Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dopitak
    *****

    Dabing redakce pořadů ze zahraničí ČST Brno 1968, excelují tu se svou dokonalou výslovností zejména Zlatomír Vacek coby český hlas Jeana Gabina a Ladislav Lakomý, jenž byl bezpochyby nejlepším dabérem Alaina Delona všech dob (bože, zapomeňte na Pavla Trávníčka). A ti, co tu klejí na adresu ČST Brno, nechť si dvacetkrát za sebou pustí nějakou novodobou dabingovou spatlaninu MGM, HCE či třeba Magicboxu s Liborem Teršem, Zdeňkem Mahdalem, Filipem Švarcem a několika dalšími, natočenou za zhruba stejný čas, jako trvá celý film. Další k filmu už doplnili pánové Superpero, sud a Boss321. Poklona Levným knihám, že koupily původní dabing, to by mělo být samozřejmostí!(21.8.2011)

  • Josefin
    *****

    Krásný kousek francouzské kinematografie. První setkání Jeana Gabina a mladičkého Delona před kamerou. A hned vzniklo nádherné dílko. Klasický nápad o vyloupení kasina, přestože si mnozí myslí, že Delon byl na to moc mladý, ale pro mě svůj part uhrál na výbornou. Arogance, kamenné tváře. Zcela určitě to má svůj náboj a dávku adrenalinu. Tohle mě uchvátilo od začátku až do konce. A ta scéna na konci s plným bazénem bankovek, super! Takové filmy se už dnes netočí.(13.11.2009)

  • Djkoma
    ***

    Zajímavý plán, skvělí herci, pomalé tempo a zvláštní konec. Tak by se ve zkratce dala popsat Melodie podzemí. Skvělý Jean Gabin a Alain Delon, jehož postava je trochu scenáristicky nedodělaná nebo spíše podivná, excelují ve filmu o dvou lupičích a jejich největší loupeži v casinu. Vcelku pomalé tempo, které v době vzniku a i později bylo poměrně typické pro francouzské kriminálky, by mohlo být rychlejší a příběh po obsahové stránce zajímavější. Alain Delon v mladých letech už vypadá přesně jako dalších 10-30 let, ale není z něj cítit to pravé charizma, jako z Jeana Gabina.(26.7.2008)

  • jondzavid
    ****

    Elegantná zlodejčina so všetkým, čo k tejto žánrovke patrí (t.j. klasické schéma predstavenie hrdinov, zháňanie partnerov, príprava akcie, realizácia, zkomplikovanie a stačí - záver býva už podľa konkrétneho režiséra). Tento film to ponúka v typickom dávkovaní a mal som pocit, že sledujem ďalšiu poctivú snímku ala Score či Ocean´s 11. Až nato, že čiernobiela dávala tomu väčší noir šmrnc, jazzová atmosféra k tomu skvele pasovala, ústredná dvojka bola kvalitne zohraná (ďaľšia charizmaticky nonšalantná buldočia kreácia Jeana Gabina a Delonov mladícky šarmantný prejav) a grandiózne finále. A najväčší podiel na mojich cca.85% má práve to finále. Do záverečnej scény som bol zato, že sledujem slušnú ľahko nadpriemernú klasiku, ale po finálnej desaťminútovke, ktorá je jedným z vrcholov zlodejského žánru (atmosféra a napätie sa tu dávkujú s takou gradáciou až mi to pripomenulo Morriconeho westernové závery), konštatujem, že toto je jedna z najlepších vykrádačiek akú som doposiaľ videl.(24.6.2005)

  • DaViD´82
    ***

    Z Melodie podzemí se sice linou libozvučné žánrové tóny, ale přeci jen od takových pánů muzikantů jako Gabin či Delon pod taktovkou dirigenta Verneuilova talentu by posluchač mohl skoro až dojít k závěru, že místo očekávané prvotřídní symfonie se tu hraje až příliš obyčejná vesnická odrhovačka, kde nic netvrdí muziku.(18.5.2008)

  • Jean Gabin

  • - Film získal v USA cenu Zlatý glóbus pro nejlepší cizojazyčný film. (Rosalinda)

  • - Malou roli dirigenta v casinu v Cannes si zahrál skladatel Michel Magne. (Cucina_Rc)

  • - V závěru filmu má Alain Delon na sobě džíny a černé triko. Stejně byl oblečen ve velké části filmu Dobrodruzi. (sud)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace