poster

All That Jazz

  • USA

    All That Jazz

  • Slovensko

    All That Jazz

Drama / Hudební / Komedie / Muzikál

USA, 1979, 123 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Erian
    *****

    Roy Schneider, který se mnohým z nás zapsal do povědomí jako příslušník pobřežní hlídky ze Spielbergových Čelistí si po komerčním škváru první jakosti odběhl k téhle filmové lahůdce, která sídlí bezkonkurenčně v top ten v mém muzikálovém nebi. Narozdíl od líbivých, pestrých a pozlátkových scén leckterých muzikálů, které příběhem pokulhávají a sázejí na výpravu, kostýmy a hlasové projevy, tak tenhle kousek se ostatním vymyká svou depresivní atmosférou, lidskostí, všedností tématu, aby konečnou panoptickou scénou rozjařil závěrečný odchod z jeviště svým "Bye bye Life" s děvami oblečenými jako krevní řečiště, aby své pulzující srdce nechával doznít v nás.... Pro mě extravagantní trochu faustovský zážitek, který pulzuje a rozpaluje srdce všech fanoušků. Pro Schneidera jedna z již nepřekonaných rolí, jeho životem uštvaný cigaretovým kouřem zahalený choreograf nám ukazuje na pekelnou dřinu v zákulisí, kterou si my smrtelníci a profesionálně se nevlnící pozemšťané ani nedokážeme představit. Zážitek na furt!(26.9.2008)

  • kaylin
    *****

    Ukázka toho, jak může být muzikál silným dílem, který má netradiční, dramatický příběh. Hudbou a zpěvem se dá vyjádřit v podstatě všechno, třeba i pomalé umírání, které si člověk vlastně zapříčiní sám jen tím, že se nedokáže zastavit. Bob Fosse natočil snímek o sobě a přichystal si tak vlastní pietu, díky čemuž je "All That Jazz" ještě silnější. Výborný Roy Scheider a hlavně nezapomenutelné hudební a taneční momenty. I smrt může být za určitých okolností krásná a umělecky nádherná. A když ne smrt, tak minimálně loučení.(16.12.2013)

  • ad
    *****

    Upřímně řečeno, muzikály moc nemusím, protože mi přijdou ploché a o ničem... Ne tak tento, užil jsem si ho od svižného začátku, až do halucinogeního, geniálně vystavěného konce, který je sám o sobě jedním z nejsilnějších filmových finále, co jsem kdy viděl (vlastně nejsilnější) - "Some of these days, you gonna miss me..." :)MMCH, Rob Scheider se tu občas zaobírá střiháním filmu o standup komikovi, a následnými kritikami na tento film...že by odkaz na Lennyho?(20.5.2005)

  • gudaulin
    *****

    Filmografie Boba Fosse není bohatá na tituly, ale přesto je tenhle tvůrce považován za hlavního architekta moderního amerického muzikálového umění 2. poloviny 20. století. All That Jazz je jeho tvůrčí vrchol, dokázal v něm zužitkovat desítky let práce na divadelních jevištích, osobní zkušenosti s uměleckým prostředím od útlého věku až po vyčerpávající turné a náročné premiéry zralého věku, kdy se už od něj čekala jen další přelomové vystoupení. Je tam všechno - láska, nevěry, manželské ztroskotání, umělecké kompromisy ve věčném sváru s producenty, stres, deprese, alkohol a prášky na povzbuzení, nekonečné zkoušky, umělecké hledání a neustálé pochybnosti o své vlastní práci i práci druhých. Kdo se podívá na All That Jazz, má před sebou všechna lákadla, která může americký muzikál divákovi poskytnout - krásné ženy, chytlavé melodie, úžasné choreografie, ale taky šmíru, kýč a muzikáková klišé. Tenhle snímek poskytl životní roli Royi Scheiderovi, který se stal převtělením skutečného Boba Fosse a podal ohromující výkon. All That Jazz je narozdíl od svých starších sourozenců ze 30.-50. let mnohem víc hledačský a originální. Myslím, že je schopný upoutat i diváka, kterému jinak tenhle žánr nic neříká. Celkový dojem: 95 %.(3.9.2012)

  • andrii
    ****

    Tvůrčí i životní brainstorming rozlévající se v nekonečný mejdan živelného uměleckého zápalu pokřtěného slastnými neřestmi, které jsou dopingem, živou vodou tvůrčí obsese, ale i nespoutaným koktejlem balancování na periferii vedoucím k vlastní sebedestrukci. Síla scény taktů umělecké imaginace, erotické jiskření doteků vášnivého temperamentu tanečních kreací, svůdná fascinace muzikálových reflektorů, pokušitelská vábení pozlátka showbyznysu, energický workholismus, dokonaný zlatavý triumf múz jevištních na prknech euforického transu, výživná extáze tvůrčího i životního statutu quo. Show musí pokračovat až na doraz, adrenalinovou, spalující jízdou na perutích kabaretu k zaslouženým vavřínům.(28.8.2013)

  • - Adresa na lahvičce s léky, které každé ráno užíval Joe Gideon, byla "61 West 58th Street". Bob Fosse opravdu žil na 58. ulici (58th Street). (džanik)

  • - Julie Hagerty se kdysi zapletla s režisérem-choreografem Fossem a ve filmu dostala malou roli. Její nahrávka ovšem skončila ve střižně. (džanik)

  • - Videokazety s tímto filmem byly první, které nesly záznam zvuku ve formátu stereo. (džanik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace