Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

lamps 

všechny recenze uživatele

Suma sumárum, pár vtipů je i tady správně lidových a zkouška nového počítače je vyloženě k popukání, ale kdo sakra vymyslel takhle debilní příběh? Chápu záměr přivést vesnické buranství do jiné kultury a naopak, ale taková přehlídka trapných zvratů a podprahového humoru se jen tak nevidí ani v té Itálii. Ještě to zachraňují docela sympatické postavy (nejlepší flegmouš Škopek a Jeho Velebnost), ale dívat se na to už moc nedá a ta nudistická vsuvka jako odraz nových liberálních obzorů je úplně mimo. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

V Hoštické trilogii vtipu ubývalo a trapnosti přibývalo. U "erotiky" už Troška naprosto přetočil výhibku směrem k estrádní a pokleslé zábavě. Množství starých pardálů s předchozích dílů nemůžou zakrýt ten zmatek, co nastal po nových pořádcích, jež Troška (k smůle diváků) náležitě využil. Kromě naprosto odpudivého dua Kaiser a Dejdar i samotný děj ke konci kulhá na obě nohy, což Troška nezachránil. Místy se možná zasmějete, ale pak si uvědomíte, že je Vám k smíchu upocená a teatrální zábava... Marná sláva - ta břitkost prvního dílu už navždy zmizela. ()

Reklama

easaque 

všechny recenze uživatele

nostalgické -1* taková vesnická taškařice, která snad moc neurazí a jedním z dílů Troškovy neplánované trilogie. Sice v současnosti, kdy se to objevuje minimálně 2-3 za rok na komerčních kanálech, je to už hodně omšelé a znovu bych se asi nekoukal. Prostě lidová zábava, která docela dobře ukazuje vztahy na menších vesnicích, jaké tam opravdu jsou. Skvělá Růžičková, které role sedí na míru a ostatní jen tak přicmrdávají ;-) Hodně hlášek se z těchto filmů staly kultovními. Ve srovnání jednotlivých dílů dopadl nejlíp ten druhý - u třetího úroveň rapidně klesá a jen se snaží ždímat z popularity předchozích co jde. [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 0 /// ATMOSFÉRA: 2 /// TEMPO: 2 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 3 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 1 (3*MAX) ] ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Přestože je k vidění mnoho intimních partií, které se jen tak na potkání neukazují, tak je tento díl svojí kvalitou hlubokou pod svými předchůdci. A to jednoduše proto, že není tolik vtipný. Jsem rád, že se Zdendovi nepodařilo zrealizovat, kvůli pár úmrtím 4. pokračování, protože by bylo zbytečně pokažené jméno celé trilogie. Jednak by to už nebyla trilogie, nýbrž tetralogie. A jednak by se v souvislosti s ní nepoužívalo slovo ,,dobrá", nýbrž ,,špatná". To by byla bezesporu velká škoda. Takhle mohu dát s přivřeným očkem 3*. ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Úplně odpad to není, jenom je to strašně trapné. Na druhé straně je to nějaký odraz doby krátce po roce 89. A trochu guilty pleasure, takže jsem nemohl přestat koukat. Největší slanina tohohle díla je, ze oproti těm předchozím, které nějak ukazuji tehdejší vesnici, Erotika jede na nejlacinejsich trendech své doby. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Uvažovalo sa o nakrúcaní štvrtého dielu, to však nakoniec zmaril rozkol medzi Helenou Růžičkovou (Škopková) a režisérom Zdeňkom Troškom. „Zdeněk sa s ňou nedohodol a hovoril mi, že nechce, aby v tom hrala. Ja som mu povedal, že to nie je problém. Lenže Helena sa to dozvedela a urobila všetko pre to, aby sa ďalší diel netočil.“ – povedal scenárista všetkých troch filmov, Petr Markov. Štvrtý diel mal niesť názov Slunce, seno, ufoni. (Raccoon.city)
  • Když Škopek (Stanislav Tříska) dostane na nudistické pláži nápad, že za cedulí, označující nuda pláž, se už svlékat nemusí, všichni se za cedule přesunou. Jenže když běží doktor (Josef Stárek) Béďovi (Jiří Lábus) na pomoc, můžeme vidět, že cedule jsou umístěny na stromech přímo u potoka. Potom je ovšem divné, že lidi stojí a táboří tak daleko v poli, když se klidně mohli přesunout přímo k potoku, odkud by i lépe viděli na mlýn. Další otázka pak je, kde je tedy ta nuda pláž? Před stromy u potoka, kde je stín a břeh je samý kámen? To nedává smysl. (pjotri)
  • Když farář Otík (Luděk Kopřiva) píše do počítače, že „zapůjčil židle dvanáctkrát“, tak slovo dvanáckrát tam naskočí celé po jediném ťuknutí, přestože farář Otík dál ťuká do klávesnice. (Gareth_Jones)

Reklama

Reklama