Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 1

Recenze (513)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Anna je taková evropská vykrádačka (či variace, chcete-li) na několik filmů s hlavní ženskou hrdinkou z nedávné doby, jimž se v pokladnách poměrně dařilo. Pochopitelně Lucy, jež pro, již opět častěji režírujícího, Luca Bessona znamenala mega úspěch, či tématicky Atomic Blonde, ale vzpomněl jsem si i na Man from Uncle. A býval bych byl ještě spokojenější dostat více akce (jak naznačoval trailer s mimořádnou akční scénou v restauraci) na úkor špionážních praktik a všemožných odboček, a možná také méně prolínání časových rovin. V akčních scénách Besson neztratil nic ze svého štýla a člověk si pouze posteskne, že ty větší přestřelkové sekvence jsou bohužel jen dvě. Poslední, co bych zmínil, je překvapení v angažmá tří hollywoodských herců, z nichž mě, k mému překvapení, nejvíce bavil Cillian Murphy, který mě v posledních letech příliš nebavil. S odřenýma ušima 7/10. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Mám taký pocit, že "Anna" je lepší film, než nám Luc Besson priniesol naposledy. Hoci sa nemôžem zbaviť pocitu, že to miestami trošku prekomplikoval, na koniec dá všetko zmysel a reálne som dostal od filmu celkom dobrý akčný thriller. Aj keď povedzme si úprimne jednu vec. Myslím si, že najlepšia akčná scénka v tomto filme sa odohrá ešte v prvej tretine v reštaurácii. To bola skvelá akcia, ktorú bolo skutočne radosť sledovať. A vidieť ako všetko v obrovskej jedálni môže slúžiť ako zbraň a ako sa jedna žena môže postaviť zástupu ochrankárov bolo skutočne skvelé vidieť. Sasha Luss je podľa mňa skvelá hlavná hrdinka a rozhodne ukazuje veľký talent. Ale myslím si, že aj ostatní naši hlavní aktéri sú vynikajúci. Najmä ale Helen Mirren. Priznávam sa, že mala v rukáve ešte pár prekvapení, ktorými ma poriadne dostala. Gratulujem, prekvapili ste ma. A to nepíšem často. Film však skutočne pôsobí ako jedna veľká matrioška. A každá bábika má svoju vlastnú tvár a osobnosť. A musíme sa dostať až k tej poslednej aby sme poznali všetky súvislosti. A tak niekde začneme, posunieme sa o päť rokov ďalej, vrátime sa o 3 roky späť, opäť o 3 roky dopredu, potom o 6 mesiacov späť a tak ďalej a tak ďalej. Miestami je potom človek z filmu trošku stratený, no nemyslím si, že je neprehľadný. Len neustále si v hlave prehráva, čo sa vlastne deje v skutočnosti a čomu môže veriť. A vrátim sa ešte aj k tej akcii. Myslím si, že po tej skvelej scénke v reštaurácii sme už žiadnu ďalšiu takú skvelú akčnú scénku nemali. A je to škoda. Viac-menej máme už potom len strieľanie na jeden pokus, kým nepriatelia sa nevedia trafiť. To je staré. Odporúčam ale film vidieť? Myslím si, že ak máte radi Bessonove filmy, tak si to užijete. A ak chcete len akčný thriller zo špionážneho prostredia, myslím si, že aj v tomto smere to funguje. A podľa môjho názoru stojí za pozornosť. Hodnotenie: B+ ()

Reklama

Kothy 

všechny recenze uživatele

Besson se vrací ke své silné stránce, a to jsou akční hrdinky. Člověk sice může namítat, jestli se to Sashe Luss dá věřit, ale to už je další věc. Pořádné akční scény tu jsou jen dvě, ale obě stojí za to. Anna se dostává do KGB, aby takzvaně sloužila vlasti. Zabíjí různé lidi a jde jí to. Časem ale zjistí, že není úniku a že to bude muset dělat pořád. Dostane se do křížku se CIA a dostane nabídku, jak z toho ven. Ve filmu je mnoho zvratů a postavy střídají strany. Většinou se ale dá odhadnout, co bude dál. Nabízí se srovnání s Atomic Blonde, která mi přišla o něco uvěřitelnější. Taky mi tu místy nesedělo časové zasazení filmu. Obsazení je ale slušné a Sashi to neskutečně sluší. "Pracujete pro Mosad?" ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Není to překombinovaný, je to jenom úplně blbý. Navíc prostě nedávám tyhle ostrý holky, který mají anorektickou tělesnou konstituci, že by jim ruce ztěžkly i s párátkem v dlani, a přitom si to dávaj na férovku s přesilou namakaných bodyguardů. Besson je už jenom parodií sama na sebe, ale Europa Corp. mu sype, tak proč by to měnil. ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Mám takový dojem, že špionážní filmy začínají soutěžit o cenu za nejdebilnější scénář. Besson svým novým výplodem směle konkuruje stupiditě Rudé volavky, ale díky docela slušné akci se drží nad její kvalitou. Třetí do počtu Atomic Blonde má díky bohu scénář jen předvídatelný, ale nedostatky zahání úžasnou stylizací, prostředím a výtečnou hudbou, takže blonďatá Atomic číča z naší hloupé trojice drží aspoň slušnou laťku snesitelnosti. Kdežto Anna je výplod vskutku genitální. Když pominu tu stupidní ohranou předvídatelnost, že agent pracuje pro dvě strany, aby nakonec pracoval hlavně pro sebe a měl nečekaného spojence (manželce sem řekl děj po 15 minutách i s koncem), nemohl sem vydýchat Nokii 3410, USB, kamery a další pecky v roce 1990. Nezlobte se na mě. Bral bych to v akční parodii a ne u špionážního filmu, který se bere vážně. Nejsmutnější na tom je, že první hodinu mě to ještě docela bavilo. Vlastně i víc bavilo. Ale čím víc hlavní hrdinka s každým šukala, aby si vysloužila svobodu, čím víc se Besson nesnažil schovávat ty stupidní chyby a čím víc se stával stále předvídatelným, začala mě Anna vlastně i docela srát. Když na konci zabije asi 50 prakticky nevinných vojáků, kteří vlastně dělají jen svoji práci, aby si vystřílela svoji svobodu, přál sem si, aby ji konečně někdo sejmul. Moc bych si přál dvojku. Stačil by tří minutový krátkometráž, kde by ji Luke Evans vystřelil mozek. Předvídatelná, iritující sračka. Ty 3* jsou za prvních 60 minut, kdy sem se bavil a za to, že je to o trochu zábavnější než Rudá volavka. Ale naprosto amorální podtext, předvídatelnost a anachronismy mě strašně nasraly. 50%. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Kredit koordinátor kaskadérů sdílí Oumar Diaouré a Stephan Orsolani. (Rominator)
  • Scéna, kde se Anna (Sasha Luss) vyčerpaně opírá o zeď ve sprše po nezdařené misi, je odkaz na dřívější režisérův film Léon (1994), kde byli okolnosti velmi podobné. (TaNya_)

Reklama

Reklama