Reklama

Reklama

Na stromě

  • Francie Sur un arbre perché (více)
všechny plakáty
TV spot

VOD (1)

Bohatý podnikatel neochotně nabere dva stopaře. Když ale špatně odbočí, skončí všichni tři i s autem na stromě. (Netflix)

Videa (1)

TV spot

Recenze (140)

Socrates 

všechny recenze uživatele

Zábava začíná až po půlce, kdy se film mění v reality show, do tý doby je to nuda k uzoufání, navíc příšerně sestřihaná, a i proto je to asi nejslabší Funésova komedie. ___ Stejně je to paradox, že jeden z nejlepších komiků ever porodí takový tele bez špetky talentu, jako je jeho synátor Olivier. A na Geraldine bych teda nešáhnul ani kopačkou, leda že by měla pytel přes hlavu, vždyť její gezicht je směskou obličeje táty Charlieho a rozzuřenýho dobrmana... bojim bojim! ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Z mého pohledu trestuhodně nevyužitá šance, kdy v uzavřeném prostředí (i když bylo zcela zcela otevřený ) jsou tři herci z nich jeden je Fufu. Byla jedinečná možnost, aby si Louis vzal celej námět pro sebe a opět dokázal celýmu světu, že v kategorii obličejová mimika a herecká živelnost je top špička. Bohužel Louis nám v tomhle filmu dokazuje jak moc je milující tatínek, když až příliš často nahrává svýmu synovi, kterej má komediálního talentu asi tolik, co sandály tkaniček. Geraldine je tam pak vyloženě na ozdobu, což by ani tak nevadilo, protože ve svý době byla široko daleko najkrásnější herečkou na planetě, ale přece jen herečka jejího formátu by si zasloužila víc než povalování s Olivierem a jedno sliknutí. Pár vtipných situací si určitě ve filmu najde každej, ale všechno moh to bejt daleko vydařenější chechtací mejdan, kdyby tady nefungovala protekce. ()

Reklama

gogo76 

všechny recenze uživatele

Zatiaľ najhoršia "Funesovka" na akú som mal možnosť natrafiť a to som toho videl s Funesom celkom dosť. Keď dáme bokom fyzikálne zákony, pri ktorých takéto pristátie na strome jednoducho nie je možné, (moja 7 ročná dcéra sa pýta, "čo je to za blbosť, veď tam by sa auto neudržalo") , tak potom ako divák očakávam, že dostanem niečo, nad čím už divák hlavou krútiť nebude. Ale ono bude... Scenár je jednoducho katastrofa, príbeh fakt úplne debilný ako pre malé deti, teda mladšie než moja 7 ročná dcéra...Za celý film som nepočul jediný vydarený vtip a nezasmial som sa ani raz. To je na KOMÉDIU s Funesom šialene málo. Záver s príchodom novinára a tv štábu to celé ešte viac zbabral. Nuda, nuda a zbytočný film. Škoda času. 40%. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Obyčajne mi problémy spojené s logikou príliš neprekážajú. Lenže v Na strome sú tieto nedostatky natoľko do očí bijúce, že som musel na ne neustále myslieť. Prečo sa dvaja muži budili každé ráno čerstvo oholení? Kde vykonávali potrebu? Nevadili im telesné pachy, keď sa mladí mali tak k sebe? No a čo s tou vodou? To vydržali bez nej tak dlho? Nehovoriac o jedle. Ale možno to Korber myslel práve takto absurdne, lenže nepochopil som zmysel takéhoto zámeru. Potešil ma celkom nečakaný záver, ktorý naopak napriek svojej absurdnosti je aj na rozdiel od väčšiny filmu logický a trefný. ()

Una111 

všechny recenze uživatele

MÁTE PRÁVO NA SVÁ PRÁVA! - - - PRYČ, ZVÍŘE JEDNO! CHTĚL BY MI SEŽRAT PSA!! - - - Proč má tenhle film celkově tak nízké hodnocení? Bude to nejspíš tím, že tenhle Funesův film je tak trochu netypický, a proto možná nesplňoval očekávání jeho fanoušků. Já jsem se naopak při sledování dobře bavila, protože mne ten turbulentní humor ve Funesových filmech až tak moc neoslovuje. A tak si každý najde svoje ve správnou chvíli! A o tom to celé je! ()

Galerie (32)

Zajímavosti (12)

  • Děj filmu je ohraničen dny 15. – 20. září, ovšem oba muži ve voze jsou stále hladce oholeni. Po pěti dnech už by jim na tvářích rašilo strniště. (Robbi)
  • Třetí hlavní roli ztvárnil Louisův syn Olivier de Funès (po několika předešlých filmech natočených s otcem šlo o jeho poslední vystoupení před kamerou). Právě na jeho postavě avantgardního a svobodomyslného mladíka, který je v rozporu s životním postojem bohatého podnikatele, se někteří snaží najít ve filmu satirickou moralitu na stav francouzské společnosti přelomu 60. a 70. let, těžko ale soudit, zda to byla skutečně ambice Serge Korbera coby tvůrce spíše průměrných filmů. (argenson)

Reklama

Reklama