Reklama

Reklama

Recenze (4)

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Charles Crichton, který se později vyprofiloval jako tvůrce vytříbených komedií, v počátcích své kariéry natočil výbornou "rodokapsovou" (brakovou) podívanou, z které v charakterizaci některých postav (Shorty/Short Round) a stylu filmu vychází druhý a čtvrtý díl dobrodružství kinematografického archeologa Indiana Jonese. O CHYŤTE HO! v podstatě platí to, co jsem napsal o posledním dílu Indyho, a to: "nejde nemilovat film, který miluje vyprávění". Typický "slocombovský" styl, spočívající ve svícení vyhraňujícím postavu z prostoru a které nemá žádný reálný základ (viz hřbitovní scéna v KRÁLOVSTVÍ KŘIŠŤÁLOVÉ LEBKY), je úchvatný hlavně na velkém plátně. Akorát typicky seriálově brakové vyprávění založené na cliffhangerech zde bylo nahrazeno typicky padesátkovým s dvěmi liniemi ve filmu s nápbaditou realizací jednotlivých scén, famózně zvládnutým rytmem a hrdinou, jenž je jako Indiana Jones, který namísto studování historie v knihovně a pátrání po "vykopávkách" čte komiksy a užívá si báječné dobrodružství... a s ním i divák. ()

Flego 

všechny recenze uživatele

Rodokapsová parádička z povojnového Londýna. Vtipná, zábavná a chlapčensky kúzelná. Štvrtá recenzia. ()

liquido26 

všechny recenze uživatele

Poválečný rozbombardovaný Londýn se stal krásnou kulisou této ztřeštěné a za vlasy hodně přitažené brakové komedie o partě kluků, která se na základě tajných kódů v šestákových románech snaží odhalit partu zločinců. ()

sator

všechny recenze uživatele

Vozy ve filmu jsou: dvoupatrový autobus AEC Regent STL 165 z roku 1933, skříňový náklaďák Albion 30 cwt  z roku 1925, Austin 12/4 Taxi Low-Loader z roku 1935, náklaďák Austin K2 z roku 1946, Beardmore Paramount z roku 1934, Bedford WLG 2-ton z roku 1931, Bedford WTL 3-Ton z roku 1934, náklaďák Chevrolet 1½-Ton [LQ] z roku 1929,  Jensen 3½ Litre S-type Tourer  z roku 1938, Lincoln Zephyr z roku 1936,  Morris-Commercial G2 S Junior Six Taxi  z roku 1936. ()

Reklama

Reklama