Reklama

Reklama

Babovřesky 3

Trailer 2

Obsahy(1)

Příběh začíná tam, kde druhý díl skončil: Horáčková vybíhá z domu naproti mladé dámě, která přijela do Babovřesek. Místní drbny, které se sběhly na náves, v ní poznaly sestru Glorii. Ta se (po vzoru faráře Petra) rozhodla vystoupit z řádu a zůstat v Babovřeskách. Zápletka se točí okolo pomsty starosty Stehlíka a místních chasníků Horáčkové... do vesnice se vrací kontrolor Dodo. Není sám, přijíždí s ním jeho manželka, která Stehlíkovi zajistí dotaci, díky níž starosta může poslat všech sedm místních drben k moři... Akce „likvidace bab" začíná. A nad tím vší bdí nový farář, který přijel do vesnice nahradit páter Petra.... (Falcon)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (331)

bourec odpad!

všechny recenze uživatele

Hodně sem bojoval se sebou samým,jestli se koukat i na vřesky 3,ale nakonec sem to pojal jako třetí pokus,když se to u jedničky ani dvojky nepovedlo,napálit tomu filmu odpad.A jo,povedlo se.První dva filmy byly taky pěkný chujoviny,ale byl sem schovívavej,a i lehce oba nadhodnotil.Trojka je ale snad too nejhorší,co se na plátně může odehrát.Ne film pro hloupý,to vůbec ne,ale pro debily.0%. ()

dO_od odpad!

všechny recenze uživatele

// Nebudu vám psát, jak jsem k tomu přišel, co tomu předcházelo a jak je možné, jsem to vůbec vydržel těch pět minut a sedm vteřin.... ale tohle bylo tak *pííííííííííííííííííííííííííííííííííííp* špatné!!!! Fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj, fuj a ještě jednou FUJ! (psáno hezky ručně, bez použití copy/paste) ()

Reklama

pytlik... odpad!

všechny recenze uživatele

Vondráčková hraje stejně, jako zpívá... Takže člověk lituje, že není hluchoslepý. Jinak o filmu těžko něco hezkého říct. Si představuju, jak asi tak probíhá natáčení: Troška neustále opakuje záběry, neboť pořád není coby známý perfekcionista spokojený: Pořádně přehrávej a přidej na hlase, tohle působilo ještě moc přirozeně! A podobně s vtipy, když mu někdo nějaký přinese: Tenhle ne, tomu by se smálo pětiletý děcko. Copak točím pro intelektuály? Zdebilni ten vtip tak, aby se mu smálo maximálně děcko dvouleté! ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Zde(něk) generovaný Troška se potřetí vrací se svojí ódou na léto, vesnici a babky z návsi, co tak Trošku plní kina. A co hůř, (nebo líp?), tahle trilogie je jediným zástupcem svého druhu. Co z toho vyšlo tentokrát? Nezvládnutý mišmaš, respektive nesourodý slepenec v téměř televizní režii, který sice oproti předchozímu dílu vykazuje určité zlepšení, ale to nestačí. Zvláště když scenáristické duo Troška/Kališ nepamatovalo na dobré gagy. I tak je v jihočeských Babovřeskách opět živo. Tři vnučky jsou v jináči s místními pásky, do toho se vrací řádová sestra Glorie, ze které je po vystoupení z řádu kost a dohromady to dá s umravněným Šoustalem, který farnost vyměnil za útulné hnízdečko lásky, toho na faře nahradil polský farář, který se netěší právě velké oblibě jako jeho předchůdce, a živo je také u Stehlíků. Starosta Kája Stehlík se nejenže stal velitelem místního hasičského sboru, ke všemu čeká návštěvu kontrolora Dody i s jeho vzdělanou chotí z ministerstva, ale také tajně vyhlásil válku místním babkám-drbnám, se kterými hodlá zatočit jednou provždy. Při té příležitosti jim z dotace pořídí zájezd do Turecka, aby měl od nich načas pokoj. Nebýt Stehlíkovic vtipné rodinky, bylo by to tristně slabé. Gagů je sice pomálu, těch dobrých je ještě méně, ale když nějaký vtip přiletí, je poměrně neotřelý. Třeskutá snaha o co nejvíce vtipů je evidentní. Proto film ledabyle přeskakuje od jednoho k druhému, aniž by se filmem vinula nějaká výraznější dějová linie. O tu je nouze větší, než v předchozích dvou filmech. Jarmareční humor funguje, jen když ho prezentuje někdo z lepších a zdatnějších herců. Lucie Bílá, která se vrací ob jeden díl, to až tak není, i když snaha byla. Lucie Vondráčková už vůbec ne. Osvěžující Tomáš Trapl coby nahláškovaný polský farář už má téměř kultovní rozměr jako svého času farář Otík. Tereza Bebarová v roli upjaté docentky má štěstí na postavy s nějakou vadou řeči. V Ulici předstírá ukrajinský přízvuk, zde si "distingovaně" šlape na jazyk a je docela vtipná. Osvědčené duo Kikinčuk/Žilková nedostalo tolik hlášek, jak by se dalo čekat. Jsou často nuceni vařit z vody, ale jsou tak výborní, že se s tím popasovali zdatně. Mezi babičkami, až na Janu Synkovou a Janu Altmannovou, jsou to samé "naturščice". Nelze od nich čekat žádný mimořádný herecký projev, ale nejsou úplně špatné. Spíše u mě panovaly obavy, aby to ve svém požehnaném věku vůbec přežily, neboť scénář chtěl po nich téměř akční výkony s prvky kaskadérské práce. Jako celek je film nekonzistentní. Scénář působí rychle spíchnutým dojmem, v mnoha ohledech vyznívá i nehotovým dojmem. A ke všemu Troška (de)generoval na CGI Trošku. Digi husy, žralok(!) a liška, co dává faráři dobrou noc, jest toho důkazem. Technika se mu zřejmě zalíbila natolik, že v jedné scéně je ukázán, jak se svým štábem natáčí noční scénu, která se ve skutečnosti natáčí ve dne. Předimenzovaný efekt "americké noci", neboli noční filtrace, je pak následně znát ve scéně pozdního návratu z hospody, kdy je evidentní, že se nenatáčelo v noci. Mám připomínky k režii, která pomalu ale jistě přetransformovala na televizní rozměr, který je už na velkém plátně rušivý. Jedním z mála plusů je i výběr pohledných hereček, mezi nimiž je i Kamila Kikinčuková, dcera Pavla Kikinčuka, jen je škoda, že nedostala se svými dvěma svůdnými kolegyněmi větší prostor. To jejich "nabíječi" dostali prostoru ve větším poměru, ale moc dobří nebyli. Hlavně bych z jejich replik podstatně zredukoval až nepříjemným dojmem působící slůvko "jako", které ve filmu hrubě přesáhlo povolený limit. Celkový dojem z filmu byl režijně nevyrovnaný a scenáristicky fádní. Když se nějakou dobu trojka držela na průměru, přišla závěrečná třetina se zájezdem babiček k moři, kde se pokazilo, co se dalo. Trapnost zde převládala až tak moc, že sešup z normálních výšin do těch zdegenerovaných, byl markantní a nevítaný. U filmu se moc úspěšně pobavit nedá ani bez toho mučivého závěru. Pořádné gagy váhají s příchodem na scénu a dohromady se dá u třetího pokračování zasmát asi tak pětkrát, a i to je moc. Optimální hudební doprovod Karla Vágnera zdatně podbarvuje celek. Trojka je oproti dvojce umírněnější. Pro někoho, kdo neviděl předchozí díl, může být problém, že trojka na ni mírně navazuje. Troška měl na hledání optimální "vesnické" kvality celou trilogii. I když je specialistou na pravou letní atmosféru, přes jeho svítivé sluníčko se i tentokrát přehnaly černé mraky nespokojenosti. Výsledkem je nekonzistentní guláš obsahující humorné ingredience, jež budou vyhovovat hodně nenáročným divákům. Re-definice lidového humoru má těžký úděl. K dobru jí budiž, že nemá u nás jiného zástupce, respektive žádnou konkurenci. 40% () (méně) (více)

