Reklama

Reklama

Měsíc 44

  • Západní Německo Moon 44 (více)
Trailer

Obsahy(1)

V roce 2038 jsou přírodní zdroje na Zemi vyčerpány a nadnárodní korporace provádějící těžbu na vzdálených planetách spolu vedou nevybíravou konkurenční válku. Agent Felix Stone (Paré) je vedením jedné ze společností vyslán na strategicky důležitý Měsíc 44, aby ve zdejší napjaté atmosféře mezi drsnými piloty z řad vězňů a jejich mladými navigátory, vypátral její záhadně zmizelé těžební lodi. Napětí houstne a to ještě nikdo netuší, že se k Měsíci blíží plavidlo konkurenční firmy, která jej má v úmyslu zabrat... (choze)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (133)

J.Connor 

všechny recenze uživatele

Jedno z prvních sci-fi, co jsem viděl, pročež se nemůžu ubránit kladnému hodnocení, i když je to jen z nostalgie. Na druhou stranu Michael Paré jako charismatický agent a Malcolm McDowell jako neméně charismatický záporák, k tomu podivná klaustrofobní atmosféra, všudypřítomné vedro a zvláštní koexistence oněch navigátorů a samotných letců. K výčtu herců bych určitě doplnil Deana Devlina v roli jednoho z navigátorů. Dlouhodobý spolupracovník Emmericha - producent a scénárista (scénář např. Hvězdná brána, Den nezávislosti, Univerzální voják, Godzilla aj.). ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Jednoduchoučké sci-fi, které je viditelně uděláno "na koleni" za pár drobných. Roland Emmerich jako budoucí největší ničitel planety Země předvádí svůj potenciál. Něco málo lze odpozorovat, ale dost to ruší převlečené vrtulníky za super future stíhačky:). Herci jsou, jak je u podobných filmů zvykem, průměrní a podprůměrní a nejznámější je z nich jistě Malcolm McDowell a Michael Paré. Měsíc 44 patří mezi filmy z konce 80 let a začátku 90 let, které se snažili využitý sci-fi "v tom dobrém" a ignorovali své možnosti. Na jednu stranu je to dobře, že takové filmy vznikaly, protože ukazovaly skutečné možnosti a nepřeberné nápady žánru, ale na druhou stranu jejich rozpočty neměly šanci dostat je dále než na vhsky.... Škoda, dobrých sci-fi je málo a každý pokus by měl být aspoň trochu oceňován. ()

Reklama

Tiiso 

všechny recenze uživatele

Dodnes si vzpomínám jak jsem tento film s kamarádem nahráli na videorekordér z rakouské státní televize ORF a slavili díky tomu malé vánoce. Pořád byl odvysílán ve stereo zvuku a my jsme při následné projekci byli naprosto vyřízení. No psal se asi rok 1993 a domácí prostorový zvuk byl v plenkách a mohl si ho dovolit jen málokdo. A tak nám občasný stereo efekt, který se při přeletu vrtulníku či při střelbě objevil tu v levé či pravé bedýnce připadal jako zjevení. Film není až tak převratný či vynalézavý ve svém žánru, ale jako debut nějakého tehdy neznámého němce je ucházející. Mě tenkrát přišel vynikající, nezapomeňte v čem jsme vyrůstali. Dnes je člověk objektivnější. Už tehdy Emmerich ukazoval kudy se bude ubírat jeho filmová cesta. Pro spousty lidí se jeho díla jeví dost pateticky, naivně a hodně komerčně. S tím souhlasím, ale měli by jsme také uznat, že jeho filmy oplývají určitou dávkou originality. ()

lekr 

všechny recenze uživatele

Nebylo to vůbec špatné...ačkoliv film je téměř neznámý s neznámými herci dokázal mě pouhý obal DVD v trafice uchvátit natolik abych si ho koupil...příběh je napínavý a místy akční a celkem se mi líbil a to i když se všechny scény točili jen na pár místech.....hlavní hrdina mi byl taky sympatický a to i když je to něco mezi Jamesem Bondem a Ethanem Huntem..ale tohle celý by patrně bylo lepší jako počítačová hra než film...možná pak by to ode mě dostalo plný počet!!!! ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

Hi! Welcome to Moon 44. My name is Tyler. Rolland Emmerich potvrzuje Měsícem 44 známou pravdu, že bytostně béčkovým tvůrcům pomáhají podvyživené rozpočty dosahovat výsledků, které jsou v jednotlivostech zaměnitelné s uměním; pomni smutný osud Petera Jacksona. Za německé peníze a v německých studiích Emmerich s Devlinem modeluje ve vši lacinosti 7 000 000 DEM působivě nehostinný svět extraterestrické těžařské kolonie. Díky oslepujícímu protisvětlu, nemilosrdnému kontrastu, chladným neonům, industriálním členitým interiérům (a lajdáckému přepisu na DVD z dílny Řiťka Video) vidíte jen málo z toho, čím se levné velkolepé filmy obvykle prozradí. Dojem vytoužené spřízněnosti s obdařenějšími projekty podtrhuje soundtrack Joela Goldsmitha, který jakoby se nemohl rozhodnout, chce-li být spíš Vangelisem nebo monetizovat to, co jako by spadlo pod stůl slavnějšímu otci při ozvučování Total Recall (které přistálo do kin o měsíce později). Práci se zápletkou zvládá sice Emmerich hůř než výpravu, ale pomáhá mu, že podklady vůbec nejsou zlé. Když (se) právě neplýtvá celuloidem na legrační honičky vrtulníků po temných kaňonech a macho výstupy, zahalenými mraky testosteronu a bůhví proč nepřetržitě unikající páry, sledujeme zajímavě se rozvíjející třídní (ve školním i marxistickém smyslu) střet grázlů a nerdů v blade-runner-alienovsky bezskrupulózním prostředí galaktického korporátu. Film zanechal nutkavou chuť instalovat Unreal Gold. ()

Galerie (22)

Reklama

Reklama