poster

Hrůza na jevišti

  • Česko

    Tréma

  • Velká Británie

    Stage Fright

Mysteriózní / Thriller

Velká Británie, 1950, 110 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jara.Cimrman.jr
    *****

    Směle se řadím k početné skupině diváků, která neprokoukla Hitchův skvělý úhybný manévr a nechala ze sebe udělat pitomce. Já se mu však za to nebudu mstít ubíráním hvězd, protože jsem se bavil, zároveň jsem byl přiměřeně napnut, užíval jsem si skvěle odlehčené role pašeráckého otce a tradičně obdivoval výkon úžasné, i když stále nehezké, Marlene Dietrich.(11.3.2014)

  • sinp
    ***

    Tohle a Hitchcock? No, popravdě vůbec nic mimořádného se tady nekonalo. Několik vnucených dějových odboček a k tomu jen minimálně poutavá ta ústřední. S Jane Wyman toho herecky příliš nezůstane (v stylovém Ztraceném víkendu byla o poznání schopnější) a slavná Marlene Dietrich mi pila krev a to pořádně. Ty její od nepaměti propadlé líce a snad betonem vytesaný obličej plný znuděné nezúčastněnosti mnou nikdy vyloženě extra nerezonoval, ale zde doslova uspává už tak nepříliš odsýpající příběh. Režisér Hitchockova formátu dovede i v tak zapomenutelném filmu vykouzlit několik perliček, za něž by průměrní režiséři trhali obě ruce. Tím chci říct, že to určitě není zbytečný film a bezbřehé fanoušky snad i zabaví. Mě osobně třeba lehce mrzí, že tuto mistrovu britskou etapu (která je tím pádem jeho domácí) si nedokážu užít ani zdaleka tak jako tu americkou. Ta je možná odosobněná a ne tak elegantní. Ale mám dojem, že i nepoměrně zábavnější.(10.5.2010)

  • Anderton
    ****

    Škoda tej prestrelenej stopáže. Ak by mal Stage fright o dvadsať minút menej, bol by omnoho svižnejší a divák by nemal pocit, že niektoré pasáže sú tak trochu hluché. Potom by aj lepšie vynikla výborná ústredná myšlienka príbehu, v ktorom každý "hrá" niekoho iného, kým v skutočnosti je. Film je to stále inteligentný, občas vtipný, hlavná ženská postava veľmi príjemná a pointa vydarená, v tóne tej ústrednej myšlienky o ľudskom divadle plného pretvárky s názvom život. Bohužiaľ však nie je Stage fright strhujúci a mám pocit, že tento scenár tak do audiovizuálnej podoby pretransformovaný byť mohol. Po druhom pozretí zvyšujem hodnotenie na základe použitia jeho motívov.(15.11.2014)

  • peter12
    ***

    Film má prenádherný vizual a strašne zaujímavé divadelné kulisy. Je tu rozohraný ako taký detektívny príbeh, ktorý neurazí. Len je tu veľmi veľa dialógov a tak je tu veľký priestor pre nudu a nezáživnosť, dlhú dobu sa tu nič zaujímavé nedeje. Film je skoro bez atmosféry, tá prišla až ku koncu filmu a to sa mi zdá veľmi málo aj napätím je to tu biedne. Videl som M. Soaviho hrôzu na javisku a aj jej som dal 3*, ale ten film bol záživnejší ako tento. No ,ale aspoň koniec ma potešil,bol nepredvídateľný a vobec som ho nečakal, lebo celu dobu nás pán režisér zavádzal, aby to vo finále rozbalil a práve preto dávam 3*, ale aj tak zatiaľ najslabší Hitchcock.(6.8.2015)

  • ClintEastwood
    ***

    Zbytečně dlouhý snímek, který má s hrůzou společného asi tolik co fotbalisté Sparty Praha s Ligou mistrů. Hitch byl evidentně narcis, který se rád nechával vidět ve svých filmech a ani zde si neodpustil krátké, několikavteřinové intermezzo, které je bohužel nejsvětlejším bodem filmu. Fakt nevím co pochválit, je to kýč jako hrom, který neví zda být romancí, thrillerem či nedejbože hororem. Není to ani jedno - jde jen o ukecanou nudu s úsměvným koncem. Sorry pane Hitchcock, radši toho necháme a příště sáhneme do klasiky, kterou už máme nakoukanou. Snad nám po letech nevybledla...(14.8.2014)

  • - Miles Malleson zároveň točil Golden Salamder. (Kulmon)

  • - Marlene Dietrichová se při natáčení téměř o všem nejprve radila se svým osobním astrologem. (Zdroj: ČSFD.cz)

  • - Marlene Dietrich požadovala, aby hrála výlučně v kostýmech módního domu Dior. Dior požadoval reklamu a za to poskytl 25% slevu. (Kulmon)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace