Režie:
Pierre MorelScénář:
Adi HasakKamera:
Michel AbramowiczHudba:
David BuckleyHrají:
Jonathan Rhys Meyers, John Travolta, Kasia Smutniak, Amber Rose Revah, Melissa Mars, Farid Elouardi, Sami Darr, Chems Dahmani, Richard Durden, Luc Besson (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Osobní poradce amerického velvyslance ve Francii, James Reese, má záviděníhodný život v Paříži se svou překrásnou přítelkyní Caroline. Jamesova skutečná vášeň je však jeho vedlejší práce agenta nízkého stupně pro CIA. Resse touží stát se agentem vyššího stupně a zažít akci v terénu. Jeho přání se mu splní jednoho večera, kdy mu jeho drahá polovička Caroline připraví romantickou večeři a při její příležitosti Jamese požádá o ruku. Dá mu prsten po svém otci a donutí ho slíbit, že ho nikdy nesundá. Chvíli na to Jamesovi zavolá jeho tajemný šéf a vyzve ho, aby jel pro svého nového parťáka Charlieho na letiště. Jamesovou první zkouškou je, aby zařídil jeho propuštění z francouzské celnice, na které je držen, protože se nechce vzdát svých plechovek s energetickými nápoji. Jak Reese zjistí, Charlie není žádný sofistikovaný tajný agent, ale vulgární a násilnický Američan, který celníky jen uráží. Reese vyřeší problém tak, že na tašku s plechovkami nalepí samolepku Diplomatic Mail. V autě, když jedou na večeři do restaurace, kterou Charlie vybral, Jamesovi vysvětlí, proč se obyčejných plechovek nechtěl vzdát. Měl v nich totiž ukrytou svou zbraň. Charlie Jamesovi prozradí, že byl poslán do Paříže, aby objevil drogový gang, který je zodpovědný za smrt děvčete, které bylo neteří ministra obrany. V čínské restauraci, kde poté, co oba sní večeři, Charlie zaútočí na číšníka a nato se strhne přestřelka, při které Charlie zabije všechny pracovníky restaurace. Naživu nechá jen jednoho, který mu prozradí, kde je ukrytý kokain, který Charlie hledal. James časem zjistí, že příběh s neteří ministra obrany je smyšlený a že ve skutečnosti je Charlieho úkolem vysledovat skupinu pákistánských teroristů. Důkazy je zavedou až do bytu, kde se teroristé ukrývají. Charlie je všechny pozabíjí a na základě stop, které oba agenti najdou v bytě, usoudí, že se teroristé chtěli pokusit o útok s výbušninami připnutými k tělu. Další zajímavou skutečností je to, že jsou v bytě na zdi pověšeny fotografie právě Jamese... (TV Prima)
(více)Videa (2)
Recenze (862)
TOTO je DOUBLE koment. - Zbožnujem oboch - Sly / J3V ale v tomto prípade Sly musí s EXP ustúpiť ! Jasne - úmysel bol z každej strany iný ! To, čo so Mnou urobil Johny - to sa ale kdekomu nepodarí ! Kde Sly vsadil na D.L ( chem ing. ) mal nasadiť JEHO ( to by sa ale parádne pokrčil scenár a roztrhalo ego pár zapadajúco / vychádzajúcim perličkám na vyleštenom akčnom nebi...) Aj ON predsa patrí , síce nie do akčných, ale do 80´s určite ! No pohľad na guvernéra / trademark B.W. úškrn - ee. Jasne - Besson fabrique - snímky som schrúmla ,ako sova myš. Možno slabá chvíľka ( možno ani ee - videla som ich totiž 2 x ) J3V vyhráva ...... ()
Výplach jsem čekal v podstatě oprávněně, jen by to asi chtělo lepší akci na dálnici (neskládám básně), a v přestřelkách z toho nedělat jen klipovitou smršť Travolty a jeho kvérů. Jinak jsem ovšem v rámci žánru spokojen, i když tam tu čtvrtou hvězdičku tlačím jen kvůli hlavním hereckým hvězdám. Vzhledem k tomu, co má Pierre na poli akčních pecek za sebou, jsem čekal minimálně stejný adrenalin jako u Taken. Nic takového se bůhvíproč nedostavilo, a já si From Paris With Love zapamatuji jako šílenou jízdu plnou rychlé akce a sprostého, průměrně vtipného Travolty. P.S. Je dobře, že Meyers se vedle svého partnera neztrácí zdaleka tolik, jak jsem se obával. ()
Stejně tupý scénář jako u 96 hodin, jen v trochu odlehčenějším a o hodně akčnějším pojetí. John Travolta se automaticky vyšvihl na post rádoby nejvíce cool akční postavy roku, se svou vyholenou hlavou, koženou bundou a bradkou kosí Číňany, Pákistánce a fundamentalisty po stovkách, se stejnou kadencí z reproduktorů létají fucky, shity a další nejrůznější spletence nadávek, uspořádaných do rádoby cool hlášek, až jsem nakonec na Morelovu hru přistoupil, vyhodil mozek před sebe na stůl a bavil se jako u akčního filmu už dlouho ne. Pravděodobně vzniknul nejrasističtější film roku a já jsem každou chvíli nevěřil svým očím (očekávám den, kdy u Bessonových dveří zazvoní chlápek s plenou na hlavě a zadrátovanou krabicí v náručí, nebo zadrátovanou vázou). ()
Asi tak .. Tak budeme točit, Luc napsal další bezvadnej akční scénář. Necháme tam trochu romance, ať vezmou chlapi i svoje polovičky, a ve scénáři je všude poznámka hodně akce, takže to nuda nebude. A kdyby něco, tak krásy Paříž to jistí. Dokonce máme i Travoltu! Snad si nikdo nevšimne, že děj je chatrnej (maximálně škarohlíd si může všimnout drobného přehmatu na velvyslanectví, kdy rámy na detekci kovů nepracují na 100%), Travolta tlustej (to zamaskujem narážkou na Pulp Fiction) a akce natočená jak pro zpravodajství na Nově. Trailer se taky poved, aby né, když nám to natočil ten chlápek, co má za sebou povedených 96 hodin. To se prodá. ()
Zbytečné, pitomé a nudné. Taken jsem žral každou minutou i přes prostoduchou zápletku právě proto že si na nic nehrál a šel za svým se smrtelnou odhodlaností. Další pokus o návrat Johna Travolty do první ligy se přitom měl odehrávat ve stejném duchu - jako odlehčená cheesy zábava s agentem magorem a agentem lamou v hlavních rolích. Nebyl by to ale Besson kdyby tohle nepochopil a nenapsal půlku scénáře filmu tak, že se bere úplně vážně a Waxovy skopičiny do něj patří tak nějak úplně omylem... takže pak nejen že ony samotné nedávají smysl a ani nejsou moc cool, ale i všechno ostatní kolem nich je směšné a bez špetky snesitelné uvěřitelnosti. 5/10 ()
Galerie (107)
Zajímavosti (13)
- Pro roli holohlavý John Travolta se bál, jaká bude reakce na jeho radikální změnu image. Podle jednoho internetového průzkumu vyšlo najevo, že podle dotázaných mu holá hlava sluší více než vlasy. (Olík)
- Ve scéně, kdy se John Travolta (Charlie Wax) dívá dalekohledem, je možné si všimnout, že se dívá špatným koncem. (Conspi)
- Keď Caroline vstúpi do Jamesovho bytu, je možné vidieť knihu 'Nikita', ktorú napísal Luc Besson. (m.a.t.o.)
Reklama