Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Troškova trilogie Slunce, seno, ... je názorným příkladem toho, jak s každým dalším dílem klesá kvalita filmu. "Erotická" trojka, možná to bude i tím, že vznikla po revoluci, už postrádá osobité kouzlo předchozích dílů a působí místy už hodně otravně a nevhodně. Některé hlášky člověka stále pobaví, nicméně celá "erotická" linie filmu se minula účinkem. Troška prostě chtěl v kině ukázat pindíky a pipinky a zapomněl přitom na děj. V jedničce a dvojce mi nevadilo, že někteří herci a herečky přehrávali, avšak ve trojce mě to místy už hodně iritovalo, především v případě Kaisera a Dejdara. Nejspíš je dobře, že nedošlo k natočení "ufonské" čtyřky. I tak se ale Troška po letech vrátil na vesnici a obdaroval nás - či spíše potrestal - Babovřesky. ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Úplně odpad to není, jenom je to strašně trapné. Na druhé straně je to nějaký odraz doby krátce po roce 89. A trochu guilty pleasure, takže jsem nemohl přestat koukat. Největší slanina tohohle díla je, ze oproti těm předchozím, které nějak ukazuji tehdejší vesnici, Erotika jede na nejlacinejsich trendech své doby. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Docela paradoxně působí fakt, že zatímco předchozí díl vyprodával kina po tunách, tenhle díl se do kin skoro ani nedostal. Já kdysi odchyt v Mětské knihovně, ale bylo to tak, tak a bylo nás tam cca deset. První čás, kdy naši buránci jedou do Itálie mě fakt bavila, protože sledovat jak obyvatelé Hoštic buraní je fakt neuvěřitelný, hlavně díky dialogům. Ve druhé části se děj přesune do Hoštic a zábavnost rapidně klesá a behěm nahatýho finále u hráze klesá na nulu. I tak ovšem musím přiznat svůj úsměv během filmu, který se samozřejmě odráží v hodnocení: Jo a dostala mně poslední věta Helenky Růžičková, když v roce 1990 řvala " A te%d nás čeká budoucnost o který jsme ani nesnili." Ano Helenko, měla si pravdu o tom co se dneska tady děje, jsme skutečně nesnili. ()

woody odpad!

všechny recenze uživatele

Francouzsky(!) študovaný buran režíruje vesnické burany. Uráží mě to, ale co nadělám. Nádherně to popsal pan Nepil, ve své cestopisné knížce, když navštivil poklidný kempinkový tábor a představil si, co by se stalo s tou pohodou, kdyby tam přijeli podobní Troškovští burani. Při tomhle jednom odstavci jsem se nasmál více jak za celou Zdeňkovu tvorbu. Někdo holt umí srandu alespoň naznačit, Troška ji umí jen prodat. ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Závěr kultovní série se úplně nepovedl. Italská linka zůstane hořkou vzpomínkou na nově nabytou svobodu, na kterou většina ještě nebyla připravena, ale Troška to s mírou vidláctví stejně přehání. Nudistický festival už nedává vůbec smysl. Při honbě za lofasy a bobry se navíc úplně zapomnělo na humor. Troškův krok do Evropy však patří k tomu lepšímu, co jeho filmografie nabízí. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Když živočichář Béďa (Jiří Lábus) zakáže ve mlýně Gábině (Kateřina Lojdová) svlékání a ostatní ženy ho za to svléknou do naha, můžeme si všimnout vstupních dveří za Béďou. Nemaj žádný průzor, jsou poměrně vysoké a nad dveřmi je okno. Když však nahého Béďu ženy vyhodí ze mlýna, jsou dveře úplně jiné – malé, s průzorem a bez okna. (pjotri)
  • U řeky, když se lidé začínají svlékat na nuda pláži a doktor (Josef Stárek) se k nim přidá, Škopková (Helena Růžičková) vyjeveně osloví doktora: „Doktore, Vy...“ Přitom si s doktorem dávno tyká, a to od doby, kdy se málem stal jejím zetěm. (pjotri)
  • Scény, kdy se Škopkovi a Konopníkovi dočasně přestěhují na půdu, se měly odehrávat v noci (na faře i v kempu u řeky je tma), ale okénkem ve štítu je zřetelně vidět jasné sluneční světlo. (rakovnik)

Reklama

Reklama