Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jacinda
    ****

    přehodnocuju hvězdy na čtyři, páš mám tuhle pohádku v hlavě. od písně holub holub (kterou jsem pak našla jako interpretaci na youtube v divadle z roku 2011-nechápu to špatné hodnocení...) až po geniální scénu s měsíci. netradiční muzikálové pojetí ale co. bylo to hezké a milé, lepší než uravané sračky typu z pekla štěstí. klidně si to pustím znova. snad jedině by svěrák mohl odložit tu interakci s diváky. nemám to ráda.(25.12.2015)

  • LiVentura
    ***

    Ta okazala filmarina Jana Svěráka neladi s tatkovym poetismem a noblesou pravého umělce.! Nicméně i díky skvěle napsanym písničkám zase vyhrála chytrá zábava starého dobrého barda českého humoru. :-)(21.12.2014)

  • Morien
    odpad!

    Jelikož poslední dobou všude vidím vyprázdněnou naraci, tak si říkám, jestli takhle by vypadal zlomyslně přetažený princip vyprázdněné narace v pohádce? Mýtické tropy neznamenají v tomto podání nic. Vyrazit do světa znamená vracet se každý den na večeři k mamince. Charakterové proměny hodné odměny v podobě koruny a princezny se odehrávají nezapomněním si křesadla. Vypravěč neustále boří čtvrtou stěnu, aby dal okázale a bezvýznamově najevo, že se nacházíme v postmoderním díle, kde přece nikdo nemůže nic brát vážně. Hladového vlka se pokusíme napravit, ale namyšlené ženské ať si umrznou v lese. Všechno stálo nejspíš docela dost peněz, ale stejně je ta vizuální stylizace tak ošklivá... Ach jo. Štve mě to, protože příběhy o bratřích jsou předmětem mého zájmu. Ale tohle není příběh o bratřích, protože jejich příbuzenství ve výsledku nemá žádnou funkci ani význam. Když vyráželi spolu, tak jsem se těšila, že to bude něco znamenat, že si budou pomáhat, že se přes počáteční rivalitu naučí spolupracovat, že se pokusí navzájem zabít, cokoli, že prostě vznikne nějaký zastřešující smysl. Jenže jejich "výpravy" jsou od sebe izolované, a nejen od sebe, po většinu času jsou i ti kluci přímo izolovaní od svých holek a tak jejich spárování působí spíš jako počátky patologických a dysfunkčních vztahů než cokoli jiného. A to mluvím zejména o obou starších bratrech, protože vztah mezi myslivcem a Karkulkou mi na rozdíl od názorové většiny (jak se zdá) přijde nejzdravěji vybudovaný. Za jedno mají nějaký společný projekt (přemožení, zkrocení a převýchova vlka) a za druhé si řeknou, že na sebe počkají, což by přeloženo do řeči mezi řádky mohlo znamenat, že uvidí, jestli se k sobě vůbec hodí, a zkusí se nejdřív poznat a dospět. To mi připadá jako slibnější začátek partnerství než třikrát vlézt do jednoho baráku a pokaždé se při odchodu praštit hlavou o futra.(20.11.2016)

  • Tosim
    ****

    V žánru české filmové pohádky se toho už mnoho vymyslet nedá, není nad to přiznat to a hrát s divákem již od začátku fér hru, i když ta, čili pospojování tří příběhů, ke největším záporem. Tímhle způsobem se ale dá pohrávat si s klišé a v druhém plánu s těmi z filmového prostředí (jen chvíli Veronika Kubařová hrála pradlenu a už jsem si myslel, že to bude Dykova milá). Dobré převažuje - roztomilost Svěráka staršího, vytříbené výtvarné oko Svěráka mladšího, hudba a skutečně dramatické a napínavé momenty v dějových zákrutách jednotlivých oper. 70%.(20.8.2014)

  • castor
    ***

    Jízda, Obecná škola, Kolja a lehce i Tmavomodrý svět, který už však pohořel na mizerné milostné zápletce. Pak už to nešlo. Respektive Vratné lahve mě doslova otrávily, Kuky nezaujaly. Plácaly všechno dohromady, diváka však toho oslovilo pramálo. Tři bratři jsou v mnohém podobní. Dramaturg šel zřejmě na pivo, pravděpodobně každý den a při každém důležitém momentě natáčení, a my tak musíme sledovat slepenec Šípkové Růženky, Červené Karkulky a Dvanácti měsíčků. Tři bratři si v každé pohádce najdou svou vyvolenou, i když třeba takové Karkulce je zhruba devět let. Docela velká sázka na jistotu. Přitom režisér Svěrák je v nejlepších letech, je sice poměrně hravý, nijak víc s tím však nepracuje, jeho příliš didaktický otec spíš obtěžuje. Hudební duo Svěrák-Uhlíř mám rád, tady neselhává tolik, jak jsem se podle některých názorů obával.(27.4.2015)

  • - Karkulka (Lucie Maria Šťouračová) říká vlkovi, že babička bydlí v chaloupce pod velkým smrkem, ale u chaloupky jsou pouze samé modříny. (mavin)

  • - Vlk nebyl vyroben digitálně kvůli vysokým nákladům. Místo toho byl vyroben velký kostým, do kterého se vešel jeden člověk, přičemž byl ohnutý a měl prodloužené zápěstí, aby byl napodoben efekt předních pacek. Hlava vlka byla natolik těžká, že musela být zavěšená na kladce. Mimiku pak ovládá série servo motrů. (DexMASTER094)

  • - Měsíc Březen hrál slovenský herec Marián Geišberg, který neovládá češtinu. Proto jej při postsynchronech nadaboval Miroslav Krobot. (funhouse)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace