poster

Jedlíci aneb Sto kilo lásky

  • anglický

    Two Hundred Pounds of Love

    (festivalový název)

Komedie

Česko, 2013, 108 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ilicka
    odpad!

    I believe I've seen hell. And it was... this. Myslela jsem, že Westernstory v této pětiletce nic netrumfne, ale stalo se. Obsah Magnuskova filmu nedává smysl, jeho sledování navíc provází fyzické utrpení ze scén, které tvůrci zamýšleli jako vtipy (?), ale nedá se jim při troše zdravého rozumu zasmát, také z naprosto nezvládnutého střihu, který dává vzpomenout na počátky kinematografie (viz Fuxoft: http://www.youtube.com/watch?v=EYBjxbVg_-E ) a pekelného mixu zvuku. PS: Pointa v tomto případě zabíjí.(26.1.2014)

  • insurgentes
    *****

    Normálně to asi bývá tak, že někdo (nějakej "filmař" nejspíš) dostane nápad, a tak na něj začne shánět prachy. Tady to bylo evidentně naopak - tady měl nejdřív někdo prachy na reklamu, tak k nim začal shánět filmaře. Konkrétně majitel nějakýho zdechlýho salonu krásy a jednoho hotelu. Pravděpodobně jde o tu samou osobu, a - já po tom nepátral - ale nic bych za to nedal, že to byl někdo z babišovy stáje (nebo babiš sám), protože do jedný z hlavních rolí prosadili toho zmrda stropnickýho, kterej potřeboval ten svůj kuní xicht před volbama trochu mediáně provařit (vzhledem k tomu, že nikdy v ničem pořádným nehrál a nikdo si ho jako herce s ničím nespojuje). Setkáváme se tu tedy se zajímavým novým trendem: product-placement už není "ve filmu", on je to film celý sám. No dobře, no. Taková je halt doba. Magnusek už se uklidnil a sám sobě nadělil roli dobrotivého méďy - tentokrát rezignoval absolutně na kritiku čehokoli a jen svým chlebodárcům poslušně zobe z ruky. Dodatečně nalepená chatrná kostrička děje je zamozřejmě k smíchu, ale ne tak, aby se člověk doopravdy zasmál. Takže celýmu filmu vévodí obskurní vykopávka Dáda (znáte ten trek od Supercroo... "jo, dádo, to je pro tebe! Terorizuješ nás už od osmdesátých či sedmdesátých či padesátých let, děvko! Terorizuješ už mýho fotra!" - můžou si tam přidat "..a budeš terorizovat i mýho vnuka"). Jako jestli jsem se párkrát zasmál, no možná jo. Určitě to není žádný skvost kinematografie. Ale 16% a 63. nejhorší film si to doopravdy nezaslouží. To mám zase pocit, že gényjové z čela žebříčku dali Magnuska do klatby za to, že se kdysi nebál říct trpkou pravdu těm hlupákům do očí. Je to zvláštní, ale pravdoláskaři ze všeho nejmíň rádi slyší pravdu. No a proti tomuhle vymítání Magnuska se snažím protestovat svýma pěti hvězdičkama. Čau, vi voly.(28.9.2014)

  • bourec
    odpad!

    Tak zase vod Magnuska píčovina jaako prase.Vylágroval celej hereckej ansábl z Primy a Novy,takže herecky je to děs a hrůza.Děsný dialogy tomu taky moc nepřidaj,navíc vulgarity sou naprosto mimo mísu.Dějově děs,ale bohužel si myslim ,že z padesáti procent to chování,váha,inteligence,vkus je přesně ta naše malá zaprděná zemička.Něco jako natočenej Blesk magazín a Rytmus života.Smutný.A poprvé,ač taky nevážim šedesát kilo a mám docela nadváhu,se mi z herců v tomhle filmu dělalo šoufl.0%.(17.8.2013)

  • Corpsegrinder
    odpad!

    Hyperpíčovina která z tlustejch lidí dělá tupý prasata což jak jsem z reklamní kampaně pochopil by asi neměla. Herci jsou otřesný ať už jde o Milana Cháru kterej tutově zaskakoval v Pacific Rim za jedno z monster a nebo Dádu Patrasovou která podala nejlepší hereckej výkon v Kuřátkách při konverzační scéně s žížalou. Magnusek pracující na plastický chirurgii asi 150kg ženský vnutí že je hubená a hezká, co však panu režisérovi uniká je to že toto je v reálu jen lež která se říká ze slušnosti a nemyslí se vážně. Film je o tom že se tlustý maj postavit tomu že tlustý jsou ale nikdo to ve filmu neudělá. Neustále jim někdo ve filmu říká že jsou vyžraný a všichni jsou v klidu, mně to někdo říct pravděpodobně mu ukopnu hlavu ale českej film má o tom jinou představu a tak se jde hubnout do penzionu umístěnýho někde na Kryptonu kde každej píchá každýho a kdo nepíchá tak se přežírá a kdo se nepřežírá nehraje ve filmu. A jestli jste v kině "podléhali davovým výbuchům smíchu" pak doufám že v nejbližší době v kině podlehnete výbuchu atomovky protože kdo se zde zasmál zasluhuje vyhoštění z této galaxie.(23.8.2013)

  • Tetsuo
    odpad!

    Scénář, v němž nedává NIC smysl a chybí tomu jakákoli minimální věrohodnost. (Šlo by jít scénu po scéně, postavu po postavě, větu po větě...) _________ Morbidně obézní plastický chirurg Magnusek má za manželku milující Evu Decastelo a na soukromé klinice rozmlouvá svým pacientkám operace a zaměstnavatel ho přesto nevyhodí. Dáda Patrasová se (doslova) ledva otočí a její vypelichaný tlustý manžel líbá hubenou dvacítku. Dáda jede ze žalu zhubnout a tam se do ní zamiluje od 30 let mladší terapeut Mirda, který den předtím balil povrchní a zpovykanou Kamilu Nývltovou, kterou přitom pigluje neurotický hlavní doktor Martin Stropnický, který byl dřív tlustý, ale to nikdo z nějakého záhadného důvodu nesmí vědět... Ivana Andrlová stalkuje takřka imobilního mastodonta Milana Cháru, chce ho sbalit a na důkaz lásky mu koupí postel, na níž se může dál vykrmovat a skládat písně, které jsou údajně úžasné, ale nikdy je neslyšíme, protože tvůrci byli tak líní a neschopní, že žádné do filmu ani nesložili; Luboš Xaver Veselý z nejpohodovějšího rádia jede na kurz tajně dělat zlý bulvár, který by nikoho nezajímal; účastníci kurzu si píšou povinně deníčky a nechápou, že se z nich bude veřejně číst; žádné sezení a otázky nikdy k ničemu nedospějí; veškerá terapie působí totálně amatérsky jako kombinace těch nejhorších socialistických klišé, kapitalistického luxusu a nacistického lágru; Magnusek s Chárou jedou z neznámého důvodu několik dní po odchodu ze sanatoria kilometry do nějaké pekárny na periferii, kde si chtějí u vrátného koupit pečivo atd., atd. ______ Jednoduše, scénář musel psát David Laňka s ještě odkrveným mozkem po práci na své epochální knize o erotice v české kinematografii, jinak to zřejmě nelze vysvětlit. ______________ Herecké výkony se nekonají - neherci odříkávají text, herci přehrávají. Něco jako vtip nebo humor tu vlastně neexistuje, celou dobu to působí jako dětinské snažení a nerozhodnost "točíme komedii a vůbec nevíme, co by na ní mělo být vtipné, tak budeme raději jen přízemní". Poselství "buďme spokojení, takoví jací jsme", je v přímém rozporu s Magnuskovým burcováním v Bastardech, aby se společnost jinak měnila a mýtila negativní jevy. Čili typicky čecháčkovské: "Mě nechte na pokoji a ostatní, ať se přizpůsobí". __________________ Fim vypovídá především o tom, že si Tomáš Magnusek myslí, že všichni na světě už jsou ve svých oborech úplně stejní diletanti jako je on a jeho štáb. ______ Naprosto nemohoucí filmové vyjadřování plné zbytečných detailů, statických záběrů, neohrabaných kompozic v úzkém výřezu, špatně nasazených postsynchronů, nevyladěného zvuku, z kterého bolí uši a občas je třeba slyšet víc praskání ohně než dialogy, někdy zvuk dokonce úplně mizí, aniž by to bylo nějak vypravěčsky motivováno... Vrcholně odfláknuté řemeslo, neustálý product placement, laciná hra na city. Toto není ani komunální satira, ale komunální odpad. __________________ Pozitivum: Není to tak útočně blbé, odporné a nekonečně dlouhé jako Babovřesky.(4.5.2013)

  • - Prvotním impulzem k realizaci filmu byla pro režiséra Magnuska slova jeho syna, který řekl: „Tati, nežer tolik, nebo nám umřeš.“ (Fenk)

  • - Natáčelo se V Praze, Dačicích a Rychnově nad Kněžnou. Hotel Studánka, v němž se děj odehrává, se nachází u Rychnova nad Kněžnou. (SimonSomin)

  • - Za kameru se postavil tehdy teprve osmnáctiletý nadějný student tohoto odvětví, Matěj Brothánek. (Mauzicek)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace