Reklama

Reklama

O tom vás přesvědčí tři drsné „černočerné" minipříběhy s extrémně vtipnými momenty, které mají jedno společné: začaly v zastavárně jednoho malého města... Richard (Matt Dillon) zde při průjezdu městem nalézá snubní prsten patřící jeho ženě, který před lety záhadně zmizela. Pátrání po ní a jejím únosci jej zavede do nejtemnějších koutů města, kde se musí vypořádat s feťáky, kteří zpackali přepadení místního drogového bosse, imitátorem Elvise a celou řadu dalších originálních postav. (Bohemia MP)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (283)

hrona 

všechny recenze uživatele

Opět další film s velikým nádechem černého humoru. První historka nasadí laťku neskutečně vysoko, příběhy natvrdlých zločinců rádoby mafiánů lezou hodně do zelí legendárním historkám z podsvětí 5*. Druhý příběh, ve kterém se opět setkáváme s Elijah Woodem je zasažen na poněkud vážnější notu, sic je zde pokus také o černé vtipy, je to přeci jen už trošku komíhající, přes to stále udržitelné 3*. Třetí historkou už se filmaři pokoušeli slepit a uzavřít přes děj Elvise Presleyho celý film do jakéhosi spojeného celku a to se moc nepovedlo 2*. Ještě že čtvrtá bonusová historka, která uzavře i tu poslední malou záležitost, vrhne opět film na vyšší úroveň. Suma sumárum. Není to megapecka, ale za podívání pro milovníky brutálního černohumoru to rozhodně stojí. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

,,Odcházím! A víš proč? Protože mám pičku!" Ani se mi nechce věřit, že tohle točili Amíci, páč černý humor, co z toho stříká, bych si tipnul na Anglány (a v jistých chvílích na Australany). Půlka filmu je na tripu, pak přijde romance, do toho vstoupí Ďábel, smrt, armáda nahých ženských ,,zombie" a celé to vrcholí slaďákem od Elvise s neplánovaným ohňostrojem v pozadí. Normální postavy aby člověk pohledal. A výslech Froda je doprovázen slušivým gore. Poprvé jsem vyprsknul, když zhulenci začali válcovat psí hřbitov, to se prostě nedalo. ,,Schwarzenegger je z Australie!" ,,Ne, je z Austrie." ,,To je skoro to samý." ()

Reklama

Axis 

všechny recenze uživatele

Známý ksichty, hrozný hlášky, pár mrtvol, nějaký nácci co jsou nacci jen proto že paní domácí hlavního nácka umí dobře vařit, Elvis, buranská sodomoie, holky co mají vlastní klec a jsou na vrcholu. Hroznej pelmel u kterýho vlastně nevím co jsme to sakra viděl a jestli to nebyl jen drogovej sen. Na druhou stranu "Rejža" Kramer do toho nacpal svůj podmanivej styl, prapodivný filtry, zpomalovačky, kamerový parádičky a tak mi je šumák o čem to vlastně bylo. ()

Jordan 

všechny recenze uživatele

Aj po dvadsiatich rokoch sa stále dajú nájsť početné príklady filmov, ktoré sa snažia byť "novým Pulp Fiction", no nie sú, nebudú a nemajú šancu ním byť... Avšak tento pokus má niečo do seba - zrejme vďaka zapojeniu akýchsi mysterióznych prvkov do deja... No aj tak - tá snaha o podobnosť s "Originálom" (hoci aj so samotnej snahy robí film srandu v prípade imitátora Elvisa Presleyho a narážkami, ktoré naznačujú, že film si je vedomý toho, že bude porovnávaný s PF a že sa na neho odkazuje a z neho vychádza, čo je črta sympatická) vo všetkých formálnych a obsahových prvkoch je priveľká na to, aby to bola náhoda a iba úprimný pokus o malý film bez inšpirovaním sa Tarantinom... A tu prichádzame k jadru problému: hodnotiť film vzhľadom na kontext a teda z uvedomele post-modernistického hľadiska? Vznikol by tento film a vyzeral by tak, ako vyzerá, keby nebolo Pulp Fiction v prvom rade? Ak nie, tak potom vďaka bohu za P.F. Ak však áno, tak do čerta s P.F., lebo nutne implikuje porovnávaciu "súťaž", z ktorej P.S.Ch. nemôže vyjsť víťazne. A pár poznámok k filmu (a dôvodov, prečo iba tri, aj keď to bola v podstate fajn zábava): prišlo mi to, že HLAVNÁ bola druhá, prostredná poviedka - tá bola aj najdlhšia, tá bola aj jediná skutočne nejako uzavretá, mala nejaký oblúk, zápletku, dej, pointu (aj keď na konci v podstate predvídateľnú) - a k tejto jednej poviedke boli prifarené ďalšie dve ako predkrm a dezert, tie však už nie sú také dobré, prvá ešte ujde, lebo má celkom fajn Walkera, ktorý ukázal, že má aj inú polohu, než "rýchlu a zbesilú", posledná má síce veľmi fajn nápad s mestom rozdeleným na 2 tábory a zvláštnou, podivnou atmosférou čudnosti a inakosti, no Fraser je vyslovene otravný a celé, ako to ide odnikam nikam, to aj tak nejak nijako "skončí"... samotné predely v Pawn Shop-e sú celkom fajn. Elijah Wood sa profiluje ako herec podivínov, úchylov, čudákov a magorov (Sin City, Maniac). Štvalo ma však (a to zráža jednu hviezdičku), že je to častokrát nedôsledné - napríklad v dvojke - ako je možné, že Matt Dillon, jazdiaci v priemernom aute, priemerne oblečený, s lacne vyzerajúcou ženskou a buranskými maniermi týpka z nižšej strednej vrstvy, idúci autom na svatobnú cestu do Orlanda, si mohol dovoliž prsteň za 17 000 dolárov a predtým prvej manželke dať urobiť custom-made prsteň tiež vo veľkej hodnote? Okej, toto možno nie je podstatné, ale podstatnejšie je, že tie ženské, ktoré žili +/- 6 rokov v klietkach, vyzerali ako veľmi sexy modelky, s oholenými ohanbiami, dokonalými telami a veľmi čisto - aj tá špina na nich vyzerala ako módne naaranžovaná... Mňa takéto nedôslednosti dokážu mrzieť a rozčuľovať. ()

zbyshek 

všechny recenze uživatele

Takovýhle odvaz už jsem u filmu hodně dlouho nezažil. Naprosto nečekaná rána plná energie, vtipu a kvality. Po pár minutách sledování byste rozhodně netipovali, že po necelé dvouhodinovce budete naprosto uchváceni. No tedy, já rozhodně byl. Nejprve trocha nostalgie za Paula Walkera, a poté brilantně secvakané příběhy, které měli prakticky vše, co bych očekával od správného filmového počinu. Pro mojí osobu je to jedno z překvapeních roku. 90%! ()

Galerie (59)

Zajímavosti (8)

  • Poté, co Richard (Matt Dillon) vytrhne stránku z telefonního seznamu a hodí další postavu na akvárium za sebou, seznam mizí. (Timak)
  • Při rozhovoru Vernona (Lukas Haas) s postavou The Man (Thomas Jane) poté, co byl sražen Randyho (Kevin Rankin) autem, The Man kouří cigaretu. Ovšem v detailním záběru nemá cigaretu v puse, protože ji drží v ruce, ale hned v dalším záběru ji má zase opět v puse. (Timak)
  • Po záverečných titulkoch nasleduje krátka scéna. (zanvalzans)

Reklama

Reklama