• sorrow
    odpad!

    Ne, to už stačí, musím se jen smát. Takže opravdu ten foťáček přilepený k zábradlí pod střechou továrny, který tam visí několik dnů zajistil takhle kvalitní obraz, dokonce i čistý zvuk, a navíc tam ještě Luky dokáže poslat zpět přes reprák nahrávku? V tom foťáku musí být nějaké mega výkonné baterie, asi nějaké Duracellky. Luky má vše propojené do notebooku, dokonce i do mobilu, vše stačil nainstalovat během minutky, to je opravdu tak trapné. Ale není to ani z desetiny tak trapné, jako chování všech postav v tomto nejhorším seriálu filmových dějin, zejména chování Lukáše a Tomáše, ty dva snad právě utekli z Jedličkova ústavu? Luky čumí na vraždy a mučení lidí v přímém přenosu, přitom jen koulí očima a situaci pouze glosuje slovy „do prdele, do prdele“. Každý normální člověk by v této situaci ihned volal policii, myslím tím ale 158 nebo 112, určitě ne toho místního břídila. Namísto toho se Luky s Tomášem nahánějí po městě a po lese, nejdříve běží k Janečkům, pak se běží schovat ke kamarádce a pak ve finále, opět k mému překvapení běží zpět k továrně, odkud předtím přece utekli, aby si zachránili život před zabijáky z Německa. Nad městem je hřib jak po svržení atomové bomby, ale než přijedou hasiči, všichni místní z centra města na ten ohňostroj koukají, úplně v klidu na místo přijede starostka, v dalším autě místostarosta, teprve pak asi po hodině hasiči a k mému překvapení, ještě dokáží zachránit lékárnici Magdu, která by musela být už dávno otrávená, udušená i uhořelá. Naprosto komicky vyznívá i postava Kodetové, která si sama už začne všímat přílišné náklonnosti Kříže k dceři a když jí dcera řekne pravdu, chová se jako hysterický blázen. Takovou trapárnu jsem opravdu ještě neviděl. Rada pro začínající scénáristy (pokud si mohu dovolit), okamžitě, ale opravdu okamžitě zahoďte pero z ruky a už prosím nikdy nic nepište a pokuste se vyniknout v jiné práci, snad Vám něco jiného půjde lépe. Za vše mluví aktuálních 40 %, kdy toto číslo ještě předpokládám po posledním dílu pofrčí dolů. Tohle není odpad, to je skládka toho největšího odpadu.(5.12.2018)

  • Crocuta
    **

    Amatérské rádoby gestapáky svojí nechtěnou komičností přebíjí dvojice Lukáš - Tomáš, která absurdní nečinností tváří v tvář vraždění, mučení a žhářství a neumělým opožděným pokusem něco zachránit posouvá celý tento seriál někam na úroveň ochotnického divadla. Ovšem ochotnická představení, která jsem letos zhlédl podivnost jménem "Lynč" převyšovala dramaturgií, režií i hereckými výkony :-(.(3.12.2018)

  • p8ja
    ****

    Zdá se že tenhle seriál má reakce blízké odpadu, nebo naopak 4*, nic mezi tím. Řemeslné zpracování, hudba, herecké výkony se mi líbí. Ale neumím najít hlavní poslání toho dílka. Má mě pobavit, nechat v napětí, poučit, přimět k zamyšlení? Spíš od každého trochu a nic pořádně. Škoda. Je z toho takový kočko-praso-kanárko-pes.(4.12.2018)

  • Radek99
    odpad!

    Tedy ten scénář, to je věc...kolektiv nadějných mladých scénáristů pod americkou supervizí :-) ... a jejich výsledkem je dílko, které Jiří Magnusek spíchne přes víkend... Tvůrci chtěli natočit veřejnoprávní Pustinu (toliko zřejmá ambice) a nedokázali napsat a natočit ani Bastardy 4...tolik nelogicky a nepochopitelně jednajících postav nebylo snad ani v oné Magnuskově kultovní béčkové sáze...(3.12.2018)

  • Karp
    **

    I v Babovřeskách se patrně něco děje, nevím, neviděl jsem. Ale to určitě samo o sobě na dobrý film či seriál nezakládá... Připomíná to spíše radost nad házením plastových pytlíků na ulici. Rána a bum = stejná úroveň a stejná hloupost. Bohužel aktuálně je největším problém značně nelogické až nesmyslné chování hlavních postav. Lukáš s Tomášem předvedli tragikomický výstup Pata a Mata a jejich počínání je v zásadě zbytečné jakkoliv komentovat. Lze souhlasit s tím, že P. Kříž zůstává posledním skomírajícím světýlkem celého seriálu.(3.12.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace