Stolberg - Season 2 (2007) (série)
Německo,
2008, 1 h
Režie:
Christine HartmannScénář:
Alexander AdolphKamera:
Helmut PirnatHrají:
Rudolf Kowalski, Aurel Manthei, Victoria Mayer, Florian Martens, Heike Trinker, Thomas Feist, Martin Stührk, Antonio Wannek, Kathrin von Steinburg, Hanno Friedrich, Arno Kempf, Bettina Lamprecht (více)Hrají
Rudolf Kowalski
Nejlepší seriály:
O Vánocích (2020) (seriál)
Schimanski (1997) (seriál)
Volejte policii 110 (1971) (seriál)
Aurel Manthei
Západní Německo
Nejlepší seriály:
Stromberg (2004) (seriál)
Volejte policii 110 (1971) (seriál)
Místo činu (1970) (seriál)
Victoria Mayer
Západní Německo
Nejlepší seriály:
Průsmyk (2019) (seriál)
Berlínská mise (2016) (seriál)
Stromberg (2004) (seriál)
Florian Martens
Východní Německo
Nejlepší seriály:
Speer a Hitler (2005) (seriál)
Kriminalista (2006) (seriál)
Sami proti času (2010) (seriál)
Heike Trinker
Západní Německo
Nejlepší seriály:
My jsme Vlna (2019) (seriál)
Verbotene Liebe (1995) (seriál) - herec, a.z.
Místo činu (1970) (seriál)
Thomas Feist
Nejlepší seriály:
Místo činu (1970) (seriál)
SOKO München (1978) (seriál)
Poldové z Rosenheimu (2002) (seriál)
Martin Stührk
Západní Německo
Nejlepší seriály:
Místo činu (1970) (seriál)
Kriminálka Stuttgart (2009) (seriál)
Doktor z hor: Nové příběhy (2008) (seriál)
Antonio Wannek
Západní Německo
Nejlepší seriály:
Válečná generace (2013) (seriál)
Berlínští psi (2018) (seriál)
Schimanski (1997) (seriál)
Kathrin von Steinburg
Nejlepší seriály:
Místo činu (1970) (seriál)
Zločin v Alpách (2019) (seriál)
Rozmarné jaro (2011) (seriál)
Hanno Friedrich
Západní Německo
Nejlepší seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál) - herec, a.z.
Místo činu (1970) (seriál)
Rozmarné jaro (2011) (seriál)
Arno Kempf
Západní Německo
Nejlepší seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Místo činu (1970) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Bettina Lamprecht
Východní Německo
Nejlepší seriály:
Die ProSieben Märchenstunde (2006) (seriál)
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Kriminálka Berlín (2012) (seriál)
Thomas Fehlen
Západní Německo
Nejlepší seriály:
Místo činu (1970) (seriál)
Die Eifelpraxis (2016) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)