Reklama

Reklama

Velkolepý biblický příběh o zmrtvýchvstání je vyprávěný z pohledu nevěřícího. Mocný římský vojevůdce Clavius (Joseph Fiennes) a jeho pomocník Lucius (Tom Felton) jsou pověřeni úkolem objasnit, co se opravdu stalo Ježíšovi v týdnech po jeho ukřižování, aby vyvrátili zvěsti o zmrtvýchvstání mesiáše a zabránili povstání v Jeruzalému. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (157)

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

V první polovině to ještě jakž takž šlape. Příběh dokáže zaujmout je tady i nějaká akce, ale s přibývající stopáží se film čím dál tím víc stává náboženskou agitkou a nudným blábolem. A to pozor i když se považuji za hrdýho ateistu, tak nemám ani tak problém s tím tématem jako takovým, ale spíš s jeho uchopením a zpracováním. Nevidím tu nic než lacinou snahu zalíbit se široké obci pánbíčkářské a to je škoda.40% ()

AppleCore 

všechny recenze uživatele

Jsou filmy, jejichž řemeslná stránka je taková, že vás vyloženě donutí věřit v to, co se na plátně odehrává. A pak jsou filmy, který jsou technicky a režijně tak nezvládnutý, že za vším tím děním vidíte jenom týpka s kamerou letícího na jeřábu a režiséra lámajíc hlavu nad tím, jak danou scénu uchopit. Tohle je případ dvě! První půl hodina je totiž neskutečnej režijní, hereckej i scenáristickej fail, jehož teatrálnost a amatérismus budí cukání v koutku úst (že nesnáším náboženství jde u filmů stranou, takže tím to asi neni). Ovšem následující třiceti-minutka vše zachraňuje od odpadu alespoň vcelku zajímavým a detektivním - až temným - hledáním samotnýho Ježíše. Cosi se pak ale zlomí a on se vážně najde! No a tehdy to jde religiózně do prdele! Mel Gibson na rozmezí několika vteřin ve finále svýho OPUSU prodal víc úplně všeho, než Reynolds za necelý dvě hodiny. To vědomí, že by za lepší vize šel podle stejnýho scénáře natočit stokrát lepší film, je ubíjející! ()

Reklama

brumbrum 

všechny recenze uživatele

Zvlastne, ako chronicke hovada tohto fora maju potrebu pozerat tomuto podobne filmy a potom sem spinia svoje vykaly. No ale k veci: rezija sa drzi v podstate Pisma; dany rimsky vojak, ktory "vydal o tom svedectvo: on vie ze jeho svedectvo je pravdive" (Jn 19,33), je tu volne/umelecky spracovany ako doprovod apostolov po Zmrtvychvstani. Celkom pekne spravene. Zarukou kvality su vzdychy choromyselnych chudakov z csfd, vzdy zas pritahovanych tymto zanrom akosi satansky perverzne. V pohode 4*. ()

Hugo01

všechny recenze uživatele

Ani nevím, jak jsem se k tomuhle filmu vůbec dostal. Dobře, tak teda vím, ale ten důvod tu z jistých důvodů nemůžu uvést. Každopádně jsem se...prokousal?.. první půlhodinou a pak jsem to musel utnout. Pokud mě někdo odmění dostatečným počtem neoznačených pětisetdolarovek, tak slibuju, že to vydržím až k závěrečným titulkům. ()

italka63 

všechny recenze uživatele

Líbilo, a docela dost. Konečně pojaté trochu z jiného pohledu, konečně měl Ježíš správného, snědého, chlapského představitele a ne chcípáka chrastícího kostmi, konečně pojaté dle Starého Zákona, kdy Boha se Hebrejci nebáli nazvat Jahvem a vliv, který Bůh a jeho učedníci na okolí přenášeli. Vynikající Joseph Fiennes, jeho pozvolná změna a touha vidět vše na vlastní oči. Na Římské říši bylo kouzelné a zajímavé to, že ač uctívala spoustu Bohů a Bohyň, nikdo neměl touhu kvůli jejich jménu válčit, všichni se respektovali. Takže skvělé exteriéry, I interiéry, které mě mrknutím oka přenesly zpět do mého milovaného italského jihu a celkově výborný pocit z filmu. Ovšem chápu, že pokud někdo základní starověká infa nemá, bude mu možná film připadat trochu mimo mísu.Já byla spokojena. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (5)

  • V roku 2013 sa spomínalo meno režiséra Kevina Reynoldsa v súvislosti s podobným projektom – The Resurrection of Jesus Christ, ktorý mal byť mysterióznym thrillerom a zároveň neoficiálnym pokračovaním filmu Umučenie Krista (2004), ktorého ústrednou témou malo byť prvých 40 dní po Kristovom zmŕtvychvstaní. Autorom scénara bolo Paul Aiello. (beso74)
  • Aby zaistili, že spoločné scény Josepha Fiennesa (Clavius) a Cliffa Curtisa (Yeshua) budú sršať napätím, sa Fiennes a Curtis mimo kamier vyhýbali očnému kontaktu počas celého štvormesačného nakrúcania. Často boli v jednej miestnosti, no nikdy sa k sebe nepriblížili. (krasomama)
  • Joseph Fiennes (Clavius) strávil nejaký čas s policajným detektívom, aby si osvojil techniky vyšetrovania a vypočúvania podozrivého. (krasomama)

Reklama

Reklama