VaHo odpad!

všechny recenze uživatele

Peklo. Původně jsem chtěl napsat svůj dojem z filmu bez toho, že bych si z Babovřesek utahoval. Prostě to ale nejde. Není nic špatného, když vznikne nenáročná komedie pro nenáročné diváky. I taková ale musí být hlavně vtipná. Tohle vtipné není, tohle je tak trapné až z toho na vás jde úzkost. Nudné a bez jakéhokoliv zájmu vytvořit něco co zaujme nejen svou uječeností. Postavy jsou tak nesympatické a odpudivé karikatury, že jsem si představoval, že ta nejstarší bezzubá babička po svém letu na rogalu vytáhne ze zástěry kulomet a celou vesnici vystřílí. Z té barevné přeplácanosti, ukecanosti, kýčovitosti a nevtipnosti na mě šel třes. Když se sál smál v některých momentech (které asi měli být vtipné) tak jsem začínal pochybovat o svém zdraví. První polovina byla celkem dobrá, to ale jen do chvíle než jsem dojedl popcorn. Zbytek se stane v podstatě reklamou na jednu nejmenovanou cestovní kancelář. A závěr je jak z nějaké surrealistické noční můry. Už nikdy víc... ()

Galerie (46)

Zajímavosti (6)

  • Budovatelská píseň, již zakazuje starosta (Pavel Kikinčuk) své dceři pouštět, je „Zpěv svobody“. (rakovnik)
  • Tereza Bebarová, jež ztvárnila Drahoslavu Dočistilovou, je v závěrečných titulcích uvedena jako „Nesmysl“. (rakovnik)
  • Ve scéně, kdy Ivana (Lucie Vondráčková) telefonuje s Adamem (Jan Dolanský), vidíme, že je noc a tma, ale přitom je pod Ivanou vidět stín, jako by byl den. V další scéně vidíme, že záběr byl natáčen přes den a byl později pouze upraven, bohužel stín postavy nikdo neodstranil. (Nalas)

Reklama

Reklama