Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi

Recenze (3 639)

plakát

Stopař - Missoula (2024) (epizoda) odpad!

Woke pachuť pokračuje… imbecilita scénáře jestě horší… přemýšlel jsem zda dát hvězdu za blond samyci (jako padesát jí je!? neskutečný…), ale tentokrát modelkoid nikoho nevojel (nepředvedl sílu svého voodoo), takže smůla.

plakát

Stopař - Klamath Falls (2024) (epizoda) 

4 minuty a woke bylo tady. Lesbo blond-brunet pár (ale oplzlej, žádný super samyce z pornhubu) a ještě dělají “stopaři” šéfy… Pozn.: ta nechutnějši z nich dřív byla lesba, ale teď je “queer dyke”, protože to je VÍC inclusive! A aby bylo jasno, v čem má seriál prioritu (scénář to nebude - viz vrchol imbecility v 35 minutě) tak o 7 minut později tu máme “etnikum po amputaci obou končetin”… DEI tabulkové terno. Odpad nedávám jen proto, že hlavní postava je modelkoidní, býlý vošoust (co zná své pohlaví a orientaci) a proto zklátil tu policajtku (z Íránu… jak jinak, na CSFD je chyba :)).

plakát

Becky je zpět (2023) odpad!

Minuta třicet a hned agitka… takže to uděláme obráceně. Místo snižování z pěti hvězdiček (dle dojmu z postupujícího děje) začneme odpadem, ať se film snaží. O 20 minut později, stále odpad (určitě po vraždě nechají svědka a jen tak odejdou). Asi v 35 minutě (při proslovu Stiflera) jsem usnul... probudil mě řev a granát (asi za čtvrt hodiny). Že by hodnocení nahoru? Takže trochu vrátit. Moc to ale nepomohlo. Naopak. To je tak debilní... naprosto vše co pipka udělá. A ten závěr… uf.  Pozn.: přemýšlím zda zvednout hodnocení za story s klíčem z minula (i když byla pipka tak debilní, že na funkci nepřišla sama po několik let a Stifler to dal za pár minut). Nicméně, nepadlo proč, ale v klíči byly souřadnice umístění ubikací ochranky (víc jen po kliknutí), konkrétně je to bod #1 na mapě. A už vůbec nepadl důvod, proč kvůli tomu ten poprask minule.

plakát

Becky (2020) 

Postava Becky je strašná. A nejhorší je, že nevím, jestli je to víc postavou (jak je napsaná) nebo náctkou co jí představuje. Díval jsem se na její výlevy 15 minut a už jsem si přál aby jí někdo šlápl do úsměvu. Do toho ty otravné flashbacky (ano víme, máma jí umřela) a trapně diverzní casting... proč trapně? Kdyby to byl scenáristický záměr, tak to nacistické hovado (skvělý casting mimochodem) co vykládá o čistotě rasy psů, by se skutečností, že před sebou nemá dva bělochy pracoval. Z letargie odpadu, vytáhla film až scéna “pravítko” (až cca 50 minuta z 85 minut děje).

plakát

The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024) 

Guy si přečetl knížku a evidentně se mu zalíbila myšlenka Operation Postmaster. Lekci dějepisu ale nečekejte (historie byla na dnešní Hollywood málo diverzní). Z uvedené operace si vzal jen kostru hlavní linky a ústřední postavu (Cavil). A protože v té zůstal příliš bledý, testosteronový casting (jeden smyšlený Malajec bylo málo), musel dle moderních pravidel vykouzlit i vedlejší (s mexickou frndou a černochem) a dát ji dostatek prostoru, aby DEI nekvičelo. To že je ta druhá linka účelová se (krom zjevného, že historická postava byla Britka) potvrdí asi po hodině. Přes to všechno nepůsobí casting groteskně (až na tu “židovku z Mexika”) a děj se opravdu snaží, aby alespoň herec z Nigérie dával smysl. Děj jako takový odsýpá rychle a když dojde na akci je fantastická a ve světle toho co se dnes točí, je to prakticky skvost. Až to uvidím podruhé a potřetí, možná to i zvednu na plný počet.

plakát

Zeptejte se Cindy (2001) 

Tahle komedie je jak víno (pro někoho krabicák, pro někoho dobrej ročník)… pro mě s odstupem času je lepší a lepší (ještě pár let a dám plný počet). Casting je fantastický. Postavy nejsou účelové a herci do nich sedí. Naprosto bezkonkurenční je Iris (“telefonuji tolik až se mi dělá biceps” :D). Dnes už by se něco podobného nenatočilo.

plakát

Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024) odpad!

Pecka?” Asi.. :D. Je to druhá polovina něčeho co má na CSFD 47% (aktuálně). Stejný patlal jako scénárista, režisér i kameraman, stejný woke, stejné ingredience i kuchař! Kdo očekává lepší výsledek než minule je blázen (o jeden den a dvě hodiny později). Člověk by měl umět uznat, že se spletl. Není to stejné jako #1… je to mnohem horší. Už po 1/2 hodině jsem vyloženě trpěl. Jako fakt zpomalené záběry sklizně obilí!? Jako fakt kosí kosou… mlátí slámu cepem… nakládají seno vidlemi… na VZNÁŠEDLO-VALNÍK :D. A ve slow-mo! Škoda, že vedle vznášedlo valníku nemají i technologii na výrobu vznášedlo-kombajnu. Pak ta scéna “kecy u stolu”… netrpěl jsem snad už dost? Hodina pryč a teprve teď začala invaze na… obilí a já litoval ještě víc. Takových humorných scének… 30 lidí čumělo jak dva bojují s několikanásobnou přesilou bylo to nejméně vtipné. Najednou koukám… oni mají na vesmírné lodi STROJOVNU NA UHLÍ!? Fakt hází lopatou uhlí do kotlů! Ale úplně, biblicky debilní scéna byla “hele já našel taštičku”. Vojáci chodí okolo půl tuctu svítících výbušnin ve výšce oči, ale všimnou si jich až po tom co najdou na zemi “taštičku”? Nejdřív jsem chtěl dát alespoň jednu hvězdičku za ty “krabí tanky” (ty s čoudícima komínama), ale to fakt nešlo. Ta hodina padesát přinesla příliš mnoho jizev.

plakát

Případ Stodolovi (2024) (seriál) 

Je to trapné, ale přestalo mě to bavit už 15minut po začátku (první epizody). Vyprávění je neskutečně utahané, zbytečně podrobné a bez jakéhokoliv rámce. Jako kdyby někdo vyprávěl děj jakéhosi filmu power-pointovou prezentací. Popisoval scénu (aby si to každý mohl představit), kdo kde byl (aby si to každý mohl představit), kdo co řekl (aby si to každý mohl představit). Do toho občas nějaká ta fotka… A tak jsem si představil, že mě čekají další 3 hodiny “popisu co si mám představit” a to mě vyloženě otrávilo. Dále veškeré záběry z místa činu jsou redigované. Ono je to asi nutnost s ohledem na respekt k pozůstalým, ale bylo to otravné a rušivé. Se sebezapřením jsem pokračoval až do úplného konce a: 1) místo “rozpohybovávání fotografí” se mohly peníze dát do jednoduché animace v momentech kdy se “vypráví a popisuje”. 2) vše funguje zcela jinak když dojde na policejní záběry (ne ty uměle natočené v současnosti). 3) každé první dvě minuty epizody jsou “sumář”, který informačně funguje občas mnohem lépe než celá epizoda (u první to platí bezezbytku).

plakát

The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál) 

Sice už před 1/2 rokem jiný seriál prakticky propálil závěr, ale tak laciný průběh (a nevyvážený) jsem opravdu nečekal. Prostě to kouzlo TWD co nastavil seriál před 14ti lety je pryč. Scénář se prostě víc soustředí na to, aby casting byl pečlivě různobarevný a dokonce došlo i na gay-liliputa. O to méně se tedy zákonitě soustředí na smysluplnost děje (ono vyvážil screen time všech pohlaví a ras dá zabrat) a nějakou atraktivní dějovou linku/myšlenku co by byla pro seriál nosná. Na to ženám seriál 6 epizod je polovina jen vata. Děj nikam neposune. Za sebe jsem tedy rád, že tohle pokračovat (na rozdíl od jiných) nebude. Více u jednotlivých epizod.