Reklama

Reklama

Romeo krvácí

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Grimaldi je newyorský policista, který pracuje v oddělení organizovaného zločinu. Kromě toho si však přivydělává jako informátor mafiánského bose Dona Falconeho. Za informaci o místě pobytu gangstera Nicka si vyzvedne odměnu na obvyklém místě a vrátí se domů, ke své ženě Natalii, kterou nade vše miluje, i když udržuje milostný poměr s mladičkou milenkou Sheri. Při přestřelce v hotelu zahyne nejen gangster Nick, ale také několik jeho strážců. Podle FBI zabíjela chladnokrevná vražedkyně Mona Demarková. Pátrají po ní nejen muži zákona, ale také gangsteři. Falcone má pocit, že Mona ohrožuje jeho pozici a nařídí Jackovi, aby ji zlikvidoval. Když ji policisté zatknou, má ji Jack dopravit do hotelu Niagara. Vražedkyně mu nejprve nabízí peníze, pokud ji propustí a potom ho úspěšně svádí. V nejlepším je však vyruší agenti FBI, kteří si pak z kolegy dělají legraci. Jack oznámí Falconeho spojce místo Monina úkrytu. Tam však gangsteři Monu nenajdou, protože se jí podařilo uprchnout. Rozzlobený gangster chce, aby Jack ženu našel a zlikvidoval jinak na to doplatí Natalie a Sheri. Jack najde Monu v hotelovém pokoji, ale nakonec přistoupí na její návrh. Ona opatří vhodnou mrtvolu, on zase papíry potvrzující, že Monu zabil. Tuší, že se ocitl v bezvýchodné situaci a navíc se mu začnou komplikovat i vztahy s oběma ženami. Sheri ho chce opustit, Natalie má plné zuby jeho nevěry. Navíc se znovu objeví Falconeho muži a jako trest i varování mu uříznou patu. Jack se přizná Natalii ke své spolupráci s mafií, dá jí všechny peníze a pošle ji pryč z města s tím, aby se po něm dvakrát za rok ptala v baru Holiday Diner. Potom se sejde s Monou. Ta se ho pokusí zabít, ale Jack se ubrání a postřelí ji. Ženě se podaří zmizet, a přestože Jack nepřestává být ve střehu, dostane se Moně do rukou. Vražedkyně ho donutí zaživa pohřbít zajatého Dona Falconeho a potom s ním chce strávit poslední noc. Jsou však zatčeni policií. Přes Jackovu zradu pro něj však mají kolegové jistou nabídku. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (70)

Šakal 

všechny recenze uživatele

Gary Oldman coby zkorumpovaný policista J. Grimaldy. Chlapík s neukojitelným apetitem resp. nutkavou potřebou ukojit kdejakou nenasytnou dámu resp. jámu, aby si nakonec uvědomil, že tu jedinou pravou, má resp. měl, po celou dobu vedle sebe. Leč na prozření už je příliš pozdě. (A)nebo ne? Romeo is Bleeding je netradiční neonoirovka s příjemným jazzovým podkresem, více než přesvědčivým G. Oldmanem a správně šílenou femme fatale L. Olin, jejíž zvonivý smích vás bude budit v noci ze spaní. Navíc, vidět její akrobatické číslo, při opuštění vraku auta, mistr útěků H. Houdiny, uzavřel by se před světem a ponořil do dlouhého tvrdého tréninku ._ Lehce nesoudržné, v prostřední části mírně rozvleklé, ale Medak to měrou vrchovatou dohání atmosférou, černým humorem, osudovostí, výtečným castingem a jako dobrý nápad se ukázal průvodce příběhem, v podobě vypravěče ve třetí osobě. Něco mi říká, že jsme se neviděli naposledy. Zajímavý komentář (pro mě): Gilmour93 ()

Jossie 

všechny recenze uživatele

Od samého začátku vás tenhle film chytne svým stylem. Jack v podání úžasného Garyho Oldmana ( výjimečně velmi dobře nadabovaný Zdeňkem Mahdalem) vypráví příběh toho, kým býval nebo jím možná ještě chvílema je, velmi poutavým a zajímavým způsobem a jeho komentování děj nijak neruší, naopak dělá film tím, čím je. Jack si žije svůj spokojený život poldy placeného mafií, posedlého touhou po penězích, které paradoxně na nic nepoužívá, jen je hromadí. Miluje svou ženu a přesto má kdovíproč i milenku a pak přijde jeden špinavý kšeftík a jedna osudová mrcha, která mu dokonale tuhle idylku zruší. Prostřihy dějů, které se teprve stanou příběh dělají zajímavějším a závěr je právě takový, jaký by měl být. ()

Reklama

Superpero 

všechny recenze uživatele

Podivnost u které se nedivím, že nevešla moc ve známost. Gary Oldman je dobrej, ale celej film tam chodí v moc velkym obleku a vypadá upoceně a zkrachovale. Hlavně to má ale strašně divnou zápletku. Jakási nájemná vražedkyně zápasí o moc s bossem mafie a oba využívaj Oldmana, kterej je přitom fakt zkrachovalec. Fakt to moc nedává smysl, ale má to i dobré momenty. Rozhodně vám utkví Lena Olin. Furt se tam svlíká a dělá nadržený ksichty, aby vzápětí s hurónským smíchem někoho zabila. A pak si ňák, nevim proč uřízne ruku. Viděl jsem uncut verzi se stopáží hodinu a padesát minut a bylo to fakt moc. Z neo noirového saxíku, kterej hraje celej film mám teď chuť spáchat sebevraždu. 50% ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

„You don´t own love. Love owns you..“ Mírný jazzový vánek profoukne nad zkaženým pódiem newyorkského Brooklynu a hrajíc si s listy nástěnného kalendáře, dovane až kdesi k zapadlému bistru v arizonské poušti. Usaďte se pohodlně do sedaček, virtuóz Oldman, ač se mu lepí smůla na patu, přichází.. Velmi dobrý nápad s vypravěčem ve třetí osobě a černý humor vykompenzují kvantitu zvratů ve druhé půlce Medakova filmu, který svým melancholickým příběhem připomenul starou pravdu, že až když člověk něco ztratí, teprve potom si uvědomí, jak moc to potřebuje. Tak snad zase 1. prosince, Gary… ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Lena Olin jako totálně ujetá a šílená ruská "zabijačka" jako kdyby vypadla ze Sin City nebo z nějaké Tarantinovky, Rodriguezovky apod. Bez sentimentu si uřízne ruku flexou a ještě se tomu šťastně směje, kakaja to ženščina... Její postava mě sice nadchla, ale zbytek filmu mě příliš nebavil. Bylo to celé příliš překombinované, vyumělkované a tak chtěně "noirové", až to působilo křečovitě. A pohřbívat mrtvolu pod okny věžáků v parku pod Brooklynským mostem bylo opravdu extrémně pitomé (snad to ale měla být nadsázka). Sciorra, Scheider a Wincott se mi sice líbili, zajímavý byl v menší roli "mladý" Ron Perlman, ale Oldman byl strašně nesympatický sr.č a Juliette Lewis mi byla protivná jako vždycky. Ani kvůli Leně Olin v postroji s umělou rukou tomu nemůžu dát víc než průměr. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (6)

  • Původně byla součástí obsazení také Ellen Barkin, ale štáb opustila, protože byla v době natáčení těhotná. (Gary)
  • Název filmu odkazuje na stejnojmennou píseň Toma Waitse, kterému patřilo i poděkování v závěrečných titulcích. (Gary)
  • Původně se titulní písní filmu měla stát „Always“, kterou přímo pro něj napsal Jon Bon Jovi, ale protože nebyl spokojen s jeho podobou během natáčení, stáhl ji. (Kwandar)

Reklama

Reklama