Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Přestože je k vidění mnoho intimních partií, které se jen tak na potkání neukazují, tak je tento díl svojí kvalitou hlubokou pod svými předchůdci. A to jednoduše proto, že není tolik vtipný. Jsem rád, že se Zdendovi nepodařilo zrealizovat, kvůli pár úmrtím 4. pokračování, protože by bylo zbytečně pokažené jméno celé trilogie. Jednak by to už nebyla trilogie, nýbrž tetralogie. A jednak by se v souvislosti s ní nepoužívalo slovo ,,dobrá", nýbrž ,,špatná". To by byla bezesporu velká škoda. Takhle mohu dát s přivřeným očkem 3*. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

V Hoštické trilogii vtipu ubývalo a trapnosti přibývalo. U "erotiky" už Troška naprosto přetočil výhibku směrem k estrádní a pokleslé zábavě. Množství starých pardálů s předchozích dílů nemůžou zakrýt ten zmatek, co nastal po nových pořádcích, jež Troška (k smůle diváků) náležitě využil. Kromě naprosto odpudivého dua Kaiser a Dejdar i samotný děj ke konci kulhá na obě nohy, což Troška nezachránil. Místy se možná zasmějete, ale pak si uvědomíte, že je Vám k smíchu upocená a teatrální zábava... Marná sláva - ta břitkost prvního dílu už navždy zmizela. ()

Reklama

kulyk 

všechny recenze uživatele

Pyšová ukázala mléčné vaky. Dobrý. Tím bohužel skončil přínos pro kinematografii nejen z její strany, ale i ze strany celého díla. Autoritativním systémem zparchantělí vidláci vyjeli do Itálie. A jsou debilní. Zajeli i k rakušákům pro comp. Platí zlatým chrupem zinstantněného člena rodiny a kilčem s Klémou. Hi hi hi. Občas mají ,,erekce na slunci". No to mě poser mámo, to je hlína ty vole. No já fakt nevím. Kdyby Troška zůstal u režírování oper, které z duše nesnáším, pouštěl bych si je setsakra raději než tento pokus o sociologickou sondu do života českých venkovanů. A to jsem někde četl, že do Hoštic přijíždějí denně autokary s množstvím návštěvníků, lačných onoho zážitku spatřit na vlastní oči místo vzniku slovutné trilogie, popřípadě zahlédnout spěchající pozadí nějakého z místních statistů. Já bych tam pořádal safari s volnými loveckými lístky. ()

fmash 

všechny recenze uživatele

„Čeho se bojíte, babičko, to je jenom další zkouška, co všechno ještě vydržíme“, je hláška, která trefně vyjadřuje celý tento snímek. Jednotlivé humorné situace (nemálo jich je bohužel za hranicí dobrého vkusu) film ještě zachraňují a buď jak buď, přes celkovou trapnost podání hlavní myšlenky jde o zábavnou věc. Troška sice vystihl, že mladá holka bez jakéhokoli společenského vzdělání a špetky vkusu může podlehnout myšlence laciného získání pozornosti či uznání tím, že se před galánem hned (zde doslova) svlíkne, ale když to dobře dopadne, nemusí se hned prostituovat… Jen by mu neuškodilo, kdyby tuto analogii kromě své oblíbené vesničky zkusil použít i na svůj film. Je vůbec k zamyšlení, jestli ta dekadence počátku devadesátých byla tak všudypřítomná, nebo zda vyvěrá z Trošky. Kvůli pár dobrým hláškám dávám ★★★, ale je to jen tak tak. Škoda. Toť tak to dopadá, když se moc tlačí na pilu… ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Neviem prečo je tento diel mnohými odpisovaný a je všeobecne považovaný za najslabší z trilógie. Pritom celkom originálne využil porevolučné pomery v Čechách a skvele ich paroduje. Najlepšie je asi keď vidláci idú do SRN pre nový počítač. Scenár už je trošku horší, ale bláznivé situácie a najrôznejšie vtipy zostali a o tom to je. Pre mňa stále klasika a stále slušný priemer, čo je celkom slušné na to, že je to náš, československý film. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Scény, kdy se Škopkovi a Konopníkovi dočasně přestěhují na půdu, se měly odehrávat v noci (na faře i v kempu u řeky je tma), ale okénkem ve štítu je zřetelně vidět jasné sluneční světlo. (rakovnik)
  • Ačkoliv Kelišová (Marie Švecová) celkem humorně omylem označila Itálii za konfliktní oblast často ukazovanou v televizi (tím myslela Irácko-Íránskou válku, která probíhala v letech 1980–1988), ve skutečnosti i Itálie měla v nedávné minulosti své divočejší časy. Mezi roky 1969–1984 probíhala v Itálii tzv. olověná léta, která byla provázena teroristickými útoky pravicových i levicových skupin, velkým politickým napětím, ve kterém figurovala mafie i tajné služby. (Nick321)

Reklama

Reklama