Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

heyda 

všechny recenze uživatele

Jednoznačně nejlepší díl! Těch pár trapných scén úplně suverénně přebíjí hromada nezapomenutelných hlášek a momentů. Jídlo v Itálii, spaní v Itálii, nakupování v Itálii, nákup počítače, 5 samyc a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna. Pátou hvězdičku přidávám, jen proto, že zdejší hodnocení si Slunce seno erotika rozhodně nezaslouží. 80% ()

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Tento diel mám z tejto série najradšej, ak sa to tak dá povedať, lebo túto sériu naozaj zo srdca nemám rád. Tu mi to už prišlo viac vtipné, najmä tým, že to bolo tentokrát porevolučné a do filmu vnikol trocha život, tým výletom, zmodernizovávaním Hoštíc a myslím, že celkom slušnej erotiky, ktorá nebola nejak vulgárna a nevhodná. Aj tak to však bola pre mňa nuda, nesmiešne, také "sedlácke", vtieravé, jednoducho častým opakovaním už vidím všetky nedostatky a cítim sa pri tom zle. ()

Reklama

fmash 

všechny recenze uživatele

„Čeho se bojíte, babičko, to je jenom další zkouška, co všechno ještě vydržíme“, je hláška, která trefně vyjadřuje celý tento snímek. Jednotlivé humorné situace (nemálo jich je bohužel za hranicí dobrého vkusu) film ještě zachraňují a buď jak buď, přes celkovou trapnost podání hlavní myšlenky jde o zábavnou věc. Troška sice vystihl, že mladá holka bez jakéhokoli společenského vzdělání a špetky vkusu může podlehnout myšlence laciného získání pozornosti či uznání tím, že se před galánem hned (zde doslova) svlíkne, ale když to dobře dopadne, nemusí se hned prostituovat… Jen by mu neuškodilo, kdyby tuto analogii kromě své oblíbené vesničky zkusil použít i na svůj film. Je vůbec k zamyšlení, jestli ta dekadence počátku devadesátých byla tak všudypřítomná, nebo zda vyvěrá z Trošky. Kvůli pár dobrým hláškám dávám ★★★, ale je to jen tak tak. Škoda. Toť tak to dopadá, když se moc tlačí na pilu… ()

kiddo 

všechny recenze uživatele

Troška točil hodnejm srdíčkatejm lidičkám svou typickou buranskou řachandu pro nevinné zasmání, a nějak mu z toho nechtěně vylezla generační výpověď o všeurčujícím českém komplexu méněcennosti, která éru svého vzniku zachycuje s podobnou kousavou přesností jako Chytilové Dědictví. Omylem geniální. Se děsím, jakou neplánovanou satiru za deset let vykoukám z Babovřesků. ()

Zodd odpad!

všechny recenze uživatele

Před revolucí těch bobrů a klacků moc na plátně ukázat nemohli, o tom žádná. Stejně jako české kamery na západě. Ale zbytek je jen odvar z minulého dílu, který už tak byl mlácení prázdné slámy. Je to od Trošky velkorysé, ale potenciál jeho "lidového" humoru se už kompletně spotřeboval během pár facek. Ani Italové Dejdar s Kaiserem to nevytáhnou. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Ve scéně, kdy jede Kelišová (Marie Švecová) s farářem (Luděk Kopřiva) na kole, zahrál obě postavy někdo jiný. Kelišovou zastoupil devatenáctiletý fotbalista a pana faráře řidič ze štábu. (dawe03)
  • Ačkoliv Kelišová (Marie Švecová) celkem humorně omylem označila Itálii za konfliktní oblast často ukazovanou v televizi (tím myslela Irácko-Íránskou válku, která probíhala v letech 1980–1988), ve skutečnosti i Itálie měla v nedávné minulosti své divočejší časy. Mezi roky 1969–1984 probíhala v Itálii tzv. olověná léta, která byla provázena teroristickými útoky pravicových i levicových skupin, velkým politickým napětím, ve kterém figurovala mafie i tajné služby. (Nick321)
  • Když živočichář Béďa (Jiří Lábus) zakáže ve mlýně Gábině (Kateřina Lojdová) svlékání a ostatní ženy ho za to svléknou do naha, můžeme si všimnout vstupních dveří za Béďou. Nemaj žádný průzor, jsou poměrně vysoké a nad dveřmi je okno. Když však nahého Béďu ženy vyhodí ze mlýna, jsou dveře úplně jiné – malé, s průzorem a bez okna. (pjotri)

Reklama

Reklama