Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Zábavná komedie o obyčejné maloměstské rodině, jako je každá druhá. Seznamte se a uvidíte, jak se její členové nebezpečně podobají vám či vašemu okolí. Syn Marko spěje k tomu být úspěšným zločincem. Naneštěstí je jeho první obětí přepadení vlastní matka, což mu značně přitíží ve vysněné kariéře kriminálníka. Dcera Karin je sebevědomá a své půvaby využívá jen, co to jde. Veškerý čas věnuje „chození" s více chlapci naráz a posouváním hranic, co všechno muži vydrží. Matka Anna zase ujíždí na slevových portálech, výhodných nákupních akcích a soutěžích. A otec? Ten je tím nejobyčejnějším z obyčejných - dopravním revizorem, a i přesto mu život shodou náhod umožní zažít pár minut slávy. (APK Cinema Service)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (63)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Není to tak strašné, jak dávají tušit místní recenze, ale dobré to také není. 1) Místy, zejména ve druhé polovině, působí snímek dost amatérsky. Kus chybějících titulků a nekvalitní zvuk jen dokresluje ledabylou práci, o mizerném scénáři nemluvě. 2) 27letý Ladislav Ondřej (syn Marko) zraje nejen věkem, ale i herecky. ()

Marze odpad!

všechny recenze uživatele

Mizí i nejzákladnější profesní vrstva a snímek vypadá jako nehotový. Výjimečně krutý Fila tentokrát v recenzi prozrazuje děj v naději, že na film lidé nebudou chodit do kina. Navíc sledování pro mě bylo jako nepodařená stupidní sociologická sonda do života pětačtyřicátníků nepříjemné. Je to hodně úmorná podívaná a přehlídka utrápenosti. Na vznik filmu přispěli dobrovolníci. Nejde vůbec o komedii, ale o rodinné melodrama krize středního věku, dokonale dokládající, jak se na téma Americké krásy dá vyrobit česká hrůza. Celou podstatu zpackané existence „jsem stárnoucí vůl“ odvypráví revizor hromadné dopravy v monologu, případně v dialogu s bratrem. Pasivní, sebelítostivý, bezcílně bloumající, totálně nezajímavý hrdina. A není sám, kdo vzdychá při pohledu do zrcadla. Dospívající potomci bolestínských rodičů se chovají jako na prahu puberty, načež umravněný scénář dovede dceru k prohlédnutí, že by neměla partnery střídat jako ponožky, a syna k objevu, že si lépe vydělá brigádou než loupeží. Veškerá řemesla tu přicházejí na buben, počínaje statickou kamerou, před niž hrdinové vesměs usedají, vstávají a zase usedají, a konče prkenným herectvím; dokonce ani zaplakat neumějí. Noční můra domácích rádobyfilmů, product placement čili využití sponzorských výrobků, tu nabývá obludných rozměrů. Mužova vzpoura vede právě a pouze do značkového obchodu s pánskými obleky, jeho žena si pro změnu zvedne sebevědomí návštěvou reklamního salonu krásy. Čímž je manželské odcizení zažehnáno a postavy si mohou padnout do náruče se sdělením, že v celém všivém světě má jedině rodina ještě cenu. Dalo by se pokračovat donekonečna: o sáhodlouhých záběrech přípravy salátu, o pózování ve sponzorském resortu, o klipové manýře „průletů“ městem. Hrozné je, že za největší průšvihy domácí kinematografie nesou hlavní díl viny distributoři, kteří nulovou hodnotu poznají, přesto ji divákovi otrle vnucují za jeho peníze. ()

Reklama

honajz2 odpad!

všechny recenze uživatele

Konečně, konečně jsem viděl a uzřel snad nejhorší film v dějinách českého filmu a možná í filmu obecně. Toulová natočila svůj druhý film a - ty vole - je ještě horší než ten první, který už tak byl dost strašný. Ale tohle, tohle je prostě něco neskutečného. Věčně tvá nevěrná jsem považoval za absolutní dno českého filmu, ale tohle je ještě ve větším dně. To fakt nebyl amatérský film? To fakt bylo v kinech po celé republice? To fakt natočil někdo, kdo vystudoval FAMU? A to fakt Toulová, co to natočila, s tím nesekla? Příběh absolutně nedává smysl, IQ postav není vyšší než 50, navíc ani pořádně nejsou vymyšlený. Otec má celý film hluboké myšlenky, ale ve skutečnosti je tupej jako ty holky ze Spring Breakers, sám se s sebou je nešťastný, tak si jednoho dne koupí saku od pánských obleků BANDI, pak v něm chodí po městě několik dnů a nocí, nic nejí, nikde nespí, pak se vyspí s nějakou hnusnou babou, zdrhne, nechá jí tam peníze a vrátí se domů. Matka nikde nepracuje, prý se hrozně stará o děti, ale když její syn pobíhá o půlnoci venku s partou strašně drsných borců, je jí to u řiti a zajímá jí spíš to, jestli se s ní někdo vyspí, sama je taky hnusná, tak jde na diskotéku, kde mají všichni kolem osmnácti a ona, čtyřicetiletá baba si tam chce někoho najít. Pak se vrátí ke svému manželovi a nechá si v PETRA CLINIC za 30 000 rozpustit vlasy. Dcera je úplně blbá, furt se fotí, š*ká s každým, chodí s dvěma kluky, se kterýma to táhne najednou, dokonce je s sebou vezme na dovolenou do Belgie, kde věčně všichni pobíhají v županu a ti její dva hoši jsou tak blbý, že ani nepoznají, že to tam s nimi táhne najednou a všimnou si toho, až se vrátí do Prahy (btw, když s někým chodíte, tak s ním snad jste na stejném pokoji, ne? Pochybuji, že holka byla v nějaké sektě, co je strašně přísná na sex) a s ní tady vlastně všechno končí. Jestli chodí do školy nebo někde maká se nedozvíme, koho proboha zajímá tak nepotřebná informace? A pak je tu syn, který věčně chodí s nějakou drsnou partou, věčně chlastají, pak jeden z nich najde zbraň, jdou s ní někam do podchodu někoho přepadnout, jenže se mu omylem povede přepadnout vlastní mámu, pak hnedka běží domů se jí přiznat, jede si pro ně policie, ale to se ve filmu dál neřeší, on dojde domů, matka mu řekne, že ji přepadli (btw, v tom podchodu vypadá jak nějaká zamilovaná smrtka z britských zahrad z knih Rosamunde Pilcher...), ale neví, kdo, pak syn zdrhne z domu, několik nocí se toulá venku a jí je to ukradený a nakonec to skončí tak, že si najde brigádu v burgrárně, což znamená v nonstop bistro okýnku bůhvíkde. Tak, demenci postav jsem asi popsal dostatečně. A filmařsky je tam snad všechno špatně - kamera, mizanscény, střih, zvuk, herci, dialogy, i to, jak to je natočený, tak je to strašný, jelikož to střídání dne a noci je tak strašně špatné, že to snad ani není možné. Jako upřímně, toužil jsem spatřit dno českého filmu a jestli nebudou filmy neumětele Nováka ještě horší (ty vole, jde to vůbec?) a taky jsem ho dostal. Něco tak strašného by natočil málokdo, bohužel Toulová má tak strašně velké ego, že i po téhle hrůze v tom všem chce jet dál... Samozřejmě, je to tak špatné až je to směšné, často jsem se tu smál a nahlas, ale kdybych tomuhle dal z prdele 5*, udělám radost Toulové a to fakt nechci. U Neila Breena s tím problém nemám, protože kdybych mu dal odpad, přijde si pro mě a buď mě vymaže, donutí spáchat sebevraždu nebo úplně nejlíp ukřižuje, ale Toulová není Neil Breen. Ale teď upřímně, filmy Neila Breena aspoň nějak vypadají, třeba tam někdy má něco dobře natočeného, Wiseau je sice úplně mimo realitu, ale ten v těch filmech má aspoň něco jako děj, ale Toulová... Co má Toulová? Nic, je absolutně neschopná a to vystudovala FAMU! A tak se jí povedlo natočit NEJHORŠÍ ČESKÝ FILM VŮBEC a možná i světově... Dávám odpad, jelikož to odpad je a nadhodnocovat kvůli tomu, že to bylo strašně směšné a já se bavil, nebudu, protože, jak jsem psal, Toulové by to udělalo radost a to je to poslední, co chci. A že to byla komedie? Ty vole, já si za celý film nevšiml ničeho, co by mělo být záměrně vtipné, jenom to, co je vtipné, aspoň pro režisérku, nechtěně. Když vše špatné pominu a budu předstírat, že to dává smysl, bylo by to depresivní drama... () (méně) (více)

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

To je tak, keď chcete robiť na niečo akoby paródiu a vyznievate trápnejšie než tí, z ktorých sa chcete vysmievať. A nakoniec šokovane pozeráte, že to ani nebola paródia, ale ozajstný pokus o film. Trápne spievanie vo vani a chlapík na hajzli, ktorý si hovorí "typický český debílek" je len začiatok tohto skvostu, ktorý kvalitou dialógov je ešte pod Krtkom a A je to! ()

Necrotongue odpad!

všechny recenze uživatele

Včera jsem okomentoval český film, který byl zcela prost hereckých výkonů, dnes jsem viděl další, v tomto případě už nedošlo vůbec k žádným výkonům. Režie, scénář i herci se natáčení téměř neúčastnili a kameraman svůj zdroj obživy někam jen tak ledabyle odložil, a přitom ho zapomněl vypnout. Alespoň to tak na mě působilo. Snímek stál za houby, takže můžu pochválit jedině typicky český, "nevtíravý" product placement a geniální větu: "Ani brvou pro tebe nehnu!" Tu budu asi hodně používat, to bude mít úspěch:-) ()

Galerie (5)

Zajímavosti (4)

  • Před koncem natáčení tvůrcům došli peníze a vybírali peníze na dokončení na Startovači. Peníze vybrali, ale sama režisérka si tam přihodila desetitisíce. (tsatsiki)
  • Natáčení filmu probíhalo v Praze. (SONY_)
  • Při televizní premiéře na televizním kanále Cs film byla sledovanost v kategorii 15+ (diváci starší 15 let) cca 8 000 diváků a cca 7 000 diváků v repríze. Film měl televizní premiéru 4. 4. 2019. (tsatsiki)

Reklama

Reklama