruspoli), která si žije svůj život, a tak je Jules svěřena krásné a zkorumpované hospodyni, která se ji snaží utvářet podle její konkrétní vize života. Bující sexualita Jules přináší problémy a Jules mezi hospodyní, přítelem, který se ji neopovažuje dotknout a přehnaně ji respektuje, a dalšími muži, kteří se ji naopak pokoušejí znásilnit, má Jules, špatné zážitky. Začíná si myslet, že spojení s mužem je pro ní navždy vyloučeno a rozčílená, zklamaná, zraněná, ponížená, zoufalá, jde směrem ke svému osudu šílenství. V záchvatu vzteku zabije cizince. Singulární postava, v obtížném příběhu, s velmi jemným, byť drsným tónem, který Tonino Valerii přinesl s citlivou pozorností.

Computron 22

Computron 22 (1988)

Luca (Lolo García), jedenáctiletý chlapec, žije se svým dědečkem v majestátním domě v Římě. Jednoho dne se dozvídá, že jeho matka, o které si myslel, že je mrtvá, nyní žije v Argentině.

Smolný den pro Skopce

Smolný den pro Skopce (1971)

Andrea Bild (Franco Nero) je novinář holdující alkoholu a občasně žijící se svou přítelkyní Lú (Pamela Tiffin). Andrea se účastní silvestrovského večírku, po kterém je na ulici napaden místní mladý učitel John Lubbock (Maurizio Bonuglia). Na vlastní pěst se Andrea pouští do vyšetřování, které se rozšíří o vraždu postižené manželky Sophie Binni (Rossella Falk) místního doktora (Renato Romano). Další obětí vraha se stává Andreův šéfredaktor Traversi (Guido Alberti). Policejní komisař (Wolfgang Preiss) má o vyšetřování jiné představy a Andreova iniciativa se mu nezamlouvá. Vše začíná vrcholit tím, že hlavním podezřelým se začíná stávat sám novinář Andrea Bild. Toho kontaktuje Isabel Lancia (Ira von Fürstenberg) s tím, že má velice zajímavé informace. Andrea jde Isabel navštívit, ale nachází ji mrtvou. Hra o čas a pravdu vrcholí.

Miele di donna

Miele di donna (1981)

Mladá spisovatelka (Catherine Spaak) přichází za svým redaktorem (Fernando Rey) a se zbraní v ruce ho donutí číst její rukopis. Příběh Annie (Clio Goldsmith), krásné dívky s nádhernou nevinností, která prožije řadu bizarních fantazií v zázemí kouzelného penzionu Desiderio. Na scéně se objevuje mladý krásný muž, dochází k únosu a čtení rukopisu stále více vytváří atmosféru spolupachatele mezi únosem a obětí. Po dočtení rukopisu se spisovatelka proměňuje v samotnou Annie a odhaluje svou fantastickou hru.

Zvláštní znamení: Nejkrásnější

Zvláštní znamení: Nejkrásnější (1983)

Mattia (Adriano Celentano), spisovatel románů, muž po čtyřicítce, je vybaven zvláštním fluidem, které je neodolatelné pro všechny ženy. Jedna z nich se snaží usadit natrvalo v jeho domě a navrhuje mu manželství. Na pomoc přichází údajná Mattiova dcera Michela (Federica Moro, mimochodem Miss Itálie 1982), krásná osmnáctiletá, nezávislá a dynamická dívka. Ti dva jsou velmi dobří přátelé, ale Michela se do Mattia šíleně zamiluje. Navíc je tvrdohlavá tak, že udělá konec jeho bouřlivému životu.

Fichissimi, I

Fichissimi, I (1981)

Mechanik Romeo (Jerry Calá) a obchodník s potravinami Felice (Diego Abatantuono) jsou dva vůdci znepřátelených gangů a zejména místní diskotéka není pro obě strany dostatečně velká. Když se Romeo zamiluje do Feliceho sestry Giulietty (Simona Mariani), stává se i celé město příliš malé pro oba soupeře. Romeo je odhodlaný pokračovat v cestě k Giuliettě, zatímco Felice nutí své sestře jiného nápadníka.

Tereza zlodějka

Tereza zlodějka (1972)

Toto komediální drama vzniklo na základě knihy Dacie Maraini Memorie di una ladra (1972). Teresa (Monica Vitti) se narodila do velké a chudé rodiny. Ztrácí svou matku a otec je bezcitný násilník, a tak Teresa volí odchod z domu. Skončí jako pomocnice v kuchyni v domě velitele stanice Sista Nardecchii (Valeriano Vallone). V patnácti letech s ním otěhotní a později se za něj provdá. Sisto, přesvědčený fašista, umírá v průběhu vylodění spojenců na Sicílii. Teresa zůstává sama s dítětem, ke kterému se neustále vrací, ale její život se spojí se zloději a Teresa tak neustále putuje mezi svobodou a vězením. Do jejího života vstupuje nešťastný a neschopný zlodějíček Ercoletto (Stefano Satta Flores). Sice spolu žijí, ale nejčastěji jsou „uvnitř“ ona nebo on, nebo obojí. Ani vězení nedokáže zkrotit vzpurného ducha Teresy, která občas exploduje do násilné povahy. Po jednom z těchto „výbuchů“ končí na rok a půl v psychiatrické věznici. V obtížném historickém období poznamenaném druhou světovou válkou v Itálii sledujeme bolestivou ságu křehké ženy, která pozná bolest, vězení, osamělost i neschopnost se smířit se svým synem.

Virilità

Virilità (1974)

Don Vito La Casella (Turi Ferro) je sicilský průmyslník, který pošle svého syna Roberta (Marc Porel) na studia do Londýna. Když se Roberto po třech letech vrací, zjišťuje, že je jeho otec rozvedený a znovu ženatý s Cettinou (Agostina Belli), mladou bývalou zaměstnankyní jeho továrny. Mezi Robertem a Cettinou vzplane velká láska, a tak Roberto odmítá jako svou ženu Luciu (Anna Bonaiuto), dceru lékárníka. Postupně se začnou rodit podivné zvěsti a pomluvy, které se donesou až k uším Vita La Caselly. Rozzuřený Don Vito běží domů a najde Roberta v posteli s Cettinou. V tomto okamžiku má Don Vito dilema, zda před veřejností mlčet, či přiznat hroznou pravdu.

Hanno cambiato faccia

Hanno cambiato faccia (1971)

Alberto Valle (Giuliano Disperati) je výkonným pracovníkem velké automobilové a loďařské firmy. Jednoho dne je zván od jednoho šéfa ke druhému až ho nakonec nejvyšší představený posílá za majitelem firmy, inženýrem Giovannem Nosferatu (Adolfo Celi). Po cestě k opuštěnému domu potkává podezřelé nemluvné osoby a do auta mu nastoupí polonahá stopařka Laura (Francesca Modigliani). Vzájemné sympatie jsou znát a Laura se rozhodne čekat na Alberta před domem Nosferata. Při vstupu do domu je Alberto osloven sekretářkou Corinnou (Geraldine Hooper), která ho později svede a seznamuje se samotným Nosferatem. Že se jedná o upírské doupě a upíři jsou zaměřeni na lidi trochu odlišným způsobem, zjistí Alberto zanedlouho. V přízemí domu objevuje Alberto podivnou místnost s novorozenci a Laura mezitím mizí z vozu před domem.

Parenti serpenti

Parenti serpenti (1992)

Jako každý rok, tak i tyto Vánoce se schází celá rodina Colapietro v domě starých rodičů (Paolo Panelli a Pia Velsi). Jsou to dvě sestry, dva bratři a jejich manželé, manželky a děti. Vánoční svátky začnou jako vždy sladkou rodinnou idylkou s vyprávěním vtipů, klepů a vzpomínek. Všechno plyne ke zdánlivě klidné štědrovečerní večeři. Vše se vydaří, dárky udělají radost, ale Vánoce se mají pokazit. Babička oznamuje dětem, že jsou již příliš staří a nechtějí žít sami. Rozhodnou se s jedním ze svých dětí odejít a bydlet u něj. Děti se mají rozhodnout, kdo z nich to bude. Přichází totální zděšení a v jediném okamžiku se celá rodinná solidarita a soudržnost rozbila. Přichází vzájemné obviňováním, závist, rivalita a nikdo není ochoten vzít si k sobě své staré rodiče.

L'amore quotidiano

L'amore quotidiano (1973)

Režisér Claude Pierson (Andrée Marchand) nám přináší erotický snímek plný krásných žen (Paola Senatore, Lucretia Love). Scénárista Huguette Boisvert se zaměřil na problém homosexuality. Dívka Beatrice má problémy s opačným pohlavím a její náklonnost se upírá směrem k blondýnce Elen. Problémy Beatrice pocházejí z dětství a toto trauma se rozhodne psychiatr léčit tím, že Beatrice bude muset podstoupit jednou denně obejmutí se s cizím mužem. Beatrice návrh přijímá a léčí se. Poté zjišťuje, že neznámý muž je milý věrný manžel.

Ragazza del bersagliere, La

Ragazza del bersagliere, La (1966)

Neapolský ostrostřelec Salvatore Caputo (Antonio Casagrande) se při manévrech dostává až k malému městečku, kde se seznamuje s dívkou Anitou (Graziella Granata). Vzájemně se zamilují a plánují svatbu. Salvatore se však těsně před svatbou utopí v řece. Anita se na něj snaží zapomenout a hledá útěchu u jiných nápadníků. Nakonec se vdává za plachého Carletta Spadoniho (Tony Renis). Ale duch jejího vyvoleného jí nedá spát, až se Anita rozhodne připojit se k němu v posmrtném životě.

Quelle sporche anime dannate

Quelle sporche anime dannate (1971)

Střelec Tom Carter (Jeff Cameron) přichází do města Greenwaters, aby pomstil smrt Jerryho (Lorenzo Piani), svého bratra, jenž byl zavražděn a oloupen krátce poté, co vybral všechny své peníze z banky. Do příběhu vstupuje také dívka ze salónu Cora (Krista Nell), se kterou po vykonání pomsty odchází Tom z města navždy pryč.

...e vennero in quattro per uccidere Sartana!

...e vennero in quattro per uccidere Sartana! (1969)

Sedm maskovaných banditů unese dívku Suzy (Simonetta Vitelli), sestřenici Franka Colonnyho (Franco Ricci) starosty Clayton City. Požadované výkupné banditů je 15.000 dolarů a Frank souhlasí se zaplacením. Spolu s šerifem Bensonem (Paul Carter) má však plán, jak získat zpět svou sestřenici i peníze. Plán se ale nezdaří a protivníci uniknou z pasti. Benson povolává Sartanu (Jeff Cameron), kterého se snaží bandité zabít pomocí čtveřice profesionálních zabijáků: Silky (Benito Pacifico), střelec rychlý na spoušti, Sullivan (Pietro Torrisi), zabiják s neuvěřitelnou silou, Ramirez (Celso Faria), expert na nože a Buffalo (Roberto Dani), jenž vládne bezchybně bičem. Sartana tak podstupuje bezohledné souboje s těmito najatými vrahy.

Quel movimento che mi piace tanto

Quel movimento che mi piace tanto (1975)

Klasická sexy komedie italské tvorby sedmdesátých let. Fabrizio Siniscalchi (Carlo Giuffrè) je právník, ale hlavně je to exhibicionista, který se nemůže vzdát své lásky k ženám. Ženy zve tajně do své kanceláře, kde se oddává sexuálním radovánkám. Zejména jeho milenka Livia (Martine Brochard), mu musí splňovat sexuální touhy každý den. Livia však dosahuje nejvyššího bodu potěšení pouze v případě, kdy se jí Fabrizio zmocňuje v různých převlecích, a to zejména v případě, kdy je vojákem. Fabrizio Livii nemiluje, v hloubi duše totiž nemiluje nikoho. To se ovšem mění, když do jeho života vstoupí Anna (Cinzia Monreale). Mladý advokát krásce podlehne a láska nakonec vítězí nad sexem.

Caro Gorbaciov

Caro Gorbaciov (1988)

V Moskvě se roku 1937 dostává do těžké situace Nikolaj Bucharin (Harvey Keitel). Stal se součástí spiknutí proti Stalinovi a jeho bývalí stoupenci Kameněv a Zinověv už byli popraveni. Nikolaj ví, že má několik únikových cest a jen několik hodin svobody před sebou. Nikolaj se rozhodne sepsat dopis „Výzva k budoucí generaci". Večer má dopis připraven, ale musí být zničen před úsvitem. Existuje pouze jedna možnost: jeho manželka Anna Michailovna Larina Bucharina (Flaminia Lizzani) si ho musí celý zapamatovat během jedné noci, 27. února. Je to noc, kdy se momenty zoufalství střídají s okamžiky něhy a sladkých vzpomínek. Dopis je následně zničen, Nikolaj odsouzen a popraven a jeho vdova musela bojovat půl století k dosažení rehabilitace jména svého manžela.

Pecado mortal

Pecado mortal (1977)

Sídlo Urbieta vlastní Dona Alcira (María Asquerino), která má dvě dcery Madeleine (Sara Lezana) a Luisu (Ivonne Sentis). Na sídlo přijíždí vzdálený synovec Alberto (Pedro Díez del Corral) a začíná milostný vztah s Luisou, zaměřuje se však i na Madeleine. Mužská přítomnost v uzavřené skupině, která se skládala pouze z žen, rozbourává křehkou rovnováhu a vzbuzuje sexuální touhu tří žen, s čímž přichází vášeň, žárlivost a výčitky.

Augh! Augh!

Augh! Augh! (1980)

Danilo Severini (Andrea Occhipinti) se vrací do své rodné vesnice v regionu Veneto, odkud na prahu dospělosti odešel. Okamžitě se zamiluje do nejkrásnější dívky z tamní střední třídy, Simony (Fabiola Toledo). Ta se ovšem chystá provdat za hraběte Giorgia Corsiniho (Duilio Del Prete). Ač je Danilo vlastně žebrák a tulák, Simona se nakonec oddá jemu. Ve svatební den, kdy si slibují věrnost, začíná být jasné, že Danilo není stvořený pro kompromisy a miluje příliš mnoho svobody.

Jaro, které přineslo smrt

Jaro, které přineslo smrt (1973)

Primavera mortal či Samrtno proleće je koprodukční film Španělska a Jugoslávie. Film je pojednává o milostné vášni a poklesu životního stylu vyšší společnosti, jejíž lesk je zřetelně pryč. Je to předzvěst pádu centrálního evropského světa před první světovou válkou a životního stylu, který je nevyhnutelně odsouzen k zániku.

La piel quemada

La piel quemada (1967)

Možná nejlepší snímek španělské kinematografie šedesátých let je klasické road movie. Film byl natočen roku 1966 a svou premiéru měl v kinech v únoru 1967. Film má blízko k italskému neorealismu a řeší otázky jako je cestovní ruch, migrace, rasismus, drsné životní podmínky během Francova režimu, účinky občanské války a otevřenost k nové době hlavně v otázce sexuální. Na plátně se objevily dialogy jak kastilské tak katalánské. Děj běží po dobu 24 hodin v chronologickém pořadí a vypráví příběh stavebního dělníka a jeho rodiny.

Reklama