Reklama

Reklama

Studentka čtvrtého ročníku střední školy zcela propadla online hře vadí – nevadí, ve které anonymní společenství „pozorovatelů" začíná manipulovat každý její tah. (Freeman Ent.)

Videa (22)

Trailer 1

Recenze (451)

nash. 

všechny recenze uživatele

My jsme tomu říkali vadí nevadí, vyblbli jsme se u toho, ale nikdy přitom nešlo o život, jen o srandu. Doba se mění. Nerve je takové vadí nevadí současné generace, kde možná o život jde, ale žádná velká zábava to není. Zejména pro diváka, který marně pátrá kam se poděla logika, kde aktéři nechali mozek, a jestli to jako opravdu má být napínavé. Zejména v porovnání s filmy, které totéž téma zpracovaly dřív a lépe. Od Běžícího Arnolda, přes Finherovu Hru až po Sakveerakulovu Třináctku. Ale zase na druhou stranu je určitě zábavnější než výzva olízni záchodové prkýnko s koronavirem. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Miluju filmy o dvou cizincích opačného pohlaví, kteří se sbližují na útěku během jedné dlouhé a divoké noci. Miluju paranoidní thrillery. Miluju filmy o hrách. A v neposlední řadě miluju neónové vizuály. Takže Nerve natočili přímo pro mě. Samozřejmě kdo se téhle sympatické a efektní teen variaci na Fincherovu Hru (které by se to nemuselo podobat až tak moc - odsátí peněz z konta, únos a probuzení se v kontejneru, nafejkovaná závěrečná střelba) bude chtít vysmát, dostane k tomu od ní x příležítostí, počínaje obsazením Emmy Roberts do role uťáplé Vee, a závěrečnou hackerskou megaakcí konče. Mě osobně tam ale chybělo jen víc paranoie a zamotanější konec. Takže co? Jste hráč/exhibicionista, nebo divák/voyeur? ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

,,VÝZVA SPLNĚNA“… /// Hrajete vadí-nevadí? Vy starší snad, ale ti mladší přešli na Nerve (a taky na Modrou velrybu - teda jestli jim ji PČR už našla…). Vee je mladá holka, takže „paří“ Nerve. A dokuď má věci pod kontrolou, sledujeme optimistickou jízdu, u který všichni stalkeři šáhnou do spoďárů (možná i víckrát). Pak to začne měnit status z „bláznivý“ na „dramatický“, v přímým přenosu (takže LIVE) se řešej vztahy a hudrovat nad neracionálním uvažováním, je mimo (nejen) teenegerskou mísu. Emoce má vybudit „hra vo život“, páč (jak říká starý moudro) dokuď nejde vo kejhák, jde vo hovno. Jenže tahle fejsbůková generace už zapomněla, jak se vo něj hororově hraje. Takže tady máme mládežnickou voddechovku s finanční inspirací pro Anonymous. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Knihu „Nerve“, kterou v roce 2012 napsala Jeanne Ryan, neznám. 2.) Hororově už jsem hrál (a dopadlo to podobně). 3.) Zjistím, jak se obehrává hra. 4.) Thx za titule „.bac.“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

S.Quentin QUALE 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem Nerve mnohem horší. Jako ano, je to taková teenagerská směrovka, takže pokud to někdo ví a stejně se na ni dívá, a to jen proto aby se tady pak mohl vystříkat, prosím. Já za největší bolest filmu považuju naivní a zkratkovité zvraty v charakterech a chování postav, což je opravdu do očí dospělého diváka bijící. Zbytek se mi libíl....a moc. Na Emmu Roberts se dívá fakt skvěle, elektrizující vizuál, jehož typ křičí už z posteru, mi dělal vyloženě dobře, vše apgrejdováno elektronickým soundem s přídavkem popíku. Krev v podstatě chybí, ale s tím se taky muselo počítat. Je to moderní film pro mladý s cyber-technology zápletkou, takže všichni staří morousové ať si slíznou ánus. Joost a Schulman dokazují, že jsou v těchto vodách na čele. 75% ()

poz3n 

všechny recenze uživatele

Celkem by mě zajímalo, jestli ambice tvůrců byla jen v mezích popcornového bijáku, anebo se snažili alespoň o povrchní obžalobu online společnosti. Kdyby se o něco takového pokusil někdo s jasnější vizí a technickým umem, mohla by z toho být Hra pro 21. století. Takhle na mě Nerve působil jako film, který úplně neví, pro koho je. Neony jsou fajn, ale žádný Gaspar Noé se rozhodně nekoná, pouze lehce dotvářejí atmosféru vyhypované společnosti mladých lidí, která už neví co se životem a je nepřetržitě online s dokonalým přístupem k internetu a nekonečnou zásobou nabitých baterií. 6/10 ()

Galerie (92)

Zajímavosti (16)

  • Knižná pasáž, ktorá sa rýchlo posúva na začiatku záverečných titulkov, je z 1. kapitoly mnohokrát sfilmovaného klasického románu Charlesa Dickensa „Veľké očakávania“, v modernej verzii najznámejšieho pod filmovým titulom Veľké nádeje (1998). (Arsenal83)
  • Režiséri filmu Ariel Schulman a Henry Joost o tom, prečo chcú poukazovať na temné zákutia internetu: "Väčšina vecí nie je čiernobiela. Internet nie je ani dobrý, ani zlý, záleží len na tom, ako ho používate. Nerve by mohla byť naozaj posilňujúca hra a zároveň je aj tá najstrašnejšia vec, akú si dokážete predstaviť.“ (Arsenal83)

Reklama

Reklama