Recenze (1 047)
Malá mořská víla (1992) (seriál)
Důvod, proč nenávidíme kýč a Walt Dysney. Ideální matroš k parodiím všeho druhu. Ne všechno je na tomhle animáku k zatracení, občas se objeví i zajímavý nápad, ale celkově...
Vejška (2014)
Vlastně je to hrozně sentimentální. Jako když si puberťák splní svůj sen natočit film o graffiti a spolužácích AVU, jak hulili trávu a chodili pařit a nabalí na to nějaký příběh. Občas je film ale docela vtipný.
Podzim v New Yorku (2000)
Neurazí. Gere, (ne)herec jedné role, podává svůj standardní výkon. Ostatní ansambl je výrazně lepší. Některé romatincké výroky na pěst. Za mrakodrapy přidávám hvězdičku.
Cizí příběh (2010) (TV film)
Aktuální, vůbec ne špatně sehrané, výborná kamera. Silně podhodnocené. Místním einsteinům to samozřejmě doma klape a neznají nikoho, kdo dostal přes hubu, měl nějakou tu tetu Magdu nebo ho navštívila sociálka. Opravdu mě baví, když diváci začnou rozčileně komentovat uvažování a chování postav, které měly dělat chyby a herci to dobře zahráli. Ne že by to byl nějaký skvost, ale na televizní produkci slušné. Za mě palec nahoru.
Na vlásku: Seriál (2017) (seriál)
Výtvarně 100x lepší než většina současné pocukrované CGI 3D produkce od Walt Disney.
Jonáš a Melicharová (1986)
Na Jonášovi a Melicharové mě vždycky štvalo, že inteligentní a talentovaná herečka (herecky lepší než Suchý) ze sebe dělá podržtažku. Katarze nikdy nepřišla. A už asi ani nepřijde.
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Chytilová meets divadlo Sklep. Vystihnuté devadesátky. Přeplácané. JInak by to bylo za jasných 5*
Venom (2018)
Veeelmi pomalý rozjezd. Tom Hardy jako Venom ušel. Tohle je ale role spíš pro herce formátu Jima Carreyho (škoda, že není mladší).
Elena z Avaloru (2016) (seriál)
Bílou blondýnu střídá latinos. O dost lepší, než Sofie.
Websterovi (2017) (seriál)
Neupírám animáku kvality. Ale ti pavouci jsou prostě odpudiví.