Reklama

Reklama

Obsahy(1)

… řeší případ na rozloučenou. Příběh otce a syna, svérázných detektivů... Televizní film Jaroslava Dietla je v žánru detektivní komedie. Vedle J. Dietla je autorem scénáře přední český mim Boris Hybner, který je zároveň s Milošem Kopeckým jedním z dvojice představitelů hlavních rolí. Příběh detektivů otce a syna se odehrává převážně v důstojném prostředí koncertní síně. Kdo připravoval atentát, načasovaný přesně podle partitury skladby Josefa Haydna, jaký osud stihne slavného dirigenta Castellaniho, jakých překvapivých metod použije dvojice detektivů? Děj plný nečekaných zvratů a překvapení slibuje dobrou zábavu. (Česká televize)

(více)

Recenze (8)

Blofeld 

všechny recenze uživatele

Ústřední dvojka Kopecký-Hybner je skvělá, stejně jako řada dalších herců (dokonalá Laďka Kozderková), ale scénář je dost nevýrazný. Škoda, potenciál tu určitě byl... ()

Ironfood 

všechny recenze uživatele

Scénář nejspíš Dietl s Hybnerem psali až při natáčení a ani se nestačili dohodnout, o čem by ten film vlastně měl být. První dvě třetiny jsou dost zoufalé. Jedna zbytečná scéna za druhou, sem tam proloženo nějakým průměrným fórem. Teprve když se Kopecký převlékne do četnické uniformy, začne to mít trochu grády, ale celkový dojem už to nezachrání... ()

Reklama

Rumplcimprca 

všechny recenze uživatele

Tohle nefungovalo. Hybner tam moc nezapadá a mistr Kopecký podává standardní výkon, i když se - a právě Hybner s Dietlem snažili - tak vytvořili sice něco neokoukaného, ale člověka to prostě nebaví a občas scény sklouzávají až do trapného vyšumění... I mistr se holt někdy utne, film disponuje jen velkými jmény našeho filmu a výsledek je stejně tristní. Ale tenhle přešlap všem zúčastněným rádi promineme, že? ()

coulismoulis 

všechny recenze uživatele

Drobná televizní komedie, na dobové poměry nadprůměrná, s odlehčenou atmosférou groteskního „vše-Západu“, kde nechybí komičtí francoužští policisté, německé zámky, italští hudebníci a anglické lady. Úvod byl velmi slibný, škoda, že v druhé polovině děj nabral rychlejší tempo a už dechem nestačil. Postavy zůstaly jen chabě načrtlými karikaturami. Kdyby byl vznikl druhý díl, mohl by se cele věnovat „horkokrevné jižance“ Laďce Kozderkové, protože by si to její skvělá (a naprosto nevyužitá) postava zasloužila. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Bergman a Bergman, detektivní kancelář je parodie, která trochu zůstala na půli cesty. Každý z autorů scénáře totiž nejspíš chtěl jiný film, a tak to dopadlo. Místy velmi vtipný snímek, místy pouze úsměvný, chvílemi lehce trapný, kdy každá Hybnerova klaunská etuda (obracení houslí) nebo každá úderná hláška („A jak vždycky říkám: Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.“ - „To říkal Suvorov.“ - „Suvorov? Neznám. Dejte ho pro jistotu zatknout.“) je jako dar z nebe. Miloš Kopecký na mě zpočátku působil dosti unaveným dojmem (on tedy pravda hraje postavu chvílemi zmatenou víc než kapitán Lassard z Policejní akademie) a na Borisi Hybnerovi bylo vidět, že herectví a mluvení není ta nej kombinace. Ovšem od okamžiku, kdy se otec převlékl za četníka a syn za člena orchestru, bylo vše v naprostém pořádku. Tři hvězdičky a kousek dávám i za skvělého dirigenta Jana Přeučila. „Pane Jordane? To E bych prosil podržet, dokud vám neukážu, ano?“ - „Mě vyrušil ten výbuch, pane dirigente...“ - „Jaký výbuch? Výbuch to bude zítra, až mi nezahrajete to dvojité staccato.“ ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